Pokaż wyniki od 1 do 10 z 129

Wątek: Zdjecia na pokazach lotniczych - technika

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar Scaramanga
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    272

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sfw
    True



    http://lotnictwo.net/foto.php?id=101138
    http://lotnictwo.net/foto.php?id=101146

    Rzuć okiem, co prawda to stareńkie skany i jakość na dzisiejsze czasy żadna ale przeciążenie w tym momencie to jakieś 4,5 - 5g a przy wyprowadzeniu do lotu poziomego będzie gdzieś do 7-miu. Aparat to był EOS5 plus jakiś mniejszy zoomik zapewniam żę utrzymać to w rękach bez szkody dla siebie samego i sprzętu jest raczej trudno ...

    pzdr
    Andrzej robi na negatywach.Gdyby je zeskanowac skanerem za 12 tysiecy
    to mysle,ze cyfra nie ma szans Nie ta plastyka...No,ale de gustibus non discutandum...
    Ja pisalem o sensacjach zoladkowych.Przeciazenia,o ktorych piszesz sa dopuszczalne dla pilotow zawodowych.Pasazer z aparatem siedzacy w "szparce"(dla niewtajemniczonych to dwumiejscowa wersja samolotu,czyli Mig-29 UB) nie ma za zadanie sprawdzic tego kiedy straci wzrok i przytomnosc,tylko ma zrobic udane zdjecia.Caly lot jest pod to przygotowywany wczesniej.Samolot nie wykonuje gwaltownych zwrotow tylko
    wszystko odbywa sie zgodnie ze specjalna procedura ustalona jak juz wspomnialem wczesniej na ziemi...Oczywiscie nie powinien wchodzic na plyte lotniska ten,ktory ma dziurawe rece...
    Ostatnio edytowane przez Scaramanga ; 07-09-2005 o 20:50
    Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...

  2. #2
    Bywalec Awatar sfw
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Mińsk Maz.
    Posty
    184

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Scaramanga
    Ja pisalem o sensacjach zoladkowych.Przeciazenia,o ktorych piszesz sa dopuszczalne dla pilotow zawodowych.Pasazer z aparatem siedzacy w "szparce"(dla niewtajemniczonych to dwumiejscowa wersja samolotu,czyli Mig-29 UB) nie ma za zadanie sprawdzic tego kiedy straci wzrok i przytomnosc,tylko ma zrobic udane zdjecia.Caly lot jest pod to przygotowywany wczesniej.Samolot nie wykonuje gwaltownych zwrotow tylko
    wszystko odbywa sie zgodnie ze specjalna procedura ustalona jak juz wspomnialem wczesniej na ziemi...Oczywiscie nie powinien wchodzic na plyte lotniska ten,ktory ma dziurawe rece...
    Nie chodziło mi o sensacje zdrowotne tylko fizyczną wytrzymałość człowieka na pojawiające się zmiany w przeciążeniu i utrzymanie sprzętu w grabach. Co do fotek to nie pamiętam takiej sesji żebym miał poustawiane klocki do focenia! przecież jeszcze trzeba wykonać normalne zadanie a co do sparki (tak się to pisze i wymawia od Sparowannyj) to gro moich było robione z bojowego w trakcie normalnych lotów. Te np. do których podane są linki były robione w trakcie normalnego pokazu czwórki (kiedyś był w Minsku taki mini zespolik na 29-ych).

    pzdr

  3. #3
    Początki nałogu Awatar Scaramanga
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    272

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sfw
    Nie chodziło mi o sensacje zdrowotne tylko fizyczną wytrzymałość człowieka na pojawiające się zmiany w przeciążeniu i utrzymanie sprzętu w grabach. Co do fotek to nie pamiętam takiej sesji żebym miał poustawiane klocki do focenia! przecież jeszcze trzeba wykonać normalne zadanie a co do sparki (tak się to pisze i wymawia od Sparowannyj) to gro moich było robione z bojowego w trakcie normalnych lotów. Te np. do których podane są linki były robione w trakcie normalnego pokazu czwórki (kiedyś był w Minsku taki mini zespolik na 29-ych).

    pzdr
    Oczywiscie,calkowicie sie z Toba zgadzam.Jesli nie siedziales na tylnym K-36 "szparki" i robiles te zdjecia podczas normalnego dnia lotow to jasne,ze trzymanie aparatu miedzy nogami nie wchodzi w rachube...Podziwiam w takim razie.
    Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...

  4. #4
    Dopiero zaczyna Awatar Acro
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Czernica k. Rybnika
    Wiek
    53
    Posty
    37

    Domyślnie

    Jako przerywnik - autoportret zrobiony w trakcie pętli odwróconej na szybowcu akrobacyjnym Fox:
    zdjęcie
    Proszę nie komentować zdjęcia, sam to zrobię: brak ostrości, bałagan w kadrze itd. a dodatkowo nie jest robione Canonem

  5. #5
    Bywalec Awatar sfw
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Mińsk Maz.
    Posty
    184

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Acro
    Jako przerywnik - autoportret zrobiony w trakcie pętli odwróconej na szybowcu akrobacyjnym Fox:
    zdjęcie
    Proszę nie komentować zdjęcia, sam to zrobię: brak ostrości, bałagan w kadrze itd. a dodatkowo nie jest robione Canonem
    I na tej fotce doskonale widać że nawet okularki COŚ ważą i dobrze by było aby były schowane, albo dobrze umocowane gdzie ich miejsce ...

  6. #6
    Dopiero zaczyna Awatar Acro
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Czernica k. Rybnika
    Wiek
    53
    Posty
    37

    Domyślnie

    Przyznaję się do błędów. Tak to jest jak na lot akrobacyjny z uczniem zabiera się aparat, torbę, a okulary wkłada za koszulkę.
    Ostatnio edytowane przez Acro ; 07-09-2005 o 21:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •