Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 50

Wątek: Fotoforma W W-wie

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar Parteq
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    48
    Posty
    1 159

    Talking

    Cytat Zamieszczone przez pjoter Zobacz posta
    http://www.fotoforma.pl/

    Ciężko było ale znalazłem :-D
    Faktycznie..

    A ceny moze nie powalaja, ale ogolnie na tle pozostalych sklepow foto w PL sa dosc "uczciwe"

  2. #12
    Początki nałogu Awatar Jacek23
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Piaseczno
    Posty
    372

    Domyślnie

    Ale cene za body 5D II maja zaj.....ą

  3. #13
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    Ceny są dla mnie OK. 24-70 za 3589 zł brutto z FV, a 70-200 f2.8IS za 5300 brutto z FV, wszystko z Canon Polska.
    Co najważniejsze mają wszystko od ręki, choć zawsze warto upewnić się przez telefon


    PS
    Mógłbym prosić moderatora o połącznie z tym:
    http://canon-board.info/showthread.p...ight=fotoforma

    Nie działa mi wyszukiwarka, w kółko jakiś błąd $common coś tam i nie podpiąłem się do starego wątku

    Dzięki!
    Ostatnio edytowane przez ErnestPierwszy ; 08-12-2008 o 19:28

  4. #14
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ErnestPierwszy Zobacz posta

    Nie działa mi wyszukiwarka, w kółko jakiś błąd $common coś tam i nie podpiąłem się do starego wątku
    Nie tylko Tobie: http://www.canon-board.info/showpost...0&postcount=69

  5. #15
    Berta
    Guest

    Domyślnie

    Ja takze dokonałem zakupu w fotoforma , Canon 50D to moja nowa zabaweczka , dostałem w prezencie torbe Canona .Obsługa bardzo sympatyczna i co najwazniejsze wiedzą czym handlują . ps można sie "troszkę " tagowac (trzeba pytac o pana Rafała (hihi)). Sklep naprawde duzy i mają towar od ręki , tak przynajmniej mówili ale na pólkach L-ki stoją .

  6. #16
    Dopiero zaczyna Awatar SausageDog
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    wawa
    Wiek
    42
    Posty
    25

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Berta Zobacz posta
    można sie "troszkę " tagowac (trzeba pytac o pana Rafała (hihi)).
    Przymierzam się do zakupów w tym sklepie, Pan Rafał to kierownik? Ile utargowałeś i z jakiej kwoty? (jeśli to nie tajemnica oczywiście).
    Może jakieś praktyczne przykłady argumentów byś podał?
    40D C17-55/2.8 C100/2.8 580exII

  7. #17
    Berta
    Guest

    Domyślnie

    Witam ponownie (długa cisza =ciekawa podróż)
    Kolejna(słuszna ) zmiana - 5D marek 2 oraz 35/1.4 i przesliczna 85/1,2(CUDO ,CUDO!!!) nabyłem ponownie w fotoformie .Sprzet od reki , mogłem spokojnie przetestowac kilka 85 .Nie będę się rozpisywał ale naprawde bardzo przyjemnie kupuje sie na Witosa . Ps dzięki za dobr ceny !

  8. #18
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie fotoforma=pomyłka

    Niestety nie mogę napisać pozytywnej opinii o tym sklepei. opisze po krótce:

    1. godz. 10 wymiana informacji na gg potwierdzenie dostępności i ceny sprżetu.
    2. godz. 12 musze zwolnić sie z pracy żeby przejechać przez całą warszawę do fotoformy wiec znając solidnośc sklepów w pl na wszelki wypadek dzwonię aby sie upewnić czy sprżęt aby napewno dla mnie czeka i jaką kwotę dokładnie podjąć z bankomatu bo UWAGA przy płatności kartą sklep fotoforma dolicza 3 % . czyli pierwszy zgrzyt ale ok. nie bądzmy drobiazgowi rozumiem sytuację. uprzedzam że bedę gdzieś tak w ciągu godziny max dwóch bo raz ze dziś przejechać przez warszawę to masakra a dwa że musze podjechać po drodze do bankomatu. oczywiście sklep ma moje dane i nr telefonu.
    3. tłukę sie przez miasto jakąś godz. i mniej wiecej ok 13 jestem po odbioór sprzętu. i tu UWAGA
    sprzęt dla Pana jest ale ceny nieaktualne i musi Pan dopłacić.
    Podirytowany pytam o co chodzi bo specjalnie potwierdzałem wszystko telefonicznie i do tego mieli moj nr tel (oczywiście nikt nie zadał sobie trudu zadzwonić i poinformowac o problemie)
    dodam że na moją propozycję załatwienia sprawy w trybie negocjacji Pan z obsługi nie poczuwał sie do jakiegokolwiek błędu i próby rozwiązania problemu.postawa typu "bierz albo spadaj"

    Na koniec dodam że chodziło o zakupy wartości 12 K a sklep miał zarówno moje dane jak i numer telefonu.

    Cóż . być może akurat mój niedoszły zakup w tym sklepie wyglądał tak nie inaczej ale skoro fotoforma taką postawę do klienta ma jeszcze przed transakcją to bałbym sie myśleć jaka bedzie postawa w razie jakichkolwiek kłopotów ze sprzętem. Kupuje całkiem sporo sprzętu foto od wielu lat i w wielu sklepach . Przyznam sie że z tak fatalną postawą sklepu spotykam sie po raz pierwszy.

    kopię tego posta oczywiście wysyłam Pani Magdzie z CP ponieważ prosiła o przesyłanie przykładu nierzetelności serwisu/sprzedawców.
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 17-02-2009 o 17:01

  9. #19
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Współczuję.

    BTW: jeśli chodzi o doliczenie prowizji za płatność kartą to jest to niezgodne z prawem więc .....
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  10. #20
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    kolekcjoner . wiesz. ja to spoko. to nie ja straciłem dobrego klienta a pewnie i kilku kolejnych bo opinie w necie krąża szybko. natomiast do tej pory ogarnia mnie zdziwienie braku jakiegokolwiek samozachowawczego instynktu u sklepów. są do tego pewni że klienta można "olać" ze zatracili kompletnie kontrolę nad tym co robią.
    co do karty i 3 % .hmm. zastanawiałem sie nad tym czy nie wejśc w to i przeprowadzić transakcję a mając na piśmie co i jak dośc swoich praw, ale....fotoforma to za mały sklep żeby zaawracac sobie tym głowę. mam nadzieję że rynek i klienci sami zweryfikują takie "sklepy". swoją drogą napis na witrynie tegoż sklepu "fotoforma for professionals" brzmi cokolwiek dziwnie w kontekscie zaiistniałej sytuacji. aha. mój cały post dotyczy oczywiście sklepu fotoforma w Warszawie i konkretnej transakcji
    Ostatnio edytowane przez Canion ; 17-02-2009 o 17:58

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •