-
Ustawa antymonopolowa ustawą. Życie życiem.
Jak się uprzesz żeby kupić samą część, to ci policzą 90% wartości części z montażem. Nie wierzę, że mają jakiekolwiek sztywne cenniki, których muszą się trzymać.
Podasz ich do sądu?
Nie wierzę również, by Canon (dystrybutor krajowy lub ogólnoświatowy) chciał wszczynać wojnę z własnym serwisem z powodu zbyt wysokiej ceny szybki.
Kolejnym aspektem jest w pewnym sensie uzasadnienie wysokich cen części zamiennych.
Nie można podchodzić do tego w ten sposób, że ta część zamienna to plastik wartości kilkunastu złotych. Serwis musi tą część kupić, by mu się to opłacało musi dać narzut 100, 200 lub nawet 300%. 100% od kilkunastu złotych to tylko kilkanaście złotych, więc dodaje się więcej. Do tego dodaje się 22% VAT. Robocizna to kolejne pieniądze. Nawet 10 czy 20min to spory koszt, w końcu to wiedza fachowa.
Czasami na składzie posiada się części, które czekają miesiącami na nabywcę (zamrożone środki). A jeśli zamawia się je pod klienta, to trzeba zamówić faksem, bądź telefonicznie. Wziąć zaliczkę, poinformować klienta. Wszystko to kosztuje sporo czasu - roboczogodziny, za które trzeba pracownikowi zapłacić.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum