Robiłem zakupy w Foto-net. Korespondowałem e- mailem prosząc często o poradę.
I zawsze kończyło się to b. pozytywnie a wrażenia były zawsze sympatyczne.
Ale wydaje mi się, ze niepotrzebnie Państwu z FOTO-NET teraz nerwy puściły. Czytając obszerne wyjaśnienia -jakkolwiek rzeczowe - odnosi się wrażenie lekkiego cynizmu w traktowaniu sprawy. A wystarczyło -moim zdaniem- krótko i zwięźle: skoro obiecaliśmy i nie dostarczyliśmy to przepraszamy i zapewniamy dostarczenie natychmiast.(nawet wyciągając z innego pudełka ). Jeżeli nie było by takiej możliwości wydrukował bym klientowi instrukcje w formacie B5 zszył i po sprawie. Moim zdaniem wrażenie , które by pozostało w oczach wszystkich forumowiczów było by zdecydowanie pozytywne a wątek bardzo krótki. Nie sądzę, żeby Foto-Net hołdował zasadzie politykierów: nie ważne czy mówią o mnie dobrze czy źle , ważne aby mówili.
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego bezstresowego dnia
Janusz