http://mgdynia.wer.pl
najbardziej aktualne fotki, to te z Rajdu Polski
http://mgdynia.wer.pl
najbardziej aktualne fotki, to te z Rajdu Polski
40d, tamron 17-50, EF 70-200 f/4 L USM,
Na zdjęciach z rajdu trochę brakuje dynamiki. Gdyby nie kurz, można by pomyśleć, że auta stoją w miejscuNa 26 coś wlazło w kadr
Na 30 Bałagan w kadrze, przeszkadzają głowy na 1 planie.
Czy te z Rajdu Polski były robione na 55-250 IS za ok. 1000zł? Mnie się bardzo podobają.
EOS 450D | Canon EF 50 1.8 | Hama Star 05 | Lowepro 2
Chodziło mi o to że mam zamiar go kupić, a ponieważ nie znam się zbytnio na oznaczeniach to napisałem kwotę aby było pewne że myślę o tym samym.
Obiektyw ten jest bardzo słabo oceniany w testach, jednak po tych zdjęciach widzę że dla mnie wystarczy. Zastanawiam się jednak czy nie dołożyć do 70-300 IS USM.
EOS 450D | Canon EF 50 1.8 | Hama Star 05 | Lowepro 2
z Mikołajek na 55-250, z krakowskiego część tamronem. Dla mnie 55-250 jest ok, a jeśli chodzi o zamrożenie felg, to ze strachu przed rozmyciem dałem iso 200 i wtedy czas poszedł w górę, bo nie korzystałem z Tv a z Av, stąd zamrożenie![]()
40d, tamron 17-50, EF 70-200 f/4 L USM,
Czego się obawiać? Elementy "szybko" ruchome powinny się rozmyć by ruch pokazać.
Jeśli boisz się rozmyć, jedź do lasu, postaw brykę na zakręcie, aparat ustaw na statywie. Kumpla poproś by stał schwał się za samochodem i robił kurz szczotką. Gwarantuję, że będą super żylety. Przecież nie o to chodzi...
Al servo, serie, czas ok 1/100s, iso/f dostosowane do światła/oczekiwań w ostrości i cała masa szczęścia w złowieniu tych perełek....
C-F-K - forever
Mellan, przy 130-250mm na 1/100 zawsze będzie poruszone, myślę że dla felg wystarczy ok 1/300-400, sprawdzę na kolejnym rajdzie![]()
40d, tamron 17-50, EF 70-200 f/4 L USM,