Pokaż wyniki od 1 do 10 z 129

Wątek: Zdjecia na pokazach lotniczych - technika

Widok wątkowy

  1. #20
    Początki nałogu Awatar Scaramanga
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    272

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sfw
    True



    http://lotnictwo.net/foto.php?id=101138
    http://lotnictwo.net/foto.php?id=101146

    Rzuć okiem, co prawda to stareńkie skany i jakość na dzisiejsze czasy żadna ale przeciążenie w tym momencie to jakieś 4,5 - 5g a przy wyprowadzeniu do lotu poziomego będzie gdzieś do 7-miu. Aparat to był EOS5 plus jakiś mniejszy zoomik zapewniam żę utrzymać to w rękach bez szkody dla siebie samego i sprzętu jest raczej trudno ...

    pzdr
    Andrzej robi na negatywach.Gdyby je zeskanowac skanerem za 12 tysiecy
    to mysle,ze cyfra nie ma szans Nie ta plastyka...No,ale de gustibus non discutandum...
    Ja pisalem o sensacjach zoladkowych.Przeciazenia,o ktorych piszesz sa dopuszczalne dla pilotow zawodowych.Pasazer z aparatem siedzacy w "szparce"(dla niewtajemniczonych to dwumiejscowa wersja samolotu,czyli Mig-29 UB) nie ma za zadanie sprawdzic tego kiedy straci wzrok i przytomnosc,tylko ma zrobic udane zdjecia.Caly lot jest pod to przygotowywany wczesniej.Samolot nie wykonuje gwaltownych zwrotow tylko
    wszystko odbywa sie zgodnie ze specjalna procedura ustalona jak juz wspomnialem wczesniej na ziemi...Oczywiscie nie powinien wchodzic na plyte lotniska ten,ktory ma dziurawe rece...
    Ostatnio edytowane przez Scaramanga ; 07-09-2005 o 20:50
    Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •