Szanowni Państwo, prowadzimy sklep od ponad 10 lat i na prawdę nie jest naszym celem robienie problemów komukolwiek, jest mi bardzo przykro, że ktoś takie rzeczy pisze, jednak wynikają one moim zdaniem ze zwykłej złośliwości. Bardzo trudno jest bronić tu swoich racji, ale cóż próbujęSam jestem klientem, sam fotografuje, znam ten rynek od podszewki i jak widać nie zostawiam takich tematów samym sobie.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Pytam, bo może pracownik zaniedbał.
Wiem, że to polska, dlatego zaopatrzyliśmy się w znaczek Euro-Label
http://foto-net.pl/sklep/eurolabel_p.php
sporo kosztuje, ale uczy i nas jak i klientów jak szanować się na wzajem.
Ba, tylko Canon Polska nie ma kontaktu z klientem detalicznym. A my sobie po prostu musimy radzić. Klient instrukcję ma, w jakiej formie to inna sprawa, z obietnicy się wywiążemy ale to trwa bo Canon Polska. Trwa, to puszczają nerwy.