Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Wątek: Czy zna ktoś sklep lowerpro.pl ?

  1. #11
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    474

    Domyślnie

    Firma zarejestrowana jest w Austrii - to prawda - i jak najbardziej może mieć oddział w Polsce. Reszta to rozgrywki biznesowe między sprzedawcami. Pod tym względem Polska to jeszcze "dziki Wschód". Rozumiem, że ktoś może się wkurzać, bo ktoś inny jest w stanie zaoferować lepsze ceny i szybszą obsługę. W końcu polski tort duży nie jest, ale zawsze...
    W tej firmie kupują też Niemcy, Włosi, Francuzi i jakoś nie mają z tym problemu. Tylko oczywiście tutaj ktoś robi kłopoty i podejrzenia. Myślę, że nie mogłeś usłyszeć innej informacji od polskiego dystrybutora, bo oni oczernią każdego kto tylko będzie próbował im odebrać zyski.
    Jeśli poczułeś się urażony moją odpowiedzią to przepraszam.

  2. #12
    kiljas
    Guest

    Domyślnie

    Przeprosiny przyjete , a swoja droga dla mnie tez to jest chora sytuacja, w ktorej oficjalny Polski dystrybutor Lowepro, czyli tak naprawde samo Lowepro nie uwzglednia gwarancji na ten sam produkt czyli swoj wlasny zakupiony z innego żródła niż polski dostawca.

  3. #13
    Bywalec
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Wroclaw
    Posty
    141

    Domyślnie

    nie wiem jak z gwarancją u nich jest- możliwe , że w PL może być problem z tym, ale to już widzi mi się dystrybutora... natomiast ceny mają ok i jako nieliczny oferują szereg możliwości zapłaty- czasami to się przydaje- eh trza przejrzeć dodatki i cosik wybrać
    40D + 17-85 IS USM + 70-300 IS + Metz 58 AF-1 + lowepro fastpack 350 + Velbon Sherpa 600R + monopod Manfrotto i stalki na M42

  4. #14
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Biała Podlaska
    Posty
    291

    Domyślnie

    A co do cen to widzę, że jest taniutko - np. stealth reporter d400 za 322 zł. Tylko nie wiem jak z gwarancją - pewnie warto dopłacić te 20 złotych i kupić w fotoklik.pl ?
    Pozdrawiam,
    Michał

  5. #15

    Domyślnie

    Dotarł dzisiaj pokrowiec Apex 120AW zamawiany w lowerpro.pl vel PRISM. Ekspresowa wysyłka - zamawiany późnym wieczorem we wtorek, w czwartek listonosz zapukał. W zasadzie do tego mogę ograniczyć zadowolenie. Pokrowiec dostałem rozcięty po całej długości spodu. Cięcie na tyle głębokie, że została przecięta biała gąbka w środku. Bądź co bądź produkty LowePro nie należą do tanich spodziewałem się czegoś innego. Rzecz jasna chwilę po dostrzeżeniu defektu zamailowałem do PRISM będąc pewnym, że nie będzie problemu z zamianą na inny egzemplarz. Na drugie imię powinienem mieć Naiwniak . Po dwóch mailach dano mi delikatnie do zrozumienia, że nie umię otwierać kartonów i przy tej czynności pewnie rozciąłem . Pomijam, fakt, że w firmie codziennie po kilka paczek otwieram i nie robię tego piłą tarczową . Jeśli uszkodzenie wynikałby z mojej nieumiejętności ucierpiał by i karton. Nie ma opcji, żeby rozciąć zapakowany przedmiot nie uszkadzając jednocześnie kartonu. Nie wiem czy rozcięcie powstało przy pakowaniu czy na taśmie produkcyjnej - nie wnikam. Wina też nie leży po stronie dostawcy Poczty Polskiej. Dla mnie to nie problem, przyszyję taśmę nylonową. Mając jednak doświadczenie drugi raz nie kupię w tym sklepie.

    Jeśli będą zainteresowani wkleję zdjęcie rozcięcia jak i samego kartonu co by nie snuć domysłów, ze skatowałem go nieumiejętnym otwieraniem .

  6. #16
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Biała Podlaska
    Posty
    291

    Domyślnie

    Spróbuj napisać na gg do nich, gdzieś na stronie jest numer... Gość wydaje być się sensowny...
    Pozdrawiam,
    Michał

  7. #17
    Max II
    Guest

    Domyślnie "reklamacja"

    Cytat Zamieszczone przez MaC83 Zobacz posta
    Dotarł dzisiaj pokrowiec Apex 120AW zamawiany w lowerpro.pl vel PRISM. Ekspresowa wysyłka - zamawiany późnym wieczorem we wtorek, w czwartek listonosz zapukał. W zasadzie do tego mogę ograniczyć zadowolenie. Pokrowiec dostałem rozcięty po całej długości spodu. Cięcie na tyle głębokie, że została przecięta biała gąbka w środku. Bądź co bądź produkty LowePro nie należą do tanich spodziewałem się czegoś innego. Rzecz jasna chwilę po dostrzeżeniu defektu zamailowałem do PRISM będąc pewnym, że nie będzie problemu z zamianą na inny egzemplarz. Na drugie imię powinienem mieć Naiwniak . Po dwóch mailach dano mi delikatnie do zrozumienia, że nie umię otwierać kartonów i przy tej czynności pewnie rozciąłem . Pomijam, fakt, że w firmie codziennie po kilka paczek otwieram i nie robię tego piłą tarczową . Jeśli uszkodzenie wynikałby z mojej nieumiejętności ucierpiał by i karton. Nie ma opcji, żeby rozciąć zapakowany przedmiot nie uszkadzając jednocześnie kartonu. Nie wiem czy rozcięcie powstało przy pakowaniu czy na taśmie produkcyjnej - nie wnikam. Wina też nie leży po stronie dostawcy Poczty Polskiej. Dla mnie to nie problem, przyszyję taśmę nylonową. Mając jednak doświadczenie drugi raz nie kupię w tym sklepie.

    Jeśli będą zainteresowani wkleję zdjęcie rozcięcia jak i samego kartonu co by nie snuć domysłów, ze skatowałem go nieumiejętnym otwieraniem .
    Witaj "przemily" kliencie

    Widze ze "aparat reklamowy" dziala i nie spi, tego typu przypadek, to mi sie jeszcze nie zdarzyl, jak dlugo handluje tymi produktami, a bedzie blisko 5 lat.
    Myslisz ze wysylajac Tobie w takim stanie torbe, mialbym taki profit ze na opinii publicznej by mi nie zalezalo???
    Tym bardziej ze wlasnie ta torba kosztuje mnie w hurcie niecale 5 EUR!!!.
    Rozumiem, gdybymsprzedal Tobie "bubla" wartosci 1500 zl., moze by sie oplacalo stanac "okoniem" i prosto w oczy klamac ze dana torba lub plecak byl w porzadku.
    Jednak przy tak SMIESZNEJ sumie, mysle ze kazdy to pojmie, nie oplacaloby mi sie klienta w butelke nabijac bo skutki sa tego wiadome i wlasnie jestem postawiony przed faktem!!!
    To ze kartonu nikt nie przecina tylko sie nacina tasme klejaca, dla kazdego UNTELIGENTNEGO jest jasne.
    A ze ktos "profesjonalnie" podchodzi do roscinania, gdyz robi to na codzien, nie mysli przy tym, to sie juz robi automatycznie po prostu
    I oto piekne ujecie dla kazdego do wgladu, ktore wykonal powyzszy "poszkodowany" Ja niemam NIC do ukrycia i lubie grac w otwarte karty!
    http://lowerpro.pl/images/IMG_0253_a.jpg

    Malo tego, to chce udowodnic, ponizej wstawionym linkiem, ze stac mnie tez na prezenty i to nietanie, mysle ze to Wam wszystko wyjasni:
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=63777
    Tak ogolnie, czuje ze ktos moze nawet robi na mnie "nagonke" i stara sie mi za wszelka cene zaszkodzic, moze tez i do tego dojde....
    I jezeli mi ktos wprost wmawia ze to ja, lub ktos z moich pracownikow zrobil, niech bedzie mnie dany produkt grosze kosztowac - NIE WYMIENIE, bo uwazam to za zwykla BEZCZELNOSC!!!
    Chetnie poczytam wypowiedzi innych uzytkownikow forum, moze faktycznie jestem zbyt "zimny" i obojetny na problemy klientow???

    Pozdrawiam wszyslkich

  8. #18

  9. #19
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamBrzoza Zobacz posta
    tylko te ceny..
    popatrzyłem i widzę że najtaniej kupuję lowepro w Kielcach w zwykłym sklepie.. za nature trekkera II AW powiedziano mi 835 zł (pewnie jeszcze coś urwę..) co jest bardzo przyzwoitą ceną - w sieci znalazłem za 800 ale przesyłka i nie mogę fizycznie przymierzyć..

    Cytat Zamieszczone przez Max II Zobacz posta
    Tym bardziej ze wlasnie ta torba kosztuje mnie w hurcie niecale 5 EUR!!!.
    http://lowerpro.pl/lowepro-apex-p-59.html

    No to gratuluję "przebitki" - skoro sprzedajesz coś za 94zł a kupujesz po 5 Euro czyli około 17 zł to z coś tu jest nie tak.. dzięki za informację.. będę teraz inaczej podchodził do biadolenia że handlowcy mało zarabiają.. jakoś bardzo przypomina mi to sytuację w innych branżach - dolar tani jak barszcz a ceny ani drgną: http://rewers.computerworld.pl/news/156341.html

    Cytat Zamieszczone przez Max II Zobacz posta
    Jednak przy tak SMIESZNEJ sumie, mysle ze kazdy to pojmie, nie oplacaloby mi sie klienta w butelke nabijac bo skutki sa tego wiadome i wlasnie jestem postawiony przed faktem!!!
    No w świetle tego co napisałem powyżej i różnicach w cenie zakup/sprzedaż jako potencjalny klient jakoś się czuje nabijany w butelkę (żeby nie powiedzieć "dymany" albo jeszcze inaczej)

    Cytat Zamieszczone przez Max II Zobacz posta
    To ze kartonu nikt nie przecina tylko sie nacina tasme klejaca, dla kazdego UNTELIGENTNEGO jest jasne.
    A ze ktos "profesjonalnie" podchodzi do roscinania, gdyz robi to na codzien, nie mysli przy tym, to sie juz robi automatycznie po prostu
    I oto piekne ujecie dla kazdego do wgladu, ktore wykonal powyzszy "poszkodowany" Ja niemam NIC do ukrycia i lubie grac w otwarte karty!
    http://lowerpro.pl/images/IMG_0253_a.jpg

    Malo tego, to chce udowodnic, ponizej wstawionym linkiem, ze stac mnie tez na prezenty i to nietanie, mysle ze to Wam wszystko wyjasni:
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=63777
    Tak ogolnie, czuje ze ktos moze nawet robi na mnie "nagonke" i stara sie mi za wszelka cene zaszkodzic, moze tez i do tego dojde....
    I jezeli mi ktos wprost wmawia ze to ja, lub ktos z moich pracownikow zrobil, niech bedzie mnie dany produkt grosze kosztowac - NIE WYMIENIE, bo uwazam to za zwykla BEZCZELNOSC!!!
    Chetnie poczytam wypowiedzi innych uzytkownikow forum, moze faktycznie jestem zbyt "zimny" i obojetny na problemy klientow???
    Co do meritum sporu to uważam że chyba masz rację.. ale sposób wyrażania tej racji zupełnie mi się nie podoba niestety i pochlebnej opinii ci raczej nie wystawia.. zamiast napastliwości i krzyczenia o bezczelności itp. wystarczyło spokojnie napisać swój punkt widzenia.. i tyle..
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez arturs ; 10-07-2008 o 23:38 Powód: Automerged Doublepost
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  10. #20
    Max II
    Guest

    Domyślnie Krytyka Artusa :)

    Cytat Zamieszczone przez arturs Zobacz posta
    tylko te ceny..
    popatrzyłem i widzę że najtaniej kupuję lowepro w Kielcach w zwykłym sklepie.. za nature trekkera II AW powiedziano mi 835 zł (pewnie jeszcze coś urwę..) co jest bardzo przyzwoitą ceną - w sieci znalazłem za 800 ale przesyłka i nie mogę fizycznie przymierzyć..



    http://lowerpro.pl/lowepro-apex-p-59.html

    No to gratuluję "przebitki" - skoro sprzedajesz coś za 94zł a kupujesz po 5 Euro czyli około 17 zł to z coś tu jest nie tak.. dzięki za informację.. będę teraz inaczej podchodził do biadolenia że handlowcy mało zarabiają.. jakoś bardzo przypomina mi to sytuację w innych branżach - dolar tani jak barszcz a ceny ani drgną: http://rewers.computerworld.pl/news/156341.html


    No w świetle tego co napisałem powyżej i różnicach w cenie zakup/sprzedaż jako potencjalny klient jakoś się czuje nabijany w butelkę (żeby nie powiedzieć "dymany" albo jeszcze inaczej)



    Co do meritum sporu to uważam że chyba masz rację.. ale sposób wyrażania tej racji zupełnie mi się nie podoba niestety i pochlebnej opinii ci raczej nie wystawia.. zamiast napastliwości i krzyczenia o bezczelności itp. wystarczyło spokojnie napisać swój punkt widzenia.. i tyle..
    Pozdrawiam
    Hejka Artus

    Ciesze sie ze sie tu obiektywnie wypowiedziales, to doceniam i chwale
    1) Wez jedno pod uwage..., po mimo niskiej ceny hurtowej, ja, jestem obarczony innymi stawkami podatkowymi, niz handlowcy w kraju, moja kazda sprzedaz jest pokryta faktura i moj Urzad finansowy daje mi odpowiednio po tylku, przy czym, jak bym bardziej zanizyl ceny, aby podatek byl rownoczesnie nizszy, mam po glowie od innych handlowcow, ktorzy powiedzm placa za ten sam produkt, krocie i wielkie NIC z tego niemaja.
    2) To fakt, unioslem sie i jak pisales, "krzyczalem", wez jednak pod uwage i mysle ze tez bylo by Tobie nie wsmak, jak by pod Toba ktos dolki kopal w dosc perfidny sposib.
    Po mimo wszystko, moich problemow z ta "wspaniala reklama" chce Was wszystkich przeprosic za uniesienie.

    Pozdrawiam.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Yenox Zobacz posta
    Spróbuj napisać na gg do nich, gdzieś na stronie jest numer... Gość wydaje być się sensowny...
    Hejka Michal

    Duze dzieki za uznanie po mimo ze nas laczyla tylko jedna rozmowa.
    Ja rozumie, jesli klient ma problem i powie ta "brudna" prawde, zapewne byl bym gotow isc na kompromis, na pewno bym przez to nie zbankrutowal, wrecz przeciwnie, mial bym pelna satysfakcje ponownej pomocy.
    Mysle ze, jak by wszyscy mysleli tymi kategoriami, co Ty, kazde forum bylo by ciekawsze i chetnie by sie tu posty czytalo.

    Dziekuje za uwage i pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Max II ; 11-07-2008 o 00:49 Powód: Automerged Doublepost

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •