Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu!
Byłem, cykałem, ale obiektyw mi zamydlił 90% fotek...
Twoje bardzo fajne, choć mógłbyś na 4 nie obciąć kasku.
www.t-jack.pl
Sprzęt: 5D mk II, 30D, 17-40/4L USM, 85/1,8 USM, 50/1,2L USM, 100/2,8L Macro, 135/2L USM, 2x580EX II, 6x430EX II, 2x430EX, Pocket Wizard Transcivers, lampy studyjne Bowens + akcesoria.
Witam, ogólnie ładne ale ten sam problem co u mnie, zdjęcia są zbyt ciemne.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today! - by James Dean
www.filipkrawczyk.pl
www.OpenPhotography.pl :rolleyes:
Dzięki za opinieCo do obcięcia kasku, to nie było łatwo zmieścić w kadrze wszystko co się chciało, skoki są dość nieprzewidywalne ;-) Hmmm, mi nie wydają się za ciemne, może to kwestia monitora?
Żałuję tylko, że nie udało mi się uchwycić taranowania namiotu przez bryczkę, to był hit zawodów![]()
Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu!
www.t-jack.pl
Sprzęt: 5D mk II, 30D, 17-40/4L USM, 85/1,8 USM, 50/1,2L USM, 100/2,8L Macro, 135/2L USM, 2x580EX II, 6x430EX II, 2x430EX, Pocket Wizard Transcivers, lampy studyjne Bowens + akcesoria.
Mi podoba się 1,5 ładne ciekawe i dynamiczne kadry, 4 - szerszym kątem ewentualnie w pionie, ładne kolory, ciemno nie jest, ciemne jest otoczenie zawodów - drzewa w cieniach
5D gripped, Canon 5, lampka 430 EX, Canon 35L, Canon 50 1.4, Canon 85 1.8, Canon 16-35/2,8L MK II, Canon 70-200/2.8L, TC Kenko 2x, kilka szkiełek analogowych, dużo chęci i notorycznie mało czasu...
to tylko 1 %...
Dla mnie druga seria lepsza.Skoki to bardzo dynamiczna konkurencja.B,wolno,pelen gaz .skok i wyhamowanie.Trudno oddać to na zdjeciach.Potrzebne nieostrosci kopyta podrywajace żwir i inne drobiazgi .Dla fotografa to ostra jazda na granicy nieostrosci.
Pozdrawiam Maćku. :-)
Nie zgodzę się do końca, ponieważ sam trochę jeżdżę konno. Przejazd powinien być jak najbardziej płynny, to procentuje mniejszą ilością zrzutek i jeśli tempo jest odpowiednie - dobrym czasem. Zmiany tempa wybijają konia z rytmu i powodują, że trudniej dobrać mu kroki - to zupełnie jak ze skokiem w dal. Z reszta w ogóle cała sztuka w tym, aby nie przeszkadzać i tylko nakierować konia w odpowiednią stronę.
A wracając do fotografii, to ja z kolei widzę to w szczegółach: żyłki na skórze konia, jego wyprężone ciało, grymas twarzy jeźdźca - ale też gracja i "wytworność", którą chciałem przedstawić na zdjęciu 3. Chociaż to ostatnie zdecydowanie bardziej widać w konkursach ujeżdżenia.
Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu!