Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 65

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy! Cz.2

  1. #11
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez narapie Zobacz posta
    po przeczytaniu wypowiedzi fotonetu jestem w szoku, ton w jakim sie wypowiada to lekka paranoja, prl normalnie, spoko zdobyliście klienta niska cena, ale nie spodziewajcie się go chyba z powrotem
    Szanowny Panie jak ktoś na Pana za przeproszeniem pluje bez przyczyny trudno się uśmiechać szeroko, poza tym to autor postu narzucił formę komunikacji, nie my, ale przyjmujemy taką formę jako czytelną dla niego. Nie widzę więc powodu by nie reagować ostro w sytuacji gdzie ktoś nas pomawia. Przyzna Pan jednak, ze moja wypowiedź nie jest pozbawiona kultury, jednak lekko okraszona sarkazmem, czemu chyba trudno się dziwić.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    Instrukcję obiecali, a teraz mówią, że klient zaakceptował fakt instrukcji w wersji cyfrowej.
    Mi również nie podoba się sposób wypowiedzi przedstawiciela Foto Net'u. Na tak poważnym forum jak CB sklep powinien chociaż stwarzać pozory uprzejmości i walki o klienta. A ja tu widzę walkę o swoje i zero logiki.
    Witamy konkurencję, świeżutkie konto i całe 5 postów. Pozdrawiam. Jest uprzejmość, jest kultura, są tez adekwatne do sytuacji reakcje, jak na przykład reakcja na szantaż - bo jak nie to na forum was obsmaruję. Przykro mi ale nie potrafię się uśmiechać jak ktoś mi daje po twarzy, to chyba normalna reakcja. Jeśli ktoś nie dysponuje minimum kultury to serdecznie odradzam zakupy u nas. Wszystko da się załatwić ale do tego potrzeba minimum kultury.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Trochę zbaczając z tematu: ta instrukcja którą dostarczacie to porządnie zrobiony dokument (jak np. ten: Canon-EOS-30D-Manual.PDF), czy zwykły skan wrzucony do PDF-a?
    Jest to ogólnie dostępny w sieci skan przerobiony do PDF. Za zgodą, wiedza i akceptacją Canona. PISEMNĄ. Do wglądu u mnie.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 17-07-2008 o 21:19 Powód: Automerged Doublepost

  2. #12
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1 660

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robak Zobacz posta
    Witamy konkurencję, świeżutkie konto i całe 5 postów. Pozdrawiam. Jest uprzejmość, jest kultura, są tez adekwatne do sytuacji reakcje, jak na przykład reakcja na szantaż - bo jak nie to na forum was obsmaruję. Przykro mi ale nie potrafię się uśmiechać jak ktoś mi daje po twarzy, to chyba normalna reakcja. Jeśli ktoś nie dysponuje minimum kultury to serdecznie odradzam zakupy u nas. Wszystko da się załatwić ale do tego potrzeba minimum kultury.
    Na dodatek arogancja... Tracę wiarę w ludzi czytając takie wypowiedzi. Jako że mnie to nie dotyczy nie będę się już wypowiadał. W każdym razie skutecznie zostałem zniechęcony do zakupów w Państwa sklepie.

  3. #13
    Bywalec
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Boruja Kościelna
    Wiek
    47
    Posty
    172

    Domyślnie

    DO FOTO-NET
    Witam,

    Posiadam sprzet z dystrybucji 'nie-Canon-Polska' - instrukcja byla w pdf, kiepskiej jakosci skan Zassalem z netu lepszej jakosci, wydrukowalem (coooz z problemami - uroki PDF'a ) i dzialam

    Do meritum - z checia obejrze to pisma ze zgoda pisemna Canona
    Prosze o przeslanie na PW

    BTW - czy ma Pan moze pod reka linke instrukcji, ktora Wy dajecie?
    Z ciekawosci przejrze (do swojej puszki posiadam bodajze 3 rozne ).

    Pozdrawiam
    ...ani krzty talentu + 1,5kg sprzetu...
    (40D + T 17-50 /f2.8 i glod na wiecej)

  4. #14
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    32

    Domyślnie

    No dobrze, ale obiektywnie i na spokojnie sprawę biorąc problem by polegał na tym, że klientowi (który ma dobrze i tanio ale to kompletnie nieistotne bo chyba identycznie to samo tyczy tego, który ma kiepsko i jeszcze drogo ) ) obiecano drukowaną instrukcję - kompletnie klienta w tym momencie nie interesuje skąd ona jest, może być nawet z Gwatemali byle by była PL

    I teraz tak - o ile klientowi wyraźnie nie zaznaczono, że instrukcja będzie jeśli dośle ją XYZ to ta instrukcja się należy lub jakieś zadośćuczynienie.

    Wytrawny handlowiec tłumaczy klientowi na czym polega problem (nawalił XYZ) i następnie bada go, do któregoż też typu należy ów klient. Jeśli klient wykazuje się zrozumieniem i daje spokój to należy go przeprosić, życzyć miłego dnia a i wysłać długopis firmowy nie zawadzi
    Jeśli należy do upierdliwych (jak trochę ten klient ) to należy czymś go obłaskawić. Rozumiem, że firma foto-net nie zbiednieje jeśli wydrukuje taką instrukcję np. w duplexie bez coloru i pośle mu z miłą karteczką: dziękujemy i polecamy się na przyszłość.

    Problem panie Foto-net polega na takim właśnie załatwieniu upierdliwego klienta. Pan żeś tak nie zrobił tylko buraczysz na maxa i tyle. Pracownicy nadają się do gruntownego przeszkolenia w zakresie obsługi klientów co sam zresztą raz na własnej skórze obadałem.
    A dobrze i tanio to nikogo nie interesuje - może dla klienta jest drogo a okazało się w dodatku kiepsko ...

    ps. godziny pracy do 16:00 można sobie w buty wsadzić, to są godziny chyba do przewalania lewego szmalu a nie do obsługi ludzi pracujących na życie to taki żart ale wyciągnąłbym z tego wniosek
    Ostatnio edytowane przez thisgay ; 17-07-2008 o 21:42

  5. #15
    Początki nałogu Awatar Misiaque
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    392

    Domyślnie

    Popieram foto-net. Kupując aparat z importu z UE należy się liczyć z brakiem instrukcji, to wręcz oczywiste. Jeśli ktoś chce mieć instrukcję PL na papierze, może płacić słono za aparat z Canon Polska.

    Tak się składa, że instrukcje na CD to bardzo powszechna sprawa - drukarki, czy napędy DVD kupowane w sklepach najczęściej również instrukcję posiadają tylko na CD, ew. jakiś niezbędnik na papierze. Skoro z towarami z oficjalnej dystrybucji tak jest, to już domaganie się papierowej instrukcji do aparatu który kupuje się taniej, bo z dystrubucji skądś z UE, jest pewną przesadą. Podejrzewam, że dokładnie tak samo jest u innych importerów (ja też nie mam instrukcji PL w druku do mojego 350D, bo jest z Niemiec). Druk i oprawa takiego czegoś to już jest jakiś koszt, a klienci chcą niskiej ceny, dlatego wybierają import z Niemiec. Ja wolę zapłacić te 25 zł mniej.

  6. #16
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Max78 Zobacz posta
    DO FOTO-NET
    Witam,
    Posiadam sprzet z dystrybucji 'nie-Canon-Polska' - instrukcja byla w pdf, kiepskiej jakosci skan Zassalem z netu lepszej jakosci, wydrukowalem (coooz z problemami - uroki PDF'a ) i dzialam
    Do meritum - z checia obejrze to pisma ze zgoda pisemna Canona
    Prosze o przeslanie na PW
    Jak już pisałem mogę ja udostępnić na miejscu, nie skanuję tego typu dokumentów. Paranoja polega na tym, że Canon Polska sam namawia do zakupów np. w Niemczech. Oni to nazywają jakąś polityką transparentną, byli u mnie w styczniu i rozmawialiśmy na ten temat, dlatego pojawił się temat dokumentacji. Nawet czasem sami przesyłają bez dokumentacji i potem maja nas "gdzieś" więc musimy jakoś sobie radzić, dyskutowałem z nimi ten temat, niestety oni są daleko w tyle za EU ludzie chcą kupować tanio więc tak to wygląda. A nam się obrywa, myślę, że większość sklepów ma ten problem.

    Cytat Zamieszczone przez Max78 Zobacz posta

    BTW - czy ma Pan moze pod reka linke instrukcji, ktora Wy dajecie?
    Z ciekawosci przejrze (do swojej puszki posiadam bodajze 3 rozne ).

    Pozdrawiam
    Ogólnie dostępna w sieci, nie wiem teraz która wersja.

  7. #17
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thisgay Zobacz posta
    No dobrze, ale obiektywnie i na spokojnie sprawę biorąc problem by polegał na tym, że klientowi (który ma dobrze i tanio ale to kompletnie nieistotne bo chyba identycznie to samo tyczy tego, który ma kiepsko i jeszcze drogo ) ) obiecano drukowaną instrukcję - kompletnie klienta w tym momencie nie interesuje skąd ona jest, może być nawet z Gwatemali byle by była PL
    Obiecano i by dostarczono, klient nie pisze całej prawdy, robi tylko to czym nas szantażował

    Cytat Zamieszczone przez thisgay Zobacz posta
    Wytrawny handlowiec tłumaczy klientowi na czym polega problem (nawalił XYZ) i następnie bada go, do któregoż też typu należy ów klient. Jeśli klient wykazuje się zrozumieniem i daje spokój to należy go przeprosić, życzyć miłego dnia a i wysłać długopis firmowy nie zawadzi
    Jeśli należy do upierdliwych (jak trochę ten klient ) to należy czymś go obłaskawić. Rozumiem, że firma foto-net nie zbiednieje jeśli wydrukuje taką instrukcję np. w duplexie bez coloru i pośle mu z miłą karteczką: dziękujemy i polecamy się na przyszłość.
    Ba gdyby to załatwiło sprawę nie było by problemu.


    Cytat Zamieszczone przez thisgay Zobacz posta
    ps. godziny pracy do 16:00 można sobie w buty wsadzić, to są godziny chyba do przewalania lewego szmalu a nie do obsługi ludzi pracujących na życie to taki żart ale wyciągnąłbym z tego wniosek
    Zdaję sobie z tego sprawę, to się zmieni, zaskakująco i definitywnie niebawem. Póki co mamy nadal status sklepu wysyłkowego ale zawsze można się ze mną umówić abym został po pracy

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    a ja z ciekawości spytam kolegę FOTO-NET o ustosunkowanie się do wypowiedzi gietrzy, która zdała się umknąć uwagi. Instrukcja - sprawa niemiła ale do załatwienia, natomiast nie realizowanie przesyłek to już kaliber ciężki.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  9. #19
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubaman Zobacz posta
    a ja z ciekawości spytam kolegę FOTO-NET o ustosunkowanie się do wypowiedzi gietrzy, która zdała się umknąć uwagi. Instrukcja - sprawa niemiła ale do załatwienia, natomiast nie realizowanie przesyłek to już kaliber ciężki.
    Trudno mi się wypowiadać na temat czegoś co jest anonimowe i bezprzedmiotowe. Musiał bym zbadać sprawę, mam jednak za mało danych. Nie komentuję więc subiektywnych odczuć kogoś kto możne mieć do nas jakiś żal o coś, niekoniecznie słusznie.

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Trudno mi się wypowiadać na temat czegoś co jest anonimowe i bezprzedmiotowe. Musiał bym zbadać sprawę, mam jednak za mało danych. Nie komentuję więc subiektywnych odczuć kogoś kto możne mieć do nas jakiś żal o coś, niekoniecznie słusznie.
    Osłona p. słoneczna do kita 18-55 USM, zaraz jak się pojawił, także parę lat do tyłu. Kilka razy wydzwaniałem, miła pani odpowiadała, że niestety nie ma (online wskazywało in stock).
    Sprawa była prosta - tylko w foto-net ta osłona kosztowała jakieś 30 zł mniej niż na allegro, tylko pewnie nie mogliście jej dostać. Nieważne, ja zdania nie zmienię, choć na obronę sklepu trzeba mi powiedzieć, że LowePro Reporter 650AW jest OK, choć już trochę za mały

    Następna sprawa te puszki z EU widnieją online jako np. Canon 40D body EU czy bez EU - wtedy oczywiście foto-net byłby OK, jest tanio, ale po instrukcję wejdź do Sieci.

    Kolejna sprawa: Sigma, jak kupie szkło u was via online i w domu sprawdzę, że autofokus jest z tyłu/przodu można wam odesłać i liczyć na zwrot kasy czy odsyłacie do serwisu?

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •