Cytat Zamieszczone przez MaC83 Zobacz posta
Dotarł dzisiaj pokrowiec Apex 120AW zamawiany w lowerpro.pl vel PRISM. Ekspresowa wysyłka - zamawiany późnym wieczorem we wtorek, w czwartek listonosz zapukał. W zasadzie do tego mogę ograniczyć zadowolenie. Pokrowiec dostałem rozcięty po całej długości spodu. Cięcie na tyle głębokie, że została przecięta biała gąbka w środku. Bądź co bądź produkty LowePro nie należą do tanich spodziewałem się czegoś innego. Rzecz jasna chwilę po dostrzeżeniu defektu zamailowałem do PRISM będąc pewnym, że nie będzie problemu z zamianą na inny egzemplarz. Na drugie imię powinienem mieć Naiwniak . Po dwóch mailach dano mi delikatnie do zrozumienia, że nie umię otwierać kartonów i przy tej czynności pewnie rozciąłem . Pomijam, fakt, że w firmie codziennie po kilka paczek otwieram i nie robię tego piłą tarczową . Jeśli uszkodzenie wynikałby z mojej nieumiejętności ucierpiał by i karton. Nie ma opcji, żeby rozciąć zapakowany przedmiot nie uszkadzając jednocześnie kartonu. Nie wiem czy rozcięcie powstało przy pakowaniu czy na taśmie produkcyjnej - nie wnikam. Wina też nie leży po stronie dostawcy Poczty Polskiej. Dla mnie to nie problem, przyszyję taśmę nylonową. Mając jednak doświadczenie drugi raz nie kupię w tym sklepie.

Jeśli będą zainteresowani wkleję zdjęcie rozcięcia jak i samego kartonu co by nie snuć domysłów, ze skatowałem go nieumiejętnym otwieraniem .
Witaj "przemily" kliencie

Widze ze "aparat reklamowy" dziala i nie spi, tego typu przypadek, to mi sie jeszcze nie zdarzyl, jak dlugo handluje tymi produktami, a bedzie blisko 5 lat.
Myslisz ze wysylajac Tobie w takim stanie torbe, mialbym taki profit ze na opinii publicznej by mi nie zalezalo???
Tym bardziej ze wlasnie ta torba kosztuje mnie w hurcie niecale 5 EUR!!!.
Rozumiem, gdybymsprzedal Tobie "bubla" wartosci 1500 zl., moze by sie oplacalo stanac "okoniem" i prosto w oczy klamac ze dana torba lub plecak byl w porzadku.
Jednak przy tak SMIESZNEJ sumie, mysle ze kazdy to pojmie, nie oplacaloby mi sie klienta w butelke nabijac bo skutki sa tego wiadome i wlasnie jestem postawiony przed faktem!!!
To ze kartonu nikt nie przecina tylko sie nacina tasme klejaca, dla kazdego UNTELIGENTNEGO jest jasne.
A ze ktos "profesjonalnie" podchodzi do roscinania, gdyz robi to na codzien, nie mysli przy tym, to sie juz robi automatycznie po prostu
I oto piekne ujecie dla kazdego do wgladu, ktore wykonal powyzszy "poszkodowany" Ja niemam NIC do ukrycia i lubie grac w otwarte karty!
http://lowerpro.pl/images/IMG_0253_a.jpg

Malo tego, to chce udowodnic, ponizej wstawionym linkiem, ze stac mnie tez na prezenty i to nietanie, mysle ze to Wam wszystko wyjasni:
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=63777
Tak ogolnie, czuje ze ktos moze nawet robi na mnie "nagonke" i stara sie mi za wszelka cene zaszkodzic, moze tez i do tego dojde....
I jezeli mi ktos wprost wmawia ze to ja, lub ktos z moich pracownikow zrobil, niech bedzie mnie dany produkt grosze kosztowac - NIE WYMIENIE, bo uwazam to za zwykla BEZCZELNOSC!!!
Chetnie poczytam wypowiedzi innych uzytkownikow forum, moze faktycznie jestem zbyt "zimny" i obojetny na problemy klientow???

Pozdrawiam wszyslkich