Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: ciekawe miesca w Warszawie

Mieszany widok

Piotrekp
    Guest

Domyślnie ciekawe miesca w Warszawie

Witam wszystkich,

Chcialem wykorzystac dzisiaj ladna pogode i porobic troche fotek w stolicy, ale zbytnio nie wiem gdzie. Na starowce juz bylem, wiec fajnie by bylo poszukac fajnych miejsc.
    Moze wy macie jakies ciekawe miejsca warte do odwiedzenia??

Bede bardzo wdzieczny za pomoc

Z gory dziekuje za odpowiedzi i zycze milego dnia

Piotrek

Coś już napisał Awatar rob76
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

na przyszłość zdefiniuj pojęcie 'fajności' ;-)

jak dla mnie najciekawszy w ostatnich dniach widok, to rozbiórka byłych zakładów Róża Luksemburg - koparka z końcówką typu młot pneumatyczny stoi na dachu i kuje dach, operator musi mieć stalowe nerwy aby ciąć gałąź na której siedzi :-)
    "nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem"

Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Miasto
    Wa-wa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Piotrekp Zobacz posta
    Witam wszystkich,
    Chcialem wykorzystac dzisiaj ladna pogode i porobic troche fotek w stolicy, ale zbytnio nie wiem gdzie. Na starowce juz bylem, wiec fajnie by bylo poszukac fajnych miejsc.
    Moze wy macie jakies ciekawe miejsca warte do odwiedzenia??
    Bede bardzo wdzieczny za pomoc
    Z gory dziekuje za odpowiedzi i zycze milego dnia
    Piotrek
    Może zacznij od klasyki: Łazienki, Wilanów, Ogród Botaniczny w Powsinie, panoramy z PKiN, ZOO ?
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

Pełne uzależnienie

Domyślnie