Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Wątek: poolecam test

  1. #21
    Uzależniony Awatar CYNIG
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Łaziska Górne
    Wiek
    58
    Posty
    694

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu
    A co w nich kontrowersyjnego ??
    Ano wlasnie o to ze bez podania:w jakich sytuacjach i przy jakich zdjeciach wcale to nie musi byc prawda. Przyklad? - zestaw 3 pierscienie makro albo mieszek i ewentualnie dorzucmy jakas lampe- ktory swiatlomierz w takiej sytuacji bedzie "lepszy" wewnetrzny czy zewnetrzny? Nawet jesli potrafisz poprzeliczac wyniki (a jestem pewien ze wielu nie potrafi) to co z szybkoscia pracy, nie piszac juz o komforcie?

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu
    Raczej chodziło mi o czysto techniczne sprawy ....
    A to juz zmienia postac rzeczy. Oczywiscie z punktu widzenia czysto technicznych parametrow sprawa wyglada odmiennie.

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu
    ... Oczywiście miałen na myśli zewnętrzny światłomierz z jednostopniowym spotem, co jak teraz widzę nie było takie oczywiste
    Od jakiegos czasu jestem "skazany" na "spota canonowskiego" 9% i oczywiscie technicznie to ten "spot" to nie spot, ale w praktyce nie zetknalem sie z sytuacja zdjeciowa w ktorej uniemozliwial mi wykonanie poprawnie naswietlonego slajdu.

    Pozdrawiam

  2. #22

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jac
    dlatego ze ni maja cropa i problemow z paprochami na matrycy co zdjecie nowa matryca a pozatym jesli analog to glownie do cz-b bo zadna matryca nie daje takich przejsc tonalnych jak film
    Wiesz z kolorem jest podobnie. Szczegolnie slajd goruje nad cyfra (choc w tym tescie nie bylo to zbyt widoczne...) jesli chodzi o przejscia tonalne.
    Myslisz ze dlaczego goscie z National Geographic robia caly czas na slajdzie?

    Cytat Zamieszczone przez Jac
    ta tylko ze ja bym chcial jeszcze spota a te to juz kosztuja wiecej ale i tak mniej niz cyfra wiec nastepny aparat to napewno niebedzie wymiana 20ki tylko analog, no chyba ze nastepca 20ki bedzie mial spota i FF i cena na poziomie $2000
    Ja wiem czy one takie drogie
    Moj analogowy Nikon (tylko mnie nie bijcie ) - fakt, ze manual - kosztowal 500 zl a spota ma i to fajnego

  3. #23
    Uzależniony Awatar CYNIG
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Łaziska Górne
    Wiek
    58
    Posty
    694

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SpydeRR
    Wiesz z kolorem jest podobnie. Szczegolnie slajd goruje nad cyfra (choc w tym tescie nie bylo to zbyt widoczne...) jesli chodzi o przejscia tonalne.
    Myslisz ze dlaczego goscie z National Geographic robia caly czas na slajdzie?
    Oczywiscie masz racje odnosnie zalet slajdu. nalezy jednak pamietac ze przy najczestszej prezentacji czyli tanimi rzutnikami ze srednimi obiektywami traci sie duzo z tych niewatpliwych zalet.
    Na jednym z plenerow przyrodniczych byly prezentowane slajdy "tradycyjne" i naswietlone z plikow czyfrowych (z roznych aparatow) tematyka dosc trudna tonalnie - miedzy innymi wschody i zachody, mgly, krajobrazy itd. Przy prezentacji na ekranie 1,8x1,8 m nie bylismy w stanie rozroznic ktore slajdy sa "prawdziwe" a ktore naswietlone z pliku.
    Przy kosztach naswietlania rzedu 4zl/klatke jest to jakas alternatywa

  4. #24

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CYNIG
    Oczywiscie masz racje odnosnie zalet slajdu. nalezy jednak pamietac ze przy najczestszej prezentacji czyli tanimi rzutnikami ze srednimi obiektywami traci sie duzo z tych niewatpliwych zalet.
    Na jednym z plenerow przyrodniczych byly prezentowane slajdy "tradycyjne" i naswietlone z plikow czyfrowych (z roznych aparatow) tematyka dosc trudna tonalnie - miedzy innymi wschody i zachody, mgly, krajobrazy itd. Przy prezentacji na ekranie 1,8x1,8 m nie bylismy w stanie rozroznic ktore slajdy sa "prawdziwe" a ktore naswietlone z pliku.
    Przy kosztach naswietlania rzedu 4zl/klatke jest to jakas alternatywa
    Pewnie, i zawsze pozostaje jeszcze laptop + rzutnik cyfrowy
    Ja sobie zdaje sprawe, ze to ciezko zauwazyc,
    choc teoretycznie, roznica jest dosc duza

    Przeciez dla 99% ludzi czy zdjecie robione telefonem, cyfra, anlogiem malym, srednim czy wielkim nie robi wielkiej roznicy
    Tylko sie cieszyc, ze nalezymy do tego 1 prcenta

  5. #25
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SpydeRR
    Myslisz ze dlaczego goscie z National Geographic robia caly czas na slajdzie?
    Bo kasodawca tak kazal ;-)
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •