Pokaż wyniki od 21 do 30 z 65

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy! Cz.2

Widok wątkowy

  1. #11
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Osłona p. słoneczna do kita 18-55 USM, zaraz jak się pojawił, także parę lat do tyłu. Kilka razy wydzwaniałem, miła pani odpowiadała, że niestety nie ma (online wskazywało in stock).
    1. nie ma takiej możliwości.
    2. proszę o numer zamówienia, sprawdzę.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Sprawa była prosta - tylko w foto-net ta osłona kosztowała jakieś 30 zł mniej niż na allegro, tylko pewnie nie mogliście jej dostać.
    Jakaś absurdalna fantazja.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Nieważne, ja zdania nie zmienię, choć na obronę sklepu trzeba mi powiedzieć, że LowePro Reporter 650AW jest OK, choć już trochę za mały
    No przykro mi większych nie mamy A co ma do nas, że torba jest ok? Nie my je szyjemy Nie rozumiem toku myślenia.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Następna sprawa te puszki z EU widnieją online jako np. Canon 40D body EU czy bez EU - wtedy oczywiście foto-net byłby OK, jest tanio, ale po instrukcję wejdź do Sieci.
    Do wszystkich mam instrukcję PL, drukowaną, w formie książeczki - sprawdziłem. Jeśli są braki, posiłkujemy się PDF do czasu dostarczenia papierowej od Canona, co trwa czasem 2 miesiące, nie nasza wina.

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Kolejna sprawa: Sigma, jak kupie szkło u was via online i w domu sprawdzę, że autofokus jest z tyłu/przodu można wam odesłać i liczyć na zwrot kasy czy odsyłacie do serwisu?
    Przecież zwrot gwarantuje kodeks i jego się trzymamy Po co takie oczywiste pytania? Poza tym zawsze można wymienić lub skalibrować za darmo. Nigdy nie robimy problemów, zawsze można się dogadać. Niestety czasem są rzeczy od nas niezależne.

    Proszę zwrócić uwagę, że ten temat zaczął użytkownik, który założył konto specjalnie po to by nam zaszkodzić, czym nas szantażował telefonicznie. To jego pierwszy post. My nie złamaliśmy prawa, na prawdę nie jest nasza winą, że Canon Polska nie dosyła dokumentacji na czas. Zwracam również uwagę, że nie wszystko co pisze ten Pan to prawda, ale nie chcę się wdawać w bezsensowne dyskusje, z doświadczenia wiem, że zwykle kupujący trzymają stronę kupującego, obojętnie jakie bzdury pisze.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Witam,

    Kupowałem w Foto-net Canona 30D. Była dołączona normalna, polska instrukcja. Nie jakaś lipna, zeskanowana, tylko taka jak trzeba, canonowska.
    Oczywiście, bo czasem Canon nie dokłada a potem robi problemy. Nie nasza wina. My obrywamy. ni mówią dajcie pDF a my przy okazji doślemy.

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Mam pytanie do Foto-net.
    Skoro macie pozwolenie od Canona czemu sami nie drukujecie instrukcji?
    Prosze zauważyć, że tego klienta to nie zadowoli. Bardzo chętnie mu wydrukuję, tylko on chciał mieć "oryginalną". Bo A4 za duża jest.
    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Wydruk broszury, zszywacz, Klient zadowolony i temat zamknięty. Opłaca się Wam tracić twarz - i Klientów - przez takie pierdoły?
    Gdyby to było takie proste...
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    Metne te wywody bardzo... Cztery pytania:

    1. Czy przy zakupie obiecano klientowi wysyłkę instrukcji w wersji papierowej w ciągu tygodnia?
    Tak twierdzi Pan K. I tylko on.

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    3. Jesli jej nie wyslano to dlaczego firma nie wywiazuje sie z zabowiazan?
    Ponieważ Canon potrzebuje więcej czasu a do czasu dosłania sklep proponuje zamiennik PDF lub wydruk, który niestety żonie Pana K. nie zmieści się do torebki bo jest formatu A4. Instrukcja ta pozwala zapoznać się z wszystkimi funkcjami aparatu i jest identyczna z kieszonkowym oryginałem.

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    4. Czy zaproponowano klientowi odpowiednie zadoscuczynienie za niewywiazanie sie z umowy i przeproszono go za ten fakt?
    Oczywiście, wysłano plik PDF oraz przeprosiny. Rozumiem zniecierpliwienie klienta, jednak zaznaczam, pisze tylko cześć prawdy i zakłada konto tylko po to by nas oczerniać. Był u nas na miejscu, zapoznał się z warunkami, zaakceptował je. Po czym nas szantażował.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 17-07-2008 o 22:43 Powód: Automerged Doublepost

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •