-
Sytuacja bardzo rzadka ,ale nie można założyć ,że nigdy się nie zdarzy.Zepsuł się nam sprzęt(wart 350zł) na gwarancji.Wysyłamy do sprzedawcy.Z poczty nie korzystamy(duży wspólczynnik zaginięć,kradzieży) .Wysyłamy kurirem.I ponosimy koszt transportu w jedną stronę(dajmy na to 20zł).Gwarancja "od drzwi do drzwi" nie jest powszechna.Teraz u sprzedawcy ktoś się pomylił ,wysyła nam spowrotem(nie naprawiając).Znowu ponosimy koszt transporu.Oczywiście domagamy się zwrotu pieniędzy za drugą wysyłkę.A jeśli producent nie dopatrzy się usterki,uzna że to nasza wina.Spotkałem na różnych forach wiele takich opisanych przypadków.Osobistą wizytą w sklepie wyegzekwujemy swoje racje(przeważnie).Kupując w e-sklepie oszczędzamy ok.10% ale czy warto ?Mnie ten wariant nie odpowiada.Poczekam.Musi w końcu przyjść nowa dostawa, a jak się zniecerpliwię to dołożę i kupię inny model
Ostatnio edytowane przez stahurski ; 19-05-2008 o 19:11
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum