Cytat Zamieszczone przez Lulu1988 Zobacz posta
http://canon-board.info/search.php?searchid=2513663
Cytat Zamieszczone przez emilus100 Zobacz posta
Link nie działa
Cytat Zamieszczone przez chavez Zobacz posta
Pod linkiem były wyniki wyszukiwania ( http://canon-board.info/search.php ) słowa "17-85".
bo to sie robi tak :-)
http://www.canon-board.info/search.p...85&titleonly=1

potem sobie tylko klikasz w 'szukaj' i gotowe :-)

Cytat Zamieszczone przez sprocket73 Zobacz posta
hmmm... jeżeli na forum canona polecacie mi kupno nikona... rozumiem, ze wolicie zebym sobie stąd poszedł i pozanudzał trochę nikonowców...
trochę źle to zrozumiałeś :-)

chodzi o to, że w Canonie nie ma odpowiednika nikonowskiego 18-200 VR, a kupując w to miejsce Sigmę 18-200 tracisz porządny ultradzwiękowy AF z mozliwością ręcznego przeostrzania; natomiast w przypadku Tamrona 18-250 poza AF dodatkowo tracisz stabilizację.

Cytat Zamieszczone przez sprocket73 Zobacz posta
ale ja jestem upierdliwy i jeszcze trochę tu zostanę... a co są dzicie o kitowym obiektywie z 40D ? EF-S 17-85mm f/4-5.6 USM IS ? ktoś wyżej napisał, że obiektywy kitowe są najbardziej przemyślanym rozwiązaniem i od nich najlepiej zaczynać... a kiedyś mógłbym dokupić EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM, jeżeli w tym kitowym często odczuwałbym brak długich ogniskowych
17-85 IS + 70-300 IS to jest półka wyzej niz wspomniane przeze mnie wcześniej 18-55 IS + 55-250 IS (w przypadku tele nawet nie jest to cała półka).

Cytat Zamieszczone przez sprocket73 Zobacz posta
Po zapoznaniu się z wieloma opiniami, w końcu wybrałem. 450D, A obiektyw Tamron 18-250
zatem straciłeś szybki i cichy AF oraz stabilizację.

Naprawdę jeśli chodzi o jeden obiektyw to N 18-200 VR + np. D80 byłby lepszym wyborem.

Jeśli natomiast chodzi o wspomniane wczesniej pary obiektywów 18-55 IS + 55-250 IS oraz 17-85 IS + 70-300 IS to znajdują one podobne odpowiedniki u Nikona (z tym że Nikonowski 70-300 VR to znowu półka wyzej niz nasz 70-300 IS.)

Tak więc największe zalety Canona to jakość obrazu z matrycy, natomiast z amatorskimi obiektywami jest niestety nieco gorzej.

Zalety szklarni pojawiają się u nas w klasie niższej profesjonalnej, gdzie mamy eLki f/4 (17-40, 24-105 i 70-200), których odpowiedników Nikon nie posiada i w przypadku obiektywów profesjonalnych nasi koledzy muszą od razu kupować duzo drozsze wersje f/2,8.