Właśnie mi się przypomniało, że jakiś czas temu zrobiłem update na allxages.com i nic tutaj nie wrzuciłem.
Tym razem pokaże zdjęcia z koncertu, który pod względem kondycyjnym był jednym z najtrudniejszych do zrobienia. Całość działa się w Warszawie na squocie Elba, oświetleniem była lampa nocna bijąca brzydką żółcią i chyba to w sumie całe oświetlenie jakie byłoBrak sceny i ogólnie ciężkie warunki pod każdym względem. Wyszło mi to tak:
Jest też kilka klasycznie "kudłatych"
Więcej na stronie. Zapraszam!
http://www.allxages.com
Ostatnio edytowane przez allxages ; 08-08-2009 o 02:23
Taak...Faktycznie świetne. Tylko mam pytanie - skąd taka perspektywa? Wszystkie zdjęcia robione od góry. Jesteś taki wysoki, stoisz na scenie (choć tutaj chyba sceny nie ma, wygląda na kameralny koncert) czy działalność PS-a? Tak z ciekawości pytam, bo bardzo lubię pstrykać zdjęcia na koncertach, ale zawsze mam problemy z tym gdzie się ustawić i jak przebić przez zgraję krzyczących fanów i w rezultacie fotki, które miały być dla mnie największa pamiątką - wychodzą do bani
![]()
Zdaje mi się, że zaczynam rozumieć, jak należy malować...
100-letni Tycjan
400D kit S10-20 C70-200 4f
Nie wiem angie, o które zdjęcia Ci chodzi, z opisu bardziej o zdjęcia czarno-białe z ostatniej serii (a te wcale nie są aż tak wysoko). Tak więc te zdjęcia wykonywałem stojąc na ziemii (mam jakoś 178cm więc raczej nie jestem wysoki), duża część bez przykładania oka do aparatu, więc wyciągając ręke można zrobić więcej czasem (ale jak ma się wyczucie co Ci się w kadr mieści).
Natomiast te 2 końcu były robione stojąc na głośniku lub odsłuchu (nie pamiętam już). Jedną ręke opierałem o sufit, a drugą z aparatem kontrolowałem sytuacje. Kilka razy omało nie spadłem, bo bywało ciężko i głośniki prawie latały ;-)
AhaWłaśnie ja chyba zbytnio wyczucia nie mam co mi się tam mieści w tym kadrze, jak nie widzę, ale - jakiś sposób jest
A co do stawania na głośniku...Hm.To to tak można ?
![]()
Zdaje mi się, że zaczynam rozumieć, jak należy malować...
100-letni Tycjan
400D kit S10-20 C70-200 4f
Wyczucie kadru to ważna rzecz. Wyczucie momentu również ważna
Na głośnikach nie stawaj, bo nie można. Ja mogę, ale ja przeważnie jestem na "specjalnych" warunkach.
Tak wlasnie myslalam![]()
Zdaje mi się, że zaczynam rozumieć, jak należy malować...
100-letni Tycjan
400D kit S10-20 C70-200 4f
Dawno tutaj nie wrzucałem nowych rzeczy. Czas conieco nadrobić
Cro-Mags, Praga (Czechy)
No Good Reason, Montijo (Portugalia)
Reaching Hand, Montijo (Portugalia)
Devil In Me, Lizbona (Portugalia)
Devil In Me, Lizbona (Portugalia)
Reaching Hand, Lizbona (Portugalia)
Reaching Hand, Lizbona (Portugalia)
Reaching Hand, Lizbona (Portugalia)
Reaching Hand, Lizbona (Portugalia)
zdecydowanie więcej jest na http://www.allxages.com
Mam nadzieję, że się spodoba![]()
Ostatnio edytowane przez allxages ; 05-12-2009 o 09:46
Trochę się wyłamię, ale IMO ten flesz sporo psuje, wiem, kwestia gustu, ale zupełnie mi się nie podobają.
www.t-jack.pl
Sprzęt: 5D mk II, 30D, 17-40/4L USM, 85/1,8 USM, 50/1,2L USM, 100/2,8L Macro, 135/2L USM, 2x580EX II, 6x430EX II, 2x430EX, Pocket Wizard Transcivers, lampy studyjne Bowens + akcesoria.