Pokaż wyniki od 1 do 10 z 126

Wątek: pytanie o Canon EOS-1N w/ Power Drive Booster i nie tylko

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez iktorn92 Zobacz posta
    To zalezy czy chcesz robic slajdy czy normalny negatyw ale jak sadze chyba tylko slajdy. Polecam velvie 100 rewelacyjny slajd ze swietna rozpietoscia. Jezeli klisze to Fujufilm reala jest naprawde dobrym negatywem uzywalem jej najczesciej i byla b.dobra.

    Postaraj sie wyrwac tego 1v bo o naprawde jest super puszka....juz nie mowiac o szybkosci ale ten Af z Twoimi jasnym stalkami to przestaniesz robic 5d

    Co do tej 1n to balbym sie tylko o mechanike lustra bo na to wyglada ze cos kolo 100tys ma juz przejechane....no coz zobaczysz jak nie padnie po pierwszych 10 rolkach to troche nim jeszcze sie porobi.

    Pozdro
    dzięki za info na pewno się przyda

    co do lustra to mam fabrykę canona pod nosem w najgorszym wypadku naprawią ...relatywnie są tańsi od Żytniej, kolega przyniósł im swojego 350D w dwóch workach foliowych po tym wykąpał się z nim w oceanie, naprawili za $180 - maja stała cenę na poszczególne modele bez względu na uszkodzenia, kalibracje wszelkiego typu, czyszczenie sensora gratis! - wiem że ciężko w to uwierzyć ale to prawda ...

    piszą żeby velvie 100 pchać na 120, czy to generalna zasada, jak to się ma do skin tones? bo najprawdopodobniej najwięcej będę (mimo wszystko) robił portretów..


    nie napisałem, że większość analogiem będę robił zdjęć czarno-białych co polecasz?

    czytałem że slajdy można wywołać w procesie na BW, czy to ma sens?
    Ostatnio edytowane przez VanMurder ; 25-05-2008 o 11:03

  2. #2
    Uzależniony Awatar iktorn92
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Jelenia Góra
    Wiek
    33
    Posty
    605

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VanMurder Zobacz posta
    dzięki za info na pewno się przyda

    co do lustra to mam fabrykę canona pod nosem w najgorszym wypadku naprawią ...relatywnie są tańsi od Żytniej, kolega przyniósł im swojego 350D w dwóch workach foliowych po tym wykąpał się z nim w oceanie, naprawili za $180 - maja stała cenę na poszczególne modele bez względu na uszkodzenia, kalibracje wszelkiego typu, czyszczenie sensora gratis! - wiem że ciężko w to uwierzyć ale to prawda ...

    piszą żeby velvie 100 pchać na 120, czy to generalna zasada, jak to się ma do skin tones? bo najprawdopodobniej najwięcej będę (mimo wszystko) robił portretów..


    nie napisałem, że większość analogiem będę robił zdjęć czarno-białych co polecasz?

    czytałem że slajdy można wywołać w procesie na BW, czy to ma sens?
    A wiec nie wiem czy nie masz za dobrze z ta fabryka Canona;>

    Genralnie ja czytalem ze slajdy sie powinno troszke niedowietlic czyli akurat -1/3 bedzie ok....wtedy dostajesz jeszcze wieksza rozpietosc i lepsze nasycenie tylko pamietaj ze tylko dobry zaklad dobrze wywola dobrze slajd

    Tzn zalezy co bedziesz robil cz-b i jakim materialem czy slajd czy negatyw. nigdy nie mialem doczynienia z cz-b slajdem ale z negatywmi to i owszem sporo. Zalezy czy portety czy co....ja od siebie moge polecic tylko swoj ulubiony material Kodak T-rix 400 albo t-max 100 z tym ze ze wskazaniem na ten pierwszy. Malo ziarna swiena ostrosc bardzo dobry material z tym ze bardziej nadaje sie do reporterki. Do portetu to moze jakias Ilforda delte iso 50albo 125? cos takiego tez bylo by ok....z tym ze ja tymi kodakami robilem wszytsko i bylo suuuper.z Tym ze sa to materialy nie na C41 ! wywolujesz w koreksie ale mysle dzieki temu masz 100% pewnosci jak to robic .... co do cz-b na c41 to raczej nie wiem nigdy nie robilem a jak zobaczylem efekty to sie zalamalem....jak bys mial jakies pytania co wywolywania lub odbitek czy papieru pisz smialo PW

    Co wolania sladów w procesie cz-b to nie wiem nigdy nie spotkalem sie....

    Pozdro.
    Ostatnio edytowane przez iktorn92 ; 25-05-2008 o 11:51

  3. #3
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez iktorn92 Zobacz posta
    A wiec nie wiem czy nie masz za dobrze z ta fabryka Canona;>

    Genralnie ja czytalem ze slajdy sie powinno troszke niedowietlic czyli akurat -1/3 bedzie ok....wtedy dostajesz jeszcze wieksza rozpietosc i lepsze nasycenie tylko pamietaj ze tylko dobry zaklad dobrze wywola dobrze slajd

    Tzn zalezy co bedziesz robil cz-b i jakim materialem czy slajd czy negatyw. nigdy nie mialem doczynienia z cz-b slajdem ale z negatywmi to i owszem sporo. Zalezy czy portety czy co....ja od siebie moge polecic tylko swoj ulubiony material Kodak T-rix 400 albo t-max 100 z tym ze ze wskazaniem na ten pierwszy. Malo ziarna swiena ostrosc bardzo dobry material z tym ze bardziej nadaje sie do reporterki. Do portetu to moze jakias Ilforda delte iso 50albo 125? cos takiego tez bylo by ok....z tym ze ja tymi kodakami robilem wszytsko i bylo suuuper.z Tym ze sa to materialy nie na C41 ! wywolujesz w koreksie ale mysle dzieki temu masz 100% pewnosci jak to robic .... co do cz-b na c41 to raczej nie wiem nigdy nie robilem a jak zobaczylem efekty to sie zalamalem....jak bys mial jakies pytania co wywolywania lub odbitek czy papieru pisz smialo PW

    Co wolania sladów w procesie cz-b to nie wiem nigdy nie spotkalem sie....

    Pozdro.
    dziek jeszcze raz, zrobiłem kilka rolek na KODAK PROFESSIONAL BW400CN w C42 i nie było tak tragicznie, ale nie miałem porównania do filmów o których piszesz a jeżeli jest dużo lepiej to już nie mogę się doczekać z koreksem dam sobie radę, natomiast reszta pójdzie przez skaner, na ciemnie nie mam miejsca i czasu... po za tym ostatni raz w ciemni byłem w harcerstwie jakieś 20 lat temu tak że pewnie wiele się zmieniło ...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •