Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 60

Wątek: Szlag mnie trafia - 30d

  1. #41
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez majku Zobacz posta
    nie wiem jak mam to skomentowac ręce opadają!!!!
    ale sprobuje!
    łache robią żę naprawią, jeśli nie mogą to łache robią że dadzą nowy, jeśli nie mają nowego to łache robia że oddadzą tyle ile wzięli(lub oddadzą tak aby klient był zadowolony)
    kubaman nie rozumiem Cię
    takie jest prawo !!!!
    o jakiej dobrej woli sklepu piszesz???????????????
    zamiast się niepotrzebnie podniecać, lepiej postaraj się pomyśleć. Myślenie ma przyszłość.

    Sprawa w praktyce wygląda dla mnie tak z powyższego opisu. Kolega piotrusb ma pecha. Popsuła mu się migawka raz. Naprawili. Popsuła się drugi raz. I on już jej NIE CHCE naprawiać. Zażądał wymiany na inny, lub - i tu zdaje się jest pies pogrzebany - oddania pełnej kasy jaką zapłacił kilka miesięcy temu.

    Sklep MUSI naprawić, ale wychodzi mi, ze poszkodowany tego nie chce. Jak nie potrafi naprawić to MUSI wymienić na taki sam nowy. Jeśli nie ma to MUSI oddać kasę. W tej kolejności. Z tego co zrozumiałem to sklep, idąc koledze piotrusb na rękę, zaproponował wymianę kombinowaną. Odda gotówkę od razu, bez naprawy tak, aby kolega miał za małą dopłatą aparat lepszy 40D. To jest ich DOBRA WOLA, bo wystarczy że odeślą do naprawy do serwisu a autor wątku będzie się dalej użerał z niepewnością felernego egzemplarza. Czytaj, dbają o klienta i chcą kupującemu umożliwić wymianę BEZ straty, bo dzisiaj używka 30D kosztuje kilka stówek mniej.


    Wygląda mi również na to, że autor wątku poczuł pismo nosem i chce dostać nowe 40D zamiast 30D od sklepu. Nie dziwi mnie, że nikt się na takie interesy nie chce zgodzić, to naciąganie. Nota bene z opisu wynika również, że sklep poszedł mu na rękę, bo uwzględniając potrzebę fotografowania jutro wymieni sprzęt błyskawicznie, a ma na to ustawowo coś dwa czy cztery tygodnie. Dobry sklep!


    Tyle wynika z pierwszego posta. Jeśli to sklep coś spaprał, odmówił naprawy itp. to w każdym razie nikt z dyskutantów tego nie wyczytał, tylko sobie dopowiedział. Kropka.


    Reasumując: sklep zrobił sporo, aby pechowemu klientowi ułatwić życie, zrezygnował z prawa naprawy, zaproponował wymianę na nowy taki sam w błyskawicznym tempie albo wymianę na wyższy model za minimalną - katalogową - dopłatą. Autorowi wątku się to nie spodobało, bo chciał by dostać za zepsute 30D nowe 40D, a zepsutą puszkę to niech se sklep naprawia i komuś opchnie. Ktoś leci w kulki. To tyle ode mnie.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  2. #42
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popi Zobacz posta
    juz pomijam wszystko, ale frustruje mnie to ze kolesiowi oplacalo sie to ze mu sie aparat zepsul, bo jak mu firma odda tyle ile za niego zaplacil 8 miesiecy temu to sobie kupi lepszy model nic tylko szukac sklepow ktore maja probblemy z naprawianiem sprzedawanego sprzetu
    Nie rozumiem zupełnie dlaczego Cie to frustruje - tak jest i tak być powinno.
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  3. #43

    Domyślnie

    popi masz rację!!
    odnośnie stwierdzenia poniżej
    mowimy tutaj tylko o takiej sytuacji - gdzie naprawa/wymiana nie "zadziałały".
    Chyba o tym samym mowimy moze troche w inny sposob.

  4. #44
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popi Zobacz posta
    to panstwo (polska) jest chore. od dzis zaczynam sie modlic zeby sprzet ktory tu kupilem sie psul, bo a noz widelec kupie sobie (dostane raczej) lepszy model w zamian za ten co mam. kupie sobie moze 5d z mysla ze za rok sie zepsuje i mi oddadza kase i wezme sobie za to 5D MK II
    Nie sadze aby w innych krajach ("cywilizowanych") bylo inaczej - masz przyklad ze piszesz iz u nas jest to chore?
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  5. #45
    Początki nałogu Awatar popi
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Poland
    Posty
    390

    Domyślnie

    usuncie te posty bo to nie ma sensu

    a fakty sa takie ze Kubaman ma racje mowiac ze sklep jest dobry a autor pierwszego postu chce na sile zamienic 30d na 40d za darmo ....
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Canon EF 17-40 f/4 USM L|Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM L
    Canon EF 50mm f/1.4 USM|Canon Speedlight 580ex|SLIK PRO700DX

  6. #46
    Początki nałogu Awatar BelYaal
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    387

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popi Zobacz posta
    usuncie te posty bo to nie ma sensu

    a fakty sa takie ze Kubaman ma racje mowiac ze sklep jest dobry a autor pierwszego postu chce na sile zamienic 30d na 40d za darmo ....
    Jesli bylaby to trzecia naprawa (tu ja nie doczytalem) to jesli nie ma sklep nowego 30D na wymiane, to raczej zwrot kasy i tyle ile jest na paragonie
    Aparat mam i ja

  7. #47

    Domyślnie

    kubaman- niepotrzebnie sie unioslem
    za to przepraszam!!!
    ten watek sie bardzo pokrecil i ja tez w nim

    dodam tylko ze jezeli autor watku udowodni ze przez czas realizacji gwarancji traci kase
    , to sklep ma problem
    bo klient ma prawo odstapic od umowy pomimo szczerych checi naprawy sprzetu prze producenta

  8. #48
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    o ile potrafimy czytać to w pierwszym poście - i już to podnosiłem - jest wyraźnie napisane, że sklep wymienia po 15 minutach rozmowy koledze piotrusb padnięte 30D na nówkę 30D w błyskawicznym terminie. Widać więc okiem nieuzbrojonym, że sklep się wywiązał ze zobowiązań a nawet więcej.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  9. #49
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubaman Zobacz posta
    o ile potrafimy czytać to w pierwszym poście - i już to podnosiłem - jest wyraźnie napisane, że sklep wymienia po 15 minutach rozmowy koledze piotrusb padnięte 30D na nówkę 30D w błyskawicznym terminie. Widać więc okiem nieuzbrojonym, że sklep się wywiązał ze zobowiązań a nawet więcej.
    Dyskusja "poszła" na ogólne zrozumienie praw konsumenta abstrahując trochę od postu nr1 - ktory czytajac dokładnie to piotrusb rzeczywiscie chcialby cos chyba ugrac na tym "case" tak jak to zauwazyl Kubaman.
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  10. #50
    Początki nałogu Awatar popi
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Poland
    Posty
    390

    Domyślnie

    i kto tu jest nie do konca uczciwy?? Sklep?? - Nie A kto??

    sami sobie odpowiedzcie
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Canon EF 17-40 f/4 USM L|Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM L
    Canon EF 50mm f/1.4 USM|Canon Speedlight 580ex|SLIK PRO700DX

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •