Witam, ustosunkuję się. W obowiązującym stanie prawnym nie ma obowiązku wydawania instrukcji w formie papierowej. Jeśli jest proszę wykazać mi przepis. Nabył Pan aparat z oficjalnej dystrybucji EU jaką wskazuje firma Canon, również Canon Polska. Za aparat zapłacił Pan około 1000 zł mniej niż za ten sam produkt dostarczany z dystrybucji Canon Polska. Tego już Panu nie powiedzieli, podobnie jak tego, że sami nie dokładają często dokumentacji i potem robia problem z jej dosłaniem. 90% osób na forum dostaje instrukcje przy zakupie w formie PDF czy przedruki, bo kupują taniej, oficjalna polska dystrybucja ma ceny barierowe.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Dystrybutor nie dostraczył instrukcji w formie papierowej. My jako
sprzedawca musimy dostarczyć instrukcję w jężyku polskim. Nie jest
określone w jakim ma byc ona formacie.
Plik pdf można wydrukować.
I jest to prawda.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Zadzwoniłem do Canon Polska i dostałem informacje iż każdy produkt z legalnej dystrybucji na terenie Polski musi posiadać polską papierową instrukcje. Jeżeli nie ma jej w pudełku to dystrybutor takową dostarcza dodatkowo.
No to się trochę mija z rzeczywistością.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Dzwoniłem do UOKiK i powiedziano mi że zgodnie z polskim prawem przy zakupie czegokolwiek na terenie Polski winna być instrukcja w języku polskim. Kwestią interpretacji przepisu jest fakt czy w pudełku jest CD z PDF czy jest papierowa instrukcja. Nie mniej jednak wysyłanie linka na pewno zgodne z literą prawa nie jest.
Argument jaki przytoczyła na ten fakt Pani rzecznik jest nie do podważenia:
Producent sprzętu nie może zmuszać użytkownika do posiadania dostępu do Internetu a nawet do komputera, pomijając przypadki kiedy produkt bez komputera nie może działać.
Na Pana specjalne życzenie wypalili byśmy tą dokumentację na CD lub wydrukowali, skoro jednak ma Pan komputer nie widzę problemu by nie wysłać jej np. mailem. Tak czy inaczej ją Pan otrzymał.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Przecież nie muszę mieć kompa. Zdjęcia na karcie mogę zanosić do labu, prawda? Jak wtedy mam zapoznać się z instrukcją???
Szanowny Pani nawet gdyby nie umiał Pan czytać, zrobili byśmy panu szkolenie i przeczytali tą instrukcję. Nie zrobiliśmy nic niezgodnie z prawem, Pan dostał tanio sprzęt i instrukcję po polsku. Nazywa nas Pan oszustami bo nie dostał Pan drukowanej, chyba lekka przesada.


Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Jaki morał? Ano taki by wszyscy którzy czytają to forum mocno zastanowili się w jaki sposób mogą być jeszcze oszukani przez FOTO-NET.
Mocne słowa ale bezzasadne, proszę wskazać kiedy i gdzie Pana oszukaliśmy. Dostarczamy instrukcję zgodnie z prawem, które nie definiuje jej formy. Jeżeli umie Pan czytać i jak widać dysponuje komputerem, może się Pan z nią zapoznać. Możemy ją też wydrukować.


Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Okazuje się jednak że mają za nic prawo
Pomówienie, bzdura, brak argumentów i dowodów.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
a sprzęt sprowadzają nie wiadomo skąd ale na pewno nie od polskiego dystrybutora.
Oczywiście, dlatego jest tańszy. Reprezentuje Pan przykład typowego polskiego konsumenta, który chce kupić tanio, nie zna prawa, zapomina, że jesteśmy w UE i nasz rynek to cała Europa, a frustracje przybiega wyładować na forum pisząc bzdury i pomówienia które są niezasadne.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
Nie jasną sytuacje gwarancyjną?
To jest kolejne pomówienie, otrzymał Pan kartę gwarancyjną ważną w naszym kraju i bardzo jasne są zasady gwarancyjne.

Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
A FOTO-NET nawet nie raczył przeprosić.
Za co? Że nie ma Pan drukarki? Próbowaliśmy zdobyć instrukcję papierową, jednak szanowny Canon Polska nie przysłał nam jej i nie podał powodów, mimo, że sprzęt był zakupiony w oficjalnej sieci dystrybucji.