Prawie jak film![]()
40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R
Nie wiem jak kiedys ale teraz to sie lenticular nazywa. Jestem grafikiem w firmie, ktora produkuje takie rzeczy.
kiedys tez sie bawilem, zdjecia nie moje, znalezione na google pod haslem stereogram
http://illy.ctarget.pl/stereo/facet.html
http://illy.ctarget.pl/stereo/robak.html
http://illy.ctarget.pl/stereo/auto.html
http://illy.ctarget.pl/stereo/mucha.html
30D + 50 mm 1.8 II + Sigma 18-50 3.5-5.6 DC + MC Peleng 3.5/8A + SpeedLite 580 IIEX + duuuuza doza fascynacji
A to jest moje:
Mój sprzęt: szara karta na smyczy | aluminiowa drabinka z dwoma stopniami | statywik na 11 cm | 2 filtry UV | pudełeczko ochronne na kartę pamięci | jedna karta pamięci | druga karta pamięci | trzecia karta świętej pamięci | pilot z antenką | dyfuzor | druga wersja dyskoteki 580 EX z doniczką na kwiaty lightsphere | musztardówka 50 mm 1.4 | jasny 24-70 | jasne i stabilne 70-200 z najdłuższą nazwą | 1 Duży Marek Trzeci.
Najpierw robisz dwa zdjęcia o tych samych parametrach ekspozycji i z miejsc oddalonych od siebie o... powiedzmy 10 cm. Czyli obrazowo rzecz ujmując - najpierw patrząc jednym okiem przez wizjer, później drugim nie ruszając się jednocześnie z miejsca. Ew. można posłużyć się statywem dla większej precyzji, zależy jak co komu lepiej wychodzi.
W PS przenosisz jedno zdjęcia na drugie - tworzy się dla niego druga warstwa. Otwierasz okno animacji, kopiujesz w nim klatkę (z jednej robią się dwie). W pierwszym okienku wyświetlasz jedno zdjęcie (druga warstwa z drugim zdjęciem jest niewidoczna), w drugim na odwrót. Zdaje się czas opóźnienia między zdjęciami automatycznie ustawiony jest na 0, więc tego nie ruszasz. Pracę zapisujesz jako .gif i już.
Mój sprzęt: szara karta na smyczy | aluminiowa drabinka z dwoma stopniami | statywik na 11 cm | 2 filtry UV | pudełeczko ochronne na kartę pamięci | jedna karta pamięci | druga karta pamięci | trzecia karta świętej pamięci | pilot z antenką | dyfuzor | druga wersja dyskoteki 580 EX z doniczką na kwiaty lightsphere | musztardówka 50 mm 1.4 | jasny 24-70 | jasne i stabilne 70-200 z najdłuższą nazwą | 1 Duży Marek Trzeci.
Statyw z przykręconym suwakiem do zdjęć stereoskopowych.Wykonać dwa zdjęcia przesuwając aparat suwakiem o odległosc bazową ,o ile dobrze pamietam 7,5 cm.Gdzies w książkach o fotografii opisywana jest fotografia stereoskopowa, a suwaki pentacona i innych firm są do wyszperania za grosze.Pozdrawiam.
dobre to jest ale do zdjec statycznych, od jakiegos czasu chodzi mi po glowie (odkad kupilem pilota)wykonanie takiego czegos ale z obiektem w ruchu (np. akrobacje na rowerze itp itd) zamysl jest taki kilka body + takie same obiektywy (ok 10) i wszyscy identyczne piloty zeby mozna bylo z jednego w jednym czasie uruchomic migawke, otaczamy lukiem obiekt i cyk mamy 3d obraz, tylko do tego trzeba by bylo grupe Canonowiczow, chyba ze ktos ma 10 body i tyle identycznych szkielek
![]()
Do tego zrobić maszynkę, która będzie na zmianę zasłaniała lewe i prawe oko (np wirujące przed głową półkoło) z częstotliwością dopasowaną do zmieniających się klatek. Wbić się w fazę lewej klatki dla lewego oka, prawej do prawego i mamy pełne 3D :smile:, choć i bez tego wygląda ciekawie. Próbowałem rękami,aczkolwiek mało skuteczne i zabawnie to wygląda![]()