Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy! Cz.2

Mieszany widok

  1. #1
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Szanowni Państwo, prowadzimy sklep od ponad 10 lat i na prawdę nie jest naszym celem robienie problemów komukolwiek, jest mi bardzo przykro, że ktoś takie rzeczy pisze, jednak wynikają one moim zdaniem ze zwykłej złośliwości. Bardzo trudno jest bronić tu swoich racji, ale cóż próbuję Sam jestem klientem, sam fotografuje, znam ten rynek od podszewki i jak widać nie zostawiam takich tematów samym sobie.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Nie wykluczam u was zakupów (tylko przez ludzi, którzy o was wspominali), zdaję sobie sprawę, że dym wszczął użytkownik z postem #1, ale niestety o tej osłonie to prawda... oczywiście nie zamierzam tu nikomu niczego udowadniać, to było dawno temu a ja nie wiem gdzie mam BH-faktury z grudnia 07...
    Pytam, bo może pracownik zaniedbał.
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    No, ale przyszło nam żyć w Polsce, a tu... wolę zapytać.
    Wiem, że to polska, dlatego zaopatrzyliśmy się w znaczek Euro-Label
    http://foto-net.pl/sklep/eurolabel_p.php
    sporo kosztuje, ale uczy i nas jak i klientów jak szanować się na wzajem.
    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    No niestety ta firma ma wszystko i wszystkich wiadomo gdzie - i tak się wszystko sprzeda
    Ba, tylko Canon Polska nie ma kontaktu z klientem detalicznym. A my sobie po prostu musimy radzić. Klient instrukcję ma, w jakiej formie to inna sprawa, z obietnicy się wywiążemy ale to trwa bo Canon Polska. Trwa, to puszczają nerwy.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 17-07-2008 o 23:00 Powód: Automerged Doublepost

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    615

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Szanowni Państwo, prowadzimy sklep od ponad 10 lat i na prawdę nie jest naszym celem robienie problemów komukolwiek, jest mi bardzo przykro, że ktoś takie rzeczy pisze, jednak wynikają one moim zdaniem ze zwykłej złośliwości. Bardzo trudno jest bronić tu swoich racji, ale cóż próbuję Sam jestem klientem, sam fotografuje, znam ten rynek od podszewki i jak widać nie zostawiam takich tematów samym sobie.
    Bla, bla, bla. Przez ponad miesiąc nie potraficie zrealizować zamówienia, tzn. dostarczyć towaru, który macie w ofercie. Gość z Allegro przesłał mi produkt, który usiłowałem nabyć w waszym śmiesznym sklepiku, w ciągu 48 godzin od przelania przeze mnie pieniędzy. Ale w waszym przypadku na pewno było tak: obiektywne trudności, spowodowane niemożnością wyegzekwowania od naszego dostawcy zrealizowania przyjętych zobowiązań, spowodowały iż...

  3. #3
    sklep komputerowy
    Guest

    Domyślnie

    Specjalnie założyłem konto, żeby wziąć udział w tej uroczej dyskusji Na początek się przedstawię, jestem właścicielem sklepu stacjonarno-internetowego komputerowego.
    Chciałbym również dodać swoje trzy grosze, w firmie foto-net zakupów nigdy nie robiłem chociaż coś czuję, że skuszę się na 40d u nich, niskie ceny i dobra obsługa, odpowiedź pracownika (właściciela?) bardzo mi się podobała, chociaż osobiście uważam, że zbyt delikatnie potraktował "klienta". Proszę Państwa, publiczne wyzywanie od oszustów jest karalne, nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę. Osobiście przyznam, że jak się miarka przebierze to sami założymy kilka spraw swoim klientom, niestety kandydatów nie brakuje. Oszustami jesteśmy za spóźnienie np. kilkudniowe, za to, że klient nie może się dodzwonić a przecież właśnie dokonał wpłaty, za to, że musiał czekać na odpowiedź mailową jeden dzień. Byliśmy oskarżeni już chyba o wszystko co można sobie wymyślić, teraz zapewne każdy pomyśli, że mamy samych niezadowolonych klientów, nie proszę Państwa. Zadowolonych jest dużo dużo dużo więcej, tylko oni nie krzyczą po forach, nie wystawiają w zemście opinii, cieszą się w ciszy i spokoju otrzymanym towarem. Do czego zmierzam? Do tego, że sklep żeby zarobić na własne utrzymanie musi sprzedać BARDZO DUŻO towaru dziennie, na pojedynczym kliencie zarobek jest nikły, mówicie że można wydrukować instrukcje, pewnie i można, tylko ktoś to musi zrobić i zapłacić za materiały. Koszty, które w ostatecznym rozrachunku mogą przewyższyć zysk z jednego zamówienia. U nas w sklepie brak polskich instrukcji raczej nie występuje chociaż przekonałem się ostatnio, że w branży foto nawet od dużych oficjalnych dystrybutorów można nie otrzymać polskiej instrukcji (nazw nie podam z wiadomych powodów). Marudni, wredni, zrzędliwi klienci, nie cierpimy Was, trole mailowe i telefoniczne. Osobiście marzy mi się czarna lista klientów sklepów internetowych, foto-net jeśli jesteście zainteresowani to możemy nawiązać pod tym kątem współpracę, zaczniemy od dwóch sklepów, myślę, że znajdzie się więcej chętnych :] Pozdrawiam wszystkich normalnych klientów sklepów internetowych i oczywiście foto-net.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sklep komputerowy Zobacz posta
    Marudni, wredni, zrzędliwi klienci, nie cierpimy Was, trole mailowe i telefoniczne. Osobiście marzy mi się czarna lista klientów sklepów internetowych, foto-net jeśli jesteście zainteresowani to możemy nawiązać pod tym kątem współpracę, zaczniemy od dwóch sklepów, myślę, że znajdzie się więcej chętnych :]
    Cudne! "Tych klientów nie obsługujemy!". Bareja pełną gębą

    http://www.youtube.com/watch?v=q9ut3jdWBVc

    Czy możesz podać nazwę i adres swojego sklepu, żebym wiedział, gdzie przypadkiem nie próbować robić zakupów?
    Ostatnio edytowane przez Kolaj ; 18-07-2008 o 08:20
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  5. #5
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolaj Zobacz posta
    Cudne! "Tych klientów nie obsługujemy!". Bareja pełną gębą

    http://www.youtube.com/watch?v=q9ut3jdWBVc

    Czy możesz podać nazwę i adres swojego sklepu, żebym wiedział, gdzie przypadkiem nie próbować robić zakupów?
    Ja tez przylacze sie do tej prosby
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
    Ja tez przylacze sie do tej prosby
    I będę wdzięczny za umieszczenie mojego avatara w gablotce, w jakimś dobrze widocznym miejscu

    Tych klientów nie obsługujemy

    Ostatnio edytowane przez Kolaj ; 18-07-2008 o 09:45
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  7. #7
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sklep komputerowy Zobacz posta
    ...
    Marudni, wredni, zrzędliwi klienci, nie cierpimy Was, trole mailowe i telefoniczne. Osobiście marzy mi się czarna lista klientów sklepów internetowych, foto-net jeśli jesteście zainteresowani to możemy nawiązać pod tym kątem współpracę, zaczniemy od dwóch sklepów, myślę, że znajdzie się więcej chętnych :]
    Ja mysle ze to jakas dziwna prowokacja.
    Klienci sa rozni, prowadzac biznes to trzeba byc przygotowanym na obsluge i tych miłych i mniej miłych - koniec.
    Czarna lista klientow - co za pomysł - a jaka miara dobrego klienta bedzie? . Moze jeszcze tak wywieszac zdjecia w gablocie ze tych klientow nie obslugujemy?

    Dziwie sie iz u Was sa zadowoleni klienci, przy takiej postawie i rozumieniu rynku
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •