Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 65

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy! Cz.2

  1. #31
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robgr85 Zobacz posta
    bo to foto-net prowadzi wypożyczalnię sigmy (wejdź sobie na stronę SPC i porównaj adresy).
    Ja nie napisałem zagadkowa tylko zajawkowa, po to, żeby ci co chcą weszli na alledrogo i bez problemu poznali o kogo chodzi.
    A ten wpis na każdej aukcji po pierwsze skojarzył mi się z osłoną do kita, po drugie zabezpiecza sklep przed takimi pyskówkami, żalami. Tylko mi się nasuwa tu jedno pytanie: czy foto-net jest dla mnie czy ja dla foto-net...

    Cały czas należy pamiętać o tym co pisał foto-net - autor wątku ma zerowy licznik postów....
    W ogóle całą sprawę należy rozpatrywać imho na dwóch płaszczyznach - zakupy w sklepie bezpośrednio i zakupy online. Dotyczy to niestety nie tylko foto-net tylko wszelkiej maści sklepów.

    Ja osobiście polecam foto-net lekturę postów dotyczących B&H na dpreview. Jest w BH facet henryp (nick dpreview) i monitoruje na bieżąco takie posty. Reakcja na taki post odbywa się zawodowo: gość w jednym poście wszystko wyjaśnia i ... przechodzi na priv z "pokrzywdzonym", ten po kilku dniach wychwala B&H, henrego i jest git.

  2. #32
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sklep komputerowy Zobacz posta
    Marudni, wredni, zrzędliwi klienci, nie cierpimy Was, trole mailowe i telefoniczne. Osobiście marzy mi się czarna lista klientów sklepów internetowych, foto-net jeśli jesteście zainteresowani to możemy nawiązać pod tym kątem współpracę, zaczniemy od dwóch sklepów, myślę, że znajdzie się więcej chętnych :]
    Cudne! "Tych klientów nie obsługujemy!". Bareja pełną gębą

    http://www.youtube.com/watch?v=q9ut3jdWBVc

    Czy możesz podać nazwę i adres swojego sklepu, żebym wiedział, gdzie przypadkiem nie próbować robić zakupów?
    Ostatnio edytowane przez Kolaj ; 18-07-2008 o 08:20
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  3. #33
    Bywalec Awatar grzbiet
    Dołączył
    Dec 2006
    Miasto
    Sosnowiec
    Posty
    180

    Domyślnie

    Czytając 3-cią stronę układałem sobie treść odpowiedzi na post sklepu komuputerowego (notabene anonimowego), a tu masz - Kolaj mnie ubiegł Dokładnie tak samo sobie pomyślałem... A jeżeli mogę wypowiedzieć się w przedmiocie sporu, to fot-netowi nie pozostaje nic innego jak droga sądowa. Niemniej moim zdaniem w przedmiocie dostarczenia instrukcji w języku polskim sprawa jest trochę przewalona - trzeba było dostarczyć instrukcję - bo co jak co ale link to nie jest instrukcja. Natomiast dziwi mnie też postawa kupującego - przecież widziały gały co brały... Nie było instrukcji od razu i nie pasowało - trzeba było szukać towaru z instrukcją... Nie tak dawno dokonywałem zakupu MT-24EX świadomie decydując się na niższą cenę - kosztem właśnie braku instrukcji w języku polskim. I o ile takową instrukcję do 30D mozna jakoś zdobyć - to poproszę o linka do mojej lampy. Niejedno nie wirtualne piwako postawię

  4. #34
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grzbiet Zobacz posta
    Nie było instrukcji od razu i nie pasowało
    Ustalmy, instrukcja była od początku i był to PDF. Na pytanie czy wysłać Panu, wydrukować, wypalić, padła odpowiedź - "bez sensu pobiorę sobie z Internetu". Problem tkwi w tym, ze Pan się zdenerwował, że nie dostał tzw "oryginalnej" wersji, która została mu obiecana i której Canon jeszcze nie przysłał, bo jak pisałem trwa to i niema w tym naszej winy. My nigdy nie zakładamy złej woli klienta, w drugą stronę jest niestety różnie. Takie są fakty, cała reszta to żal i fantazja klienta.

  5. #35
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    sklep komputerowy
    zwracam uwagę, że jesteś kompletnie niewiarygodny. Nie znamy cie z żadnych wypowiedzi, nawet nie raczyłeś się przedstawić więc jak na razie wypowiedź imho trąci tollowaniem.

    A odnośnie twojej wypowiedzi. Baba na kleparzu zarobi jeszcze mniej na sztuce sprzedając pietruszkę. Jednak wie, że bezpośredni kontakt z klientem wymusza na niej uprzejmość i taką samą troskę o wszystkich. To podstawowa zasada usług. Nie ma nic do rzeczy ile na czymś zarabiasz ani ile masz pracy. Skoro nie potrafisz tego robić dobrze, to po prostu tego nie rób. Albo przerzuć się na handel pustakami czy stalą. Dużo, i można być chamskim i niesumiennym dla klienta, bo towaru brakuje. Póki co. Twierdzenie, że klienci trollują i ci przeszkadzają jest po prostu piramidalną bzdurą, to się nadaje do druku w celach szkoleniowych.

    Straszenie niezadowolonego klienta sądem to również niezłe jaja. Z mojej praktyki zakupowej wiem, że 90% sklepów internetowych w Polsce jest na bakier z prawem handlowym. Wystarczy zgłoszenie klienta do odpowiedniej instytucji i konsekwencje mogą być nieprzyjemne. Lepiej więc nie prowokować wojny, nie mówiąc już o wizerunku, który po takiej akcji trafi do rynsztoka. Dlatego jak sądzę wypowiadasz się anonimowo.

    Sam mam firmę i świadczę usługi. Gdybym pozwolił sobie na takie kpiny z klienta jak w twojej wypowiedzi, musiał bym szukać innej pracy. Klient nasz Pan - to hasło w dzisiejszej globalnej gospodarce przy gigantycznej konkurencji nabiera znaczenia od nowa. Bo tylko jakością usług możemy przyciągać zadowolonych klientów. A nie praktykami switch and bite, dla przykładu ostrego oszustwa, czy ignorowania prawa klienta do reklamacji przy spóźnionej choćby i o pół dnia przesyłce - jako przykład z końca drugiego. Oczywiście do tego dochodzą względy czysto prawne, które są - na szczęście - korzystniejsze dla kupującego.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  6. #36
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    A ja odnoszę wrażenie że wielu klientów to pieniacze którzy są podobni do tych do dają na Alledrogo komentarze odwetowe. Najpierw poniosą ich emocje i zaczną wypisywać głupoty, a potem zastanowią się i wychodzi że wiele spraw można było załatwić na spokojnie bez robienia zadymy.

    Wracając do foto-netu, to trzeba zrozumieć klienta. Skoro obiecano mu instrukcję to trzeba było ją dostarczyć. A na przyszłośc nie obiecywać, albo od razu pytać się czy klient chce drukowaną instrukcję czy wystarczy mu pdf. Jak chce druk to wysyłać kserokopie (a ksero jest tanie) instrukcji wydrukowanej z pdf (zawsze kasę za ksero można doliczyć do ceny, tak jak dolicza się wysyłkę). Większośc klientów albo zadowoli się PDFem albo sama sobie wydrukuje.

    I teraz odnośnie instrukcji do 40D. Instrukcja PDF do 40D ma 98 stron po dwie strony małej oryginalnej instrukcji na jedną stronę PDF. Jak się zrobi rozmiar oryginału to na kartkę A4 wchodzą po 4 strony z oryginalnej instrukcji. A to oznacza już tylko 49 stron do wydruku, przy druku dwustronnym wychodzi zaledwie 25 kartek. Cena ksero na mieście czyli wyższa od rzeczywistego kosztu to 0,15-0,2 zł, w sumie wychodzi około 10 zł na mieście. A jak ktoś ma ksero w firmie?

  7. #37

    Domyślnie

    http://foto-net.pl/sklep/produkt1895...-40D-BODY.html
    po wyżej wymienionej ofercie tez bym sie spodziewał body z instrukcją, nigdzie tam nie pisze że instrukcja jest w formie elektronicznej, poza tym słowo przepraszam z ust sprzedawcy to chyba nie ujma na honorze,

    klient jak nie ma racji to i tak ma racje przecież jak ktoś jest detalistą to na tym polega ten biznes, trzeba się "użerać z klientami " ale co w tym dziwnego

    wypowiedz sklepu komputerowego-maskara, proszę o nazwę żeby wiedział gdzie nie kupować

    PS: w maju Ebay.com zablokował/miał zablokować możliwość wystawiania negatywów przez sprzedawców, no ale poziom obsługi klienta i sama mentalność "sprzedawców" w świecie zachodnim to już inna bajka

  8. #38
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sklep komputerowy Zobacz posta
    ...
    Marudni, wredni, zrzędliwi klienci, nie cierpimy Was, trole mailowe i telefoniczne. Osobiście marzy mi się czarna lista klientów sklepów internetowych, foto-net jeśli jesteście zainteresowani to możemy nawiązać pod tym kątem współpracę, zaczniemy od dwóch sklepów, myślę, że znajdzie się więcej chętnych :]
    Ja mysle ze to jakas dziwna prowokacja.
    Klienci sa rozni, prowadzac biznes to trzeba byc przygotowanym na obsluge i tych miłych i mniej miłych - koniec.
    Czarna lista klientow - co za pomysł - a jaka miara dobrego klienta bedzie? . Moze jeszcze tak wywieszac zdjecia w gablocie ze tych klientow nie obslugujemy?

    Dziwie sie iz u Was sa zadowoleni klienci, przy takiej postawie i rozumieniu rynku
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  9. #39
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubaman Zobacz posta
    Z mojej praktyki zakupowej wiem, że 90% sklepów internetowych w Polsce jest na bakier z prawem handlowym.
    99% sklepów Wystarczy się wgłębić w ogólnodostępne przepisy i porównać z tym co robi sklep. Dlatego my zainwestowaliśmy w certyfikaty i jesteśmy pod opieka instytucji, które dbają o to abyśmy my dbali o klienta. Dlatego też staram się bronić naszych racji, bo nie uważam abyśmy byli w tej sytuacji winni zaniedbania i złamania prawa. Wszelkie kontrole zapraszam, nie mam się czego wstydzić. Wszystko co kolega pisze to prawda, choć bardziej truizm. A z tymi prawami klienta to jest tak, że często są one naginane, np. ludzie kupują sobie obiektyw na urlop a potem oddają, kupują kartę pamięci i po 3 dniach odsyłają z paragonem inna tzw. fake - podróbę z allegro, jako tą kupiona właśnie u nas i niesprawną, bo dali się komuś nabrać. Cała masa takich przypadków jest. Niemniej jednak zakładanie złej woli klienta jest totalną pomyłką, wszyscy jesteśmy ludźmi i chcemy być dobrze traktowani.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez narapie Zobacz posta
    http://foto-net.pl/sklep/produkt1895...-40D-BODY.html
    po wyżej wymienionej ofercie tez bym sie spodziewał body z instrukcją, nigdzie tam nie pisze że instrukcja jest w formie elektronicznej, poza tym słowo przepraszam z ust sprzedawcy to chyba nie ujma na honorze,
    Nie pisze też,ze w zestawie jest kartonowe pudełko a nie drewniana skrzynka. Przeprosiliśmy, klient instrukcję dostał, jego problem polegał na tym, że nie dostał jeszcze "oryginalnej".
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 18-07-2008 o 09:13 Powód: Automerged Doublepost

  10. #40
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolaj Zobacz posta
    Cudne! "Tych klientów nie obsługujemy!". Bareja pełną gębą

    http://www.youtube.com/watch?v=q9ut3jdWBVc

    Czy możesz podać nazwę i adres swojego sklepu, żebym wiedział, gdzie przypadkiem nie próbować robić zakupów?
    Ja tez przylacze sie do tej prosby
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •