Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 116

Wątek: Czy centralny punkt AF jest felerny?

  1. #81
    Coś już napisał Awatar piotr.23
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Krakow
    Wiek
    62
    Posty
    58

    Domyślnie

    Najzabawniejsze jest to, że kolega sebar1 wcale nie pisał, że "wszystkie canony to buble". Napisał, że mu nie ostrzy z cyfrowym body, zaś ostrzy w analogu. Histerię rozpoczął moderator, pisząc: Tak wiec jeszcze raz - nie masz prawa pisac co chcesz, nie o moich egzemplarzach, bo nie jestem na tyle glupi by kupowac buble.

    Może odrobina luzu by się przydała? W końcu buble czy nie-buble, jest parę ważniejszych spraw w życiu? Chyba, że nie ma.

    A, kolego sebar1 jeśli czytasz, proszę o znak na maila -- z chęcią wypożyczę swoją puszkę do testów (też nadaję z Krakowa)

    Pozdr | Piotr

  2. #82
    Pełne uzależnienie Awatar McKane
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    46
    Posty
    2 015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Male sklepy... Ta... Ty myslisz ze USA to kraj mlekiem i miodem plynacy i wszedzie idealnie? Do malych sklepow to ja nawet nie wchodze sie zapytac o cos. Sprzedawcy totalnie niedoinformowani (wiecej na pudelku pisze), zalatwienie czegos jest praktycznie niemozliwe. Nawet wymiana Ci normalnie nie przysluguje. Do tego ceny... Pewnie... Oni chetnie Ci spuszcza z ceny... Na refurbrishowanym egzemplarzu do poziomu 3 dolary mniej jak w wielkim b&h czy adoramie. To wszystko wybranie odpowiedniego miejsca. Nie wiaze sie to wcale tez odrazu z doplacaniem.
    Jednak dawno nie byles w Polsce. W Lodzi nie ma ZADNEGO duzego sklepu foto. Z najwiekszych ktore znam MediaMarkt (praktycznie same kompakty), Fotojoker i Fotokonsorcjum przy czym w kazdym z nich sprzetu od reki jest jak na lekarstwo (nie pamietam zebym widzial w ktorym kolwiek z nich L-ke Canona) o obsludze nie wspomne. A najlepsze ze najlepiej zaopatrzony z nich nie prowadzi Canona tylko Nikona. Szczescie ze jest Tommyj i medfoto i dwa komisy ale tam glownie starszy sprzet chodzi.

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Sony i HP? Kazal Ci ktos to kupowac albo sprzedawac?
    Sam sobie odpowiedz na to pytanie ... czy bedac serwisantem w duzej firmie masz wplyw na to co sprzedaja jej sklepy ?

  3. #83
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Sieradz
    Posty
    37

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Obrazasz Canon'a. To sie lapie pod prawo jednak. Nie? Myslisz ze czemu nie ma w reklamie wyraznie napisane Vizir ssie, kupujcie Dosie.
    Dlatego, ze istnieje cos takiego jak zakaz reklamy porownawczej. Natomiast wyrazenie swojej opinii o jakims prodkukcie zabronione nie jest - nawet jesli jest negatywna.


    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Jest posrednio obrazaniem mnie. Mozna wnioskowac ze skoro "wszystkie Canony to buble" to ja musze byc jakis takis nie bardzo skoro to kupuje.
    Jest poza tym obrazliwe dla tych, ktorzy te aparaty robia i sprzedaja. Canon jak bedzie chcial tez moze tego delikwenta do sadu pociagnac.
    Subiektywnie, to mozna wszystko w ten sposob interpretowac, np. jak ktos powie, ze mu chleb x nie smakuje, to ktos sie obrazi, bo jemu przeciez smakuje. Na szczescie przy ocenie sadu czy doszlo do naruszenia czyichs dobr uwzglednia sie obiektywne, a nie subiektywne przeslanki. Bo idac dalej twoim tropem moznaby dojsc do wniosku, ze nie tylko obrazil Canona, ale rowniez, proucenta materialu z ktorego jest zbudowana obudowa, a wczesniej jeszcze hutnika, ktory wytapial metal na korpus, a wczesniej jeszcze gornika, ktory wykopal rude z ziemi... dlaczego zatrzymywac sie tylko na uiczuciach uzytkownikow aparatow Canona?

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Zrob eksperyment. Wyskocz z transparentem pod wiekszy sklep "wszystko w sklepie to buble". Popros kolege o zmierzenie czasu. Zobaczymy jak szybko Cie zwina i co potem Ci zrobia. Opiszesz nam tutaj.
    Przeciez on nigdzie nie napisal, ze "wszystkie" to juz wasza interpretacja, ktora, hmmmm, mysle, ze moze byc dla niego obrazliwa, no i w konsekwencji powinien podac was do sadu.

  4. #84
    PaPi
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Obrazasz Canon'a. To sie lapie pod prawo jednak. Nie? Myslisz ze czemu nie ma w reklamie wyraznie napisane Vizir ssie, kupujcie Dosie.
    To "obrazanie" nazywa sie wolnoscia wypowiedzi. Rozumiem, ze komus moze byc ciezko to pojac i sie z tym zgodzic (homo sovieticus ?) ale wolnosc wypowiedzi jest stety faktem.

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Jest posrednio obrazaniem mnie. Mozna wnioskowac ze skoro "wszystkie Canony to buble" to ja musze byc jakis takis nie bardzo skoro to kupuje.
    Nie szkoda Ci Twoich pieniedzy ? Zaloz sprawe np. mi :-) Opiszemy na forum a w sadzie sie z Ciebie posmieja ;-)

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Jest poza tym obrazliwe dla tych, ktorzy te aparaty robia i sprzedaja. Canon jak bedzie chcial tez moze tego delikwenta do sadu pociagnac.
    Twoja logika jest doprawdy powalajaca... Sugerujesz wytaczanie przez producentow spraw wszelkim pismom branzowym, testom konusmenckim itp. ?
    Logika logika ale slyszales o takiej sprawie ? Wygral to producent ?

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Zrob eksperyment. Wyskocz z transparentem pod wiekszy sklep "wszystko w sklepie to buble". Popros kolege o zmierzenie czasu. Zobaczymy jak szybko Cie zwina i co potem Ci zrobia. Opiszesz nam tutaj.
    Przez ponad miesiac czy dwa stal z takowym transparentem facet pod salonem Toyoty w Gdansku. Na tymze bylo napisane cos o zlodziejach nawet... Nikt czlowieka "nie zwijal".

    PaPi

  5. #85
    Pełne uzależnienie Awatar p13ka
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    57
    Posty
    1 013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wkamil
    Dlatego, ze istnieje cos takiego jak zakaz reklamy porownawczej.
    Skoro i tak jest OT to ja jeszcze bardziej.
    Słyszałem, że jest taki zakaz o którym piszesz ale jak wciąż oglądam reklamy pewnej firmy telekomunikacyjnej, która porównuje i głośno reklamuje swoje tanie taryfy vs. cennik TP SA to coś tu jest nie tak z tym zakazem

  6. #86
    Pełne uzależnienie Awatar McKane
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    46
    Posty
    2 015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez p13ka
    Skoro i tak jest OT to ja jeszcze bardziej.
    Słyszałem, że jest taki zakaz o którym piszesz ale jak wciąż oglądam reklamy pewnej firmy telekomunikacyjnej, która porównuje i głośno reklamuje swoje tanie taryfy vs. cennik TP SA to coś tu jest nie tak z tym zakazem
    To dlatego ze na 90% kolega wkamil sie myli Zakaz ten zostal zniesiony rok czy dwa lata temu ale nie jestem pewien. Zadalem przed sekunda to pytanie mojej kolezance prawniczce coby sie upewnic.

  7. #87
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Sieradz
    Posty
    37

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez p13ka
    Skoro i tak jest OT to ja jeszcze bardziej.
    Słyszałem, że jest taki zakaz o którym piszesz ale jak wciąż oglądam reklamy pewnej firmy telekomunikacyjnej, która porównuje głośno reklamuje swoje tanie taryfy to cennika TP SA to coś tu jest nie tak z tym zakazem
    Przeciez te firmy ze soba wspolpracuja :-) (a przynajmniej imho)

    zauwaz, ze to jedyny przyklad jaki funkcjonuje on air, inne spoty jakie sie pojawialy w tv po interwencjach zainteresowanych firm szybciutko znikaly, albo pojawialy sie przerobione... zreszta, czasem oplaci sie pewnie narobic zamieszania i nawet zaplacic odszkodowanie, a uwagi klienta i tak juz nikt nie odwroci :-)

  8. #88
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Sieradz
    Posty
    37

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez McKane
    To dlatego ze na 90% kolega wkamil sie myli Zakaz ten zostal zniesiony rok czy dwa lata temu ale nie jestem pewien. Zadalem przed sekunda to pytanie mojej kolezance prawniczce coby sie upewnic.

    Ehhh, nie lubie jak sie mnie wywoluje do tablicy....

    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    Art. 16. 1.Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:
    1) reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka;
    2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi;
    3) reklama odwołująca się do uczuć klientów przez wywoływanie lęku, wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci;
    4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji;
    5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach publicznych, przesyłanie na koszt klienta niezamówionych towarów lub nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.
    6) (skreślony).
    2.Przy ocenie reklamy wprowadzającej w błąd należy uwzględnić wszystkie jej elementy, zwłaszcza dotyczące ilości, jakości, składników, sposobu wykonania, przydatności, możliwości zastosowania, naprawy lub konserwacji reklamowanych towarów lub usług, a także zachowania się klienta.
    3.Reklama umożliwiająca bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez konkurenta, zwana dalej "reklamą porównawczą", stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami. Reklama porównawcza nie jest sprzeczna z dobrymi obyczajami, jeżeli łącznie spełnia następujące przesłanki:
    1) nie jest reklamą wprowadzającą w błąd, o której mowa w ust. 1 pkt 2;
    2) w sposób rzetelny i dający się zweryfikować na podstawie obiektywnych kryteriów porównuje towary lub usługi zaspokajające te same potrzeby lub przeznaczone do tego samego celu;
    3) w sposób obiektywny porównuje jedną lub kilka istotnych, charakterystycznych, sprawdzalnych i typowych cech tych towarów i usług, do których może należeć także cena;
    4) nie powoduje na rynku pomyłek w rozróżnieniu między reklamującym a jego konkurentem, ani między ich towarami albo usługami, znakami towarowymi, oznaczeniami przedsiębiorstwa lub innymi oznaczeniami odróżniającymi;
    5) nie dyskredytuje towarów, usług, działalności, znaków towarowych, oznaczeń przedsiębiorstwa lub innych oznaczeń odróżniających, a także okoliczności dotyczących konkurenta;
    6) (3) w odniesieniu do towarów z chronionym oznaczeniem geograficznym lub chronioną nazwą pochodzenia odnosi się zawsze do towarów z takim samym oznaczeniem;
    7) (4) nie wykorzystuje w nieuczciwy sposób renomy znaku towarowego, oznaczenia przedsiębiorstwa lub innego oznaczenia odróżniającego konkurenta ani też chronionego oznaczenia geograficznego lub chronionej nazwy pochodzenia produktów konkurencyjnych;
    8) (5) nie przedstawia towaru lub usługi jako imitacji czy naśladownictwa towaru lub usługi opatrzonych chronionym znakiem towarowym, chronionym oznaczeniem geograficznym lub chronioną nazwą pochodzenia albo innym oznaczeniem odróżniającym.
    4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty lub zawierać informację, że oferta jest ważna do czasu wyczerpania zapasu towarów bądź zaprzestania wykonywania usług, a jeżeli oferta specjalna jeszcze nie obowiązuje, powinna wskazywać również datę, od której specjalna cena lub inne szczególne warunki oferty będą obowiązywały.

    I przy okazji, pozdrowienia dla kolezanki prawniczki :-)

  9. #89
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez McKane
    Jednak dawno nie byles w Polsce. W Lodzi nie ma ZADNEGO duzego sklepu foto. Z najwiekszych ktore znam MediaMarkt (praktycznie same kompakty), Fotojoker i Fotokonsorcjum przy czym w kazdym z nich sprzetu od reki jest jak na lekarstwo (nie pamietam zebym widzial w ktorym kolwiek z nich L-ke Canona) o obsludze nie wspomne. A najlepsze ze najlepiej zaopatrzony z nich nie prowadzi Canona tylko Nikona. Szczescie ze jest Tommyj i medfoto i dwa komisy ale tam glownie starszy sprzet chodzi.
    Ta... A ty to myslisz ze wycieczka do takiego B&H to tez tak w kasze dmuchal i to sklep za rogiem? Widac ze nie byles w stanach i nie wiesz jakie tutaj sa odleglosci. Aparatu sie nie kupuje co tydzien. Mozna sie poswiecic i pojechac kawalek. Ja darlem ostatnio 7 godzin w jedna strone do sklepu po kawalek blaszki (doslownie) za 10 dolcow, wiec nie ma co porownywac. Kwestia dobrych checi.

    Cytat Zamieszczone przez McKane
    Sam sobie odpowiedz na to pytanie ... czy bedac serwisantem w duzej firmie masz wplyw na to co sprzedaja jej sklepy ?
    Tak. Pracuje dla miasta zamawiajac *******y (prywaciarze przy tym to pestka) gdzie kazda *******e musi zatwierdzic 5-10 osob i sztab durnych infromatykow. Myslisz ze tutaj bylo latwo przeforsowac "kompy sony nie sa wcale najlepsze"?
    ...

  10. #90
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PaPi
    Nie szkoda Ci Twoich pieniedzy ? Zaloz sprawe np. mi :-) Opiszemy na forum a w sadzie sie z Ciebie posmieja ;-)
    Albo nie Duzo razy byles w sadzie? Nie masz pojecia jakie rzeczy sie da przeforsowac. Kwestia sily argumentu A prawda byla gdzies calkiem obok.

    Zreszta ten symbol sprawiedliwosci jest dosyc wymowny. Liczy sie to co rzucisz na wage

    Cytat Zamieszczone przez PaPi
    Twoja logika jest doprawdy powalajaca... Sugerujesz wytaczanie przez producentow spraw wszelkim pismom branzowym, testom konusmenckim itp. ?
    Logika logika ale slyszales o takiej sprawie ? Wygral to producent ?
    Test a pisanie ******* od czapy to jednak troche daleko stoi od siebie.
    ...

Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •