Results 1 to 6 of 6

Thread: Brak nastaw w wizjerze

  1. #1
    temp
    Guest

    Default Brak nastaw w wizjerze

    Mam problem techniczny - w dwa tygodnie po zakupie nowiutkiego body 400D (co ciekawe, mimo oznaczeń 400D, "Made in Japan"), w wizjerze przestały się wyświetlać wszelkie informacje i parametry, pojawia się tylko czerwona kropka w punkcie ostrości, ale to chyba realizuje się w inny sposób. Z aparatem nic się nie działo (być może troszkę się zagrzał, jechał jakieś 15 minut w bagażniku, a jest dziś wyjątkowo ciepło, ale bez przesady, nie było tam żadnych ekstremalnych temperatur), nie upadł itd.
    Odczepiałem grip, obiektyw, wyciągałem kartę, baterię, niestety bez zmian.
    Wykonywane nim zdjęcia są jak najbardziej w porządku.
    Co robić? Tylko serwis? Byłaby lipa - nowiuteńki sprzęt, z Japonii, i szmelc? Poprzedni 300D zniósł wszystko bez najmniejszego zająknięcia, a tu takie niespodzianki. Aż mnie się serce kraje...

  2. #2
    Uzależniony bakulik's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Rumia
    Age
    43
    Posts
    767

    Default

    Quote Originally Posted by temp View Post
    Co robić? Tylko serwis? Byłaby lipa - nowiuteńki sprzęt, z Japonii, i szmelc?
    Zdarza się... Serwis.
    Pozdrawiam
    Łukasz Bakuła
    „Fotografia – to radość życia. Aparat nie został stworzony dla ludzi smutnych i skwaśniałych”. J. Płażewski

  3. #3
    Bywalec Ciosna's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland
    Posts
    162

    Default

    Próbowałeś wyciągnąć również baterie podtrzymującą ?. Od temperatury raczej to się nie mogło stać.
    Blog rowerowo-wyprawowy :wink:

  4. #4
    temp
    Guest

    Default

    Wyciągnąłem baterię podtrzymującą, przeinstalowałem też firmware (ta sama wersja), niestety, bez efektu.
    Co ciekawe, ani pierwsza, ani druga operacja nie skasowała ustawień aparatu. Jedynie po wyjęciu baterii podtrzymującej musiałem nastawić na nowo czas w aparacie. Postanowiłem więc skasować wszystkie ustawienia i C.Fn. odpowiednią opcją w menu, ale też bez rezultatu.
    Podsumowując - czeka mnie serwis, czy rzucicie we mnie jeszcze jakąś ostatnią deską ratunku? :-)

  5. #5
    Pełne uzależnienie axk's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    SK
    Posts
    2,027

    Default

    Jeżeli masz aparat na gwarancji to nie masz się czym przejmować. Serwis usunie usterkę. A tak w ramach OT to warto pamiętać iż przy wysyłaniu sprzętu na Żytnią w ramach napraw gwarancyjnych to serwis pokrywa koszty transportu w obie strony.
    Last edited by axk; 12-05-2008 at 07:24 PM.
    EOS + Speedlite

  6. #6
    temp
    Guest

    Default

    Tak, wiem, dzięki, przy czym mój Canon ma gwarancję M&J, a nie oryginalną, więc ustaliłem z nimi, że wysyłam na ich koszt do nich, a oni załatwiają już sprawy z Żytnią.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •