Pokaż wyniki od 1 do 10 z 116

Wątek: Czy centralny punkt AF jest felerny?

Widok wątkowy

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez McKane
    W normalnych warunkach USA napewno. Normalne warunki w Polsce sa lata swietlne w tyle. Mamy teraz takie regulacje prawne ze sprzedawca moze Ci szklo naprawiac/wymieniac/trzymac i nic z nim nie robic ponad miesiac a Tobie zostaje tylko czekanie albo Rzecznik Praw Konsumenta, na ktorego decyzje w wiekszosci przypadkow wszyscy leja. Troche to jest juz duzy OT wiec moze nie kontynuujmy. Ale powiem Ci ze serwisy i reklamacje w Polsce to lawina tragedii i czasami urzerajac sie z debilnymi serwisami przypominaja mi sie filmy z czasow komuny
    Sorry za kontynuowanie OT. W Polsce tez sie tak da (ja tu naprawde krotko jestem ). Nie przesadzajmy i nie robmy z siebie ostatnich ofiar niesprawiedliwosci na swiecie ktore nic nie potrafia zalatwic i zawsze im wciskaja najgorsze buble. Nie ma to jak siedziec i zrzucac wine na innych nie robiac nic. Znam to doskonale.

    Serwis nie jest od parady i jesli kilka osob potrafilo zalatwic tam sprawe pozytywnie (np. ktos tu z forum regulowal sprzet i ma perfekt) to inni tez moga. Jesli nie potrafisz jawnie powiedziec o co Ci chodzi to nie licz ze sami beda siedziec i dochodzic czego ty naprawde chcesz.

    A sklepy? Przeciez zanim wyciagniesz portfel mozesz zapytac jakie sa opcje wymiany/zwrotu sprzetu. To jest druga rzecz o jaka pytam zaraz po uslyszeniu ceny. A przy zakupie powinienes to dostac na pismie (!). Myslisz ze ja kupuje bez informacji o tym na papierze i wszedzie w USA mozesz sobie tak isc i rzucic na lade "bierz pan spowrotem"?
    Ostatnio edytowane przez KuchateK ; 08-06-2005 o 05:17
    ...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •