Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 65

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy! Cz.2

  1. #21
    Pełne uzależnienie Awatar wojkij
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Meksyk Europy
    Wiek
    37
    Posty
    1 915

    Domyślnie

    Metne te wywody bardzo... Cztery pytania:

    1. Czy przy zakupie obiecano klientowi wysylke instrukcji w wersji papierowej w ciagu tygodnia?
    2. Jesli tak to czy zostala ona wyslana?
    3. Jesli jej nie wyslano to dlaczego firma nie wywiazuje sie z zabowiazan?
    4. Czy zaproponowano klientowi odpowiednie zadoscuczynienie za niewywiazanie sie z umowy i przeproszono go za ten fakt?

    Tyle, wszystko jasne i nie ma sie nad czym rozwodzic...

  2. #22
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie

    Witam,

    Kupowałem w Foto-net Canona 30D. Była dołączona normalna, polska instrukcja. Nie jakaś lipna, zeskanowana, tylko taka jak trzeba, canonowska.

    Mam pytanie do Foto-net.
    Skoro macie pozwolenie od Canona czemu sami nie drukujecie instrukcji? Wydruk broszury, zszywacz, Klient zadowolony i temat zamknięty. Opłaca się Wam tracić twarz - i Klientów - przez takie pierdoły?
    Biegam, bo lubię

  3. #23
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Osłona p. słoneczna do kita 18-55 USM, zaraz jak się pojawił, także parę lat do tyłu. Kilka razy wydzwaniałem, miła pani odpowiadała, że niestety nie ma (online wskazywało in stock).
    1. nie ma takiej możliwości.
    2. proszę o numer zamówienia, sprawdzę.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Sprawa była prosta - tylko w foto-net ta osłona kosztowała jakieś 30 zł mniej niż na allegro, tylko pewnie nie mogliście jej dostać.
    Jakaś absurdalna fantazja.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Nieważne, ja zdania nie zmienię, choć na obronę sklepu trzeba mi powiedzieć, że LowePro Reporter 650AW jest OK, choć już trochę za mały
    No przykro mi większych nie mamy A co ma do nas, że torba jest ok? Nie my je szyjemy Nie rozumiem toku myślenia.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Następna sprawa te puszki z EU widnieją online jako np. Canon 40D body EU czy bez EU - wtedy oczywiście foto-net byłby OK, jest tanio, ale po instrukcję wejdź do Sieci.
    Do wszystkich mam instrukcję PL, drukowaną, w formie książeczki - sprawdziłem. Jeśli są braki, posiłkujemy się PDF do czasu dostarczenia papierowej od Canona, co trwa czasem 2 miesiące, nie nasza wina.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Kolejna sprawa: Sigma, jak kupie szkło u was via online i w domu sprawdzę, że autofokus jest z tyłu/przodu można wam odesłać i liczyć na zwrot kasy czy odsyłacie do serwisu?
    Przecież zwrot gwarantuje kodeks i jego się trzymamy Po co takie oczywiste pytania? Poza tym zawsze można wymienić lub skalibrować za darmo. Nigdy nie robimy problemów, zawsze można się dogadać. Niestety czasem są rzeczy od nas niezależne.

    Proszę zwrócić uwagę, że ten temat zaczął użytkownik, który założył konto specjalnie po to by nam zaszkodzić, czym nas szantażował telefonicznie. To jego pierwszy post. My nie złamaliśmy prawa, na prawdę nie jest nasza winą, że Canon Polska nie dosyła dokumentacji na czas. Zwracam również uwagę, że nie wszystko co pisze ten Pan to prawda, ale nie chcę się wdawać w bezsensowne dyskusje, z doświadczenia wiem, że zwykle kupujący trzymają stronę kupującego, obojętnie jakie bzdury pisze.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Witam,

    Kupowałem w Foto-net Canona 30D. Była dołączona normalna, polska instrukcja. Nie jakaś lipna, zeskanowana, tylko taka jak trzeba, canonowska.
    Oczywiście, bo czasem Canon nie dokłada a potem robi problemy. Nie nasza wina. My obrywamy. ni mówią dajcie pDF a my przy okazji doślemy.

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Mam pytanie do Foto-net.
    Skoro macie pozwolenie od Canona czemu sami nie drukujecie instrukcji?
    Prosze zauważyć, że tego klienta to nie zadowoli. Bardzo chętnie mu wydrukuję, tylko on chciał mieć "oryginalną". Bo A4 za duża jest.
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Wydruk broszury, zszywacz, Klient zadowolony i temat zamknięty. Opłaca się Wam tracić twarz - i Klientów - przez takie pierdoły?
    Gdyby to było takie proste...
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    Metne te wywody bardzo... Cztery pytania:

    1. Czy przy zakupie obiecano klientowi wysyłkę instrukcji w wersji papierowej w ciągu tygodnia?
    Tak twierdzi Pan K. I tylko on.

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    3. Jesli jej nie wyslano to dlaczego firma nie wywiazuje sie z zabowiazan?
    Ponieważ Canon potrzebuje więcej czasu a do czasu dosłania sklep proponuje zamiennik PDF lub wydruk, który niestety żonie Pana K. nie zmieści się do torebki bo jest formatu A4. Instrukcja ta pozwala zapoznać się z wszystkimi funkcjami aparatu i jest identyczna z kieszonkowym oryginałem.

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    4. Czy zaproponowano klientowi odpowiednie zadoscuczynienie za niewywiazanie sie z umowy i przeproszono go za ten fakt?
    Oczywiście, wysłano plik PDF oraz przeprosiny. Rozumiem zniecierpliwienie klienta, jednak zaznaczam, pisze tylko cześć prawdy i zakłada konto tylko po to by nas oczerniać. Był u nas na miejscu, zapoznał się z warunkami, zaakceptował je. Po czym nas szantażował.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 17-07-2008 o 22:43 Powód: Automerged Doublepost

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar zanussi
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    to tu to tam
    Wiek
    48
    Posty
    1 696

    Domyślnie

    Miałem okazję odwiedzić ich sklep w trójmieście. Normalny sklep ze sprzętem i akcesoriami fotograficznymi. Nie miałem problemów, a plecak choć zjechany cieżko pracuje do tej pory ;-)
    Oko plus aparat - dobrana para.

    sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....

  5. #25
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    1. nie ma takiej możliwości.
    2. proszę o numer zamówienia, sprawdzę.
    Jakaś absurdalna fantazja.
    Nie wykluczam u was zakupów (tylko przez ludzi, którzy o was wspominali), zdaję sobie sprawę, że dym wszczął użytkownik z postem #1, ale niestety o tej osłonie to prawda... oczywiście nie zamierzam tu nikomu niczego udowadniać, to było dawno temu a ja nie wiem gdzie mam BH-faktury z grudnia 07...

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Przecież zwrot gwarantuje kodeks i jego się trzymamy
    No, ale przyszło nam żyć w Polsce, a tu... wolę zapytać.

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Proszę zwrócić uwagę, że ten temat zaczął użytkownik,
    Dokładnie wiem o co chodzi, spoko. "Mam kolegę na allegro" i też to przechodzi...

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    nie jest nasza winą, że Canon Polska
    No niestety ta firma ma wszystko i wszystkich wiadomo gdzie - i tak się wszystko sprzeda

    No nic z mojej strony po temacie.

  6. #26
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Szanowni Państwo, prowadzimy sklep od ponad 10 lat i na prawdę nie jest naszym celem robienie problemów komukolwiek, jest mi bardzo przykro, że ktoś takie rzeczy pisze, jednak wynikają one moim zdaniem ze zwykłej złośliwości. Bardzo trudno jest bronić tu swoich racji, ale cóż próbuję Sam jestem klientem, sam fotografuje, znam ten rynek od podszewki i jak widać nie zostawiam takich tematów samym sobie.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Nie wykluczam u was zakupów (tylko przez ludzi, którzy o was wspominali), zdaję sobie sprawę, że dym wszczął użytkownik z postem #1, ale niestety o tej osłonie to prawda... oczywiście nie zamierzam tu nikomu niczego udowadniać, to było dawno temu a ja nie wiem gdzie mam BH-faktury z grudnia 07...
    Pytam, bo może pracownik zaniedbał.
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    No, ale przyszło nam żyć w Polsce, a tu... wolę zapytać.
    Wiem, że to polska, dlatego zaopatrzyliśmy się w znaczek Euro-Label
    http://foto-net.pl/sklep/eurolabel_p.php
    sporo kosztuje, ale uczy i nas jak i klientów jak szanować się na wzajem.
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    No niestety ta firma ma wszystko i wszystkich wiadomo gdzie - i tak się wszystko sprzeda
    Ba, tylko Canon Polska nie ma kontaktu z klientem detalicznym. A my sobie po prostu musimy radzić. Klient instrukcję ma, w jakiej formie to inna sprawa, z obietnicy się wywiążemy ale to trwa bo Canon Polska. Trwa, to puszczają nerwy.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 17-07-2008 o 23:00 Powód: Automerged Doublepost

  7. #27
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    615

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Szanowni Państwo, prowadzimy sklep od ponad 10 lat i na prawdę nie jest naszym celem robienie problemów komukolwiek, jest mi bardzo przykro, że ktoś takie rzeczy pisze, jednak wynikają one moim zdaniem ze zwykłej złośliwości. Bardzo trudno jest bronić tu swoich racji, ale cóż próbuję Sam jestem klientem, sam fotografuje, znam ten rynek od podszewki i jak widać nie zostawiam takich tematów samym sobie.
    Bla, bla, bla. Przez ponad miesiąc nie potraficie zrealizować zamówienia, tzn. dostarczyć towaru, który macie w ofercie. Gość z Allegro przesłał mi produkt, który usiłowałem nabyć w waszym śmiesznym sklepiku, w ciągu 48 godzin od przelania przeze mnie pieniędzy. Ale w waszym przypadku na pewno było tak: obiektywne trudności, spowodowane niemożnością wyegzekwowania od naszego dostawcy zrealizowania przyjętych zobowiązań, spowodowały iż...

  8. #28
    sklep komputerowy
    Guest

    Domyślnie

    Specjalnie założyłem konto, żeby wziąć udział w tej uroczej dyskusji Na początek się przedstawię, jestem właścicielem sklepu stacjonarno-internetowego komputerowego.
    Chciałbym również dodać swoje trzy grosze, w firmie foto-net zakupów nigdy nie robiłem chociaż coś czuję, że skuszę się na 40d u nich, niskie ceny i dobra obsługa, odpowiedź pracownika (właściciela?) bardzo mi się podobała, chociaż osobiście uważam, że zbyt delikatnie potraktował "klienta". Proszę Państwa, publiczne wyzywanie od oszustów jest karalne, nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę. Osobiście przyznam, że jak się miarka przebierze to sami założymy kilka spraw swoim klientom, niestety kandydatów nie brakuje. Oszustami jesteśmy za spóźnienie np. kilkudniowe, za to, że klient nie może się dodzwonić a przecież właśnie dokonał wpłaty, za to, że musiał czekać na odpowiedź mailową jeden dzień. Byliśmy oskarżeni już chyba o wszystko co można sobie wymyślić, teraz zapewne każdy pomyśli, że mamy samych niezadowolonych klientów, nie proszę Państwa. Zadowolonych jest dużo dużo dużo więcej, tylko oni nie krzyczą po forach, nie wystawiają w zemście opinii, cieszą się w ciszy i spokoju otrzymanym towarem. Do czego zmierzam? Do tego, że sklep żeby zarobić na własne utrzymanie musi sprzedać BARDZO DUŻO towaru dziennie, na pojedynczym kliencie zarobek jest nikły, mówicie że można wydrukować instrukcje, pewnie i można, tylko ktoś to musi zrobić i zapłacić za materiały. Koszty, które w ostatecznym rozrachunku mogą przewyższyć zysk z jednego zamówienia. U nas w sklepie brak polskich instrukcji raczej nie występuje chociaż przekonałem się ostatnio, że w branży foto nawet od dużych oficjalnych dystrybutorów można nie otrzymać polskiej instrukcji (nazw nie podam z wiadomych powodów). Marudni, wredni, zrzędliwi klienci, nie cierpimy Was, trole mailowe i telefoniczne. Osobiście marzy mi się czarna lista klientów sklepów internetowych, foto-net jeśli jesteście zainteresowani to możemy nawiązać pod tym kątem współpracę, zaczniemy od dwóch sklepów, myślę, że znajdzie się więcej chętnych :] Pozdrawiam wszystkich normalnych klientów sklepów internetowych i oczywiście foto-net.

  9. #29
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    3city
    Wiek
    40
    Posty
    1 719

    Domyślnie

    Ja kupuję w foto-net od jakiegoś czasu i nie mogę narzekać, nie robili problemów jak chciałem sobie pooglądać obiektyw, porobić próbne fotki, przejrzeć na laptopie, a jak się nie podobał to przynieśli kolejny obiektyw z magazynu (akurat mieli kilka sztuk). Obsługa według mnie na przywoitym poziomie, nie mogę im nic zarzucić. POLECAM foto-net.

    Robić dym o przedruk warty 10-20zł? Śmiechu warte. Jak ja kupuje coś za 5k to staram się sprawdzić czy wszystko jest w zestawie, jeśli czegoś brakuje i nie chcą mi tego dać zabieram pieniądze i idę do innego sklepu. Jak tak bardzo potrzebowałeś tej instrukcji to trzeba było sprawdzić czy jest w pudełku - jeśli kupowałeś przez internet to gratuluję - ja droższych, delikatnych rzeczy nigdy nie kupuję przez internet (choćby ze względu na szanse uszkodzenia przesyłki przez kuriera).

    proponuję przyjrzeć się konstrukcji akcji alledrogich - zajawkowa fotka sigma pro-centrum.
    bo to foto-net prowadzi wypożyczalnię sigmy (wejdź sobie na stronę SPC i porównaj adresy).

    Pozdrawiam
    Loty widokowe nad morzem - teraz mnie pochłaniają, 1Ds kurzy się na półce...

  10. #30
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    72
    Posty
    634

    Domyślnie

    Robiłem zakupy w Foto-net. Korespondowałem e- mailem prosząc często o poradę.
    I zawsze kończyło się to b. pozytywnie a wrażenia były zawsze sympatyczne.
    Ale wydaje mi się, ze niepotrzebnie Państwu z FOTO-NET teraz nerwy puściły. Czytając obszerne wyjaśnienia -jakkolwiek rzeczowe - odnosi się wrażenie lekkiego cynizmu w traktowaniu sprawy. A wystarczyło -moim zdaniem- krótko i zwięźle: skoro obiecaliśmy i nie dostarczyliśmy to przepraszamy i zapewniamy dostarczenie natychmiast.(nawet wyciągając z innego pudełka ). Jeżeli nie było by takiej możliwości wydrukował bym klientowi instrukcje w formacie B5 zszył i po sprawie. Moim zdaniem wrażenie , które by pozostało w oczach wszystkich forumowiczów było by zdecydowanie pozytywne a wątek bardzo krótki. Nie sądzę, żeby Foto-Net hołdował zasadzie politykierów: nie ważne czy mówią o mnie dobrze czy źle , ważne aby mówili.
    Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego bezstresowego dnia
    Janusz

Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •