Może i zrobiłes 500000 tyś zdjęć,ale instrukcji chyba nie czytałeś...Poczytaj najpierw o PStyles a potem dyskutuj na forach...
To może zacytuję:
Styl standard "Obraz żywy,ostry i czysty".
Styl portrait "Miekkie rysowanie i słabsze kontrasty"
Może i zrobiłes 500000 tyś zdjęć,ale instrukcji chyba nie czytałeś...Poczytaj najpierw o PStyles a potem dyskutuj na forach...
To może zacytuję:
Styl standard "Obraz żywy,ostry i czysty".
Styl portrait "Miekkie rysowanie i słabsze kontrasty"
Amator martwi się o sprzęt, Profesjonalista o kasę, a Mistrz o światło...
Mariusz Łanucha
Moje zdjęcia ślubne, fotografia ślubna.
Moj blad przyznaje sie. Nie zwrocilem uwgi na nazwe PS tylko na paramy....
Poprawiony WB i wlasnie PS.
Przyznaje ze prze moj blad roznica byla wieksza ale mimo wszystko teze o lepszym kolorze ten przyklad broni. Zrobie jescze testy i wrzuce jeszcze w kadr jakis niebieski i wiecej czerwonego.
Ostatnio edytowane przez trampek ; 19-06-2008 o 21:08
R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max
To teraz czekam na komentarze ekspertow, bo ja jakos szalonej przewagi piatki nie widze...jesli chodzi o kolor. Winieta daje troche kontrastu tej scenie i dlatego to lepiej wyglada. A mozesz to powtorzyc przy f8.0?? Bedzie ostrzej i mniejsza winieta.
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Czym wołałeś te RAWy ?
dla mnie prawa fota ma znacznie lepsze niebo i ostrzejszy napis Pooh, ale generalnie ciemniejsza tonacja
40D + 17-85 IS USM + 70-300 IS + Metz 58 AF-1 + lowepro fastpack 350 + Velbon Sherpa 600R + monopod Manfrotto i stalki na M42
To przez winiete, matryca nic tu nie ma do tego.dla mnie prawa fota ma znacznie lepsze niebo i ostrzejszy napis Pooh, ale generalnie ciemniejsza tonacja
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Dwie rzeczy, ktore rzucaja sie w moje oczy, to raczej intensywniejsza nizbym sie spodziewal winieta i nieostrosc EF 24. Nieostrosc widoczna w takiej malej rozdzielczosci i z calej klatki? Dziwne. A to rowniez pogarsza wrazenie po lewej, bo pien jest troche mdlejszy wskutek tego.