Strona 3 z 20 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 196

Wątek: Canon 135/2.0 L USM

  1. #21
    Uzależniony
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    782

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hofi66 Zobacz posta
    Test potwierdza również znakomite opinie na temat tego świetnego zooma, który wykorzystywany bywa w studio, w plenerze i reporterce. Większość zawodowych fotoreporterów korzysta z 70-200 2.8L (IS) i nie jest to przypadek.
    Nie kwestionuje jakości 70-200/2.8 L IS, bo faktycznie jest rewelacyjnym szkłem. Grunt, to żeby autor wątku wiedział czego chce. Jeśli różnice (faktycznie mało zauważalne) nie przeszkadzają mu, to uniwersalność 70-200/2.8 L IS będzie bardziej mu przydatna niż samo 135/2.0 L. Nie mniej jednak trzymałem to szkiełko kiedyś na koncercie i powiem jedno słowo: CIĘŻAR!
    40D/BG-E2N | 17-40/4.0 L | 85/1.8 USM | 430 EX |
    Ktoś naruszył Twoje prawa?

  2. #22
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Ja używam podczas koncertów, przedstawień i bez monopodu sobie tego nie wyobrażam
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

  3. #23
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hofi66 Zobacz posta
    Ja używam podczas koncertów, przedstawień i bez monopodu sobie tego nie wyobrażam
    A ja wyobrażam, ba, nawet tak go używam (i 70-200 2.8 IS L i 100-400) .

  4. #24
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hofi66 Zobacz posta
    Ja używam podczas koncertów, przedstawień i bez monopodu sobie tego nie wyobrażam
    Rowniez obawialem sie ciezaru 70-200 2.8 IS - lecz naprawde nie jest tak zle (subiektywne oczywiscie odczucie) - moja "lapa" nie jest moze szczegolnie stabilna i tutaj IS mi naprawde pomaga.:-)
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  5. #25
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Nie, no oczywiście że się da z ręki ale np. w operze nie mając możliwości przemieszczania się przez 2-2,5 godziny monopod daje duży komfort i znakomicie się sprawdza. Na koncertach zaś, jeśli poruszamy się np. wzdłuż sceny lub inaczej to nie zawsze jest miejsce by się tak ustawić z podparciem. Ja generalnie używam i w jednej sytuacji i w drugiej.
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

  6. #26
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2007
    Wiek
    48
    Posty
    684

    Domyślnie

    Hofi napisal:
    "Na śluby ja polecam (z 5D): 35L+85 1.8 (ew. 135L jeśli kasa pozwala)
    (35L - 80%, 15-20% 85 1.8 - procent wykorzystania w tym zastosowaniu)."

    W takim razie co na pomysl: 16-35/2.8 II L plus 85/1.8?

  7. #27
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ArturBonoVox Zobacz posta
    Hofi napisal:
    (35L - 80%,
    W takim razie co na pomysl: 16-35/2.8 II L plus 85/1.8?
    35L wykorzystywane pewnie w 95% z tych 80% pomiędzy f/1.4-2.8 ;-)
    Jak to mówią szkłem nie .... obetrzesz

  8. #28
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    135L to wspaniałe szkło ale raczej nie do kościoła. Konieczność utrzymania krótkiego czasu "z ręki" powoduje że w ciemnym kościele staje się nie do użycia. GO jest jak kartka papieru nawet z odległości 5 metrów i nie da się zrobić z półprofilu siedzącej pary młodej tak aby oboje wyszli ostro.

    Nie mam takiego kadru ze ślubu ale niżej w podobnym możesz zobaczyć że na f/2 ostre wychodzi tylko jedno oko (lewe modelki)

    Zdecydowanie lepsze na ślub będzie 70-200/2.8 IS, albo 100/2.0 czy 85/1.8

  9. #29
    Bywalec
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    54
    Posty
    220

    Domyślnie

    Dokładnie MMM. Dodatkowo: Minus w postaci nożnego zooma przy 135 ma w przypadku uroczystosci w kościele KLUCZOWE znaczenie, to czesto zrobić lub nie zrobić zdjęcia. Podobnie jak konieczność zmiany szkieł. Dlaczego nikt nie wspomina o 24-70 czy 24-105IS ? Toż to oczywista oczywistość 135L jest fajne do jakichś plenerowych "poslubnych" /"przedślubnych" fotek - kiedy jest więcej czasu i mozna na spokojnie.

  10. #30
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ArturBonoVox Zobacz posta
    Hofi napisal:
    W takim razie co na pomysl: 16-35/2.8 II L plus 85/1.8?
    Może być, ale w kościele czasem i 2.8 jest za ciemno więc nie ma co kombinować - 35L kładzie tego zooma "na łopatki" jasnością, ostrością i plastyką - z 5D idealne. Daj się przekonać (jeśli masz kasę), a na pewno podziękujesz za taką radę
    5D+35L+85 1.8 - jak najbardziej
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

Strona 3 z 20 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •