Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: PRO1 vs G5

  1. #1
    serberys
    Guest

    Domyślnie PRO1 vs G5

    Ludziska, dostałem zastrzyk gotówki i zastanawiam się nad nabyciem nowego sprzętu. Ha! Codziennie przeglądam Allegro no i ślina mi cieknie jak oglądam PRO1 (widzieliście!?!) choć wcześniej nastawiaony byłem na G5. Aparaty te leżą w moim zasięgu finansowym i nie wiem co kupić. Jestem amatorem totalnym i właściwie G5 byłby dla mnie OK, choć może jak już kupować to coś z wypasem??? Więc PRO1? Ale czy to nie za wiele na amatora? Czy wykorzystam wszystkie jego możliwości? Obecnie mam A60 i to mocno już przezemnie wyeksploatowanego (łażę z nim wszędzie odkąd go mam), zrobiłem nim tysiące zdjęć, i tak szczerze mówiąc coraz bardziej złoszczę się na pewne niedociągnięcia tak w zdjęciach jak i możliwościach tej maszynki... A więc chyba już czas na zmianę. Tylko co? G5 czy PRO1? Napiszcie co kupilibyście na moim miejscu? Czy warto wydać wszystko na Pro1 czy lepiej dużo mniej na G5?

  2. #2
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Jesli stac cie na Pro1 to o wiele bardziej bedziesz zadowolony z 300D+kit. Pro1 nie jest wart swojej ceny. Fotki srednie, AF wolniejszy niz G5, jakosc srednia, wygoda obslugi niezbyt.
    Jesli przeraza cie lustrzanka cyfrowa, wejscie w system, dokupywanie obiektywow i akcesoriow ale w zamian masz cholernie lepsza jakosc, szybkosc i wygode... to G5 jest najbardziej wart swojej ceny.

  3. #3
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Kraków
    Posty
    292

    Domyślnie

    to G5 jest najbardziej wart swojej ceny.
    Albo G3, którego reputacja co by nie przedobrzyć przewyższa jakością fotek G5.
    NO, not one of the First Ones,
    I AM THE FIRST ONE !!!
    PS G3\512MB Kingston\UV Hoya\POL King

  4. #4
    serberys
    Guest

    Domyślnie