Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: Trójwymiarowe kartki

Bywalec Awatar kwv
    Miasto
    biesy i czady

Domyślnie Trójwymiarowe kartki

Może pamiętacie kiedyś były podobne kartki w obiegu Poczty Polskiej:rolleyes:

Uzależniony

Domyślnie

Prawie jak film
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

Domyślnie

Nie wiem jak kiedys ale teraz to sie lenticular nazywa. Jestem grafikiem w firmie, ktora produkuje takie rzeczy.

Bywalec Awatar illy
    Miasto
    Tripcity
    30D + 50 mm 1.8 II + Sigma 18-50 3.5-5.6 DC + MC Peleng 3.5/8A + SpeedLite 580 IIEX + duuuuza doza fascynacji

Coś już napisał Awatar gushman

Domyślnie

A to jest moje:

Mój sprzęt: szara karta na smyczy | aluminiowa drabinka z dwoma stopniami | statywik na 11 cm | 2 filtry UV | pudełeczko ochronne na kartę pamięci | jedna karta pamięci | druga karta pamięci | trzecia karta świętej pamięci | pilot z antenką | dyfuzor | druga wersja dyskoteki 580 EX z doniczką na kwiaty lightsphere | musztardówka 50 mm 1.4 | jasny 24-70 | jasne i stabilne 70-200 z najdłuższą nazwą | 1 Duży Marek Trzeci.

Początki nałogu Awatar beachcomber

Domyślnie

ktos moze opisac jak cos takiego zrobic? w PS?

Coś już napisał Awatar gushman

Domyślnie

Najpierw robisz dwa zdjęcia o tych samych parametrach ekspozycji i z miejsc oddalonych od siebie o... powiedzmy 10 cm. Czyli obrazowo rzecz ujmując - najpierw patrząc jednym okiem przez wizjer, później drugim nie ruszając się jednocześnie z miejsca. Ew. można posłużyć się statywem dla większej precyzji, zależy jak co komu lepiej wychodzi.