Witam Jakoś nie mogę rozstać sie z tym wątkiem

Chciałem zapytać z Foto net czy do Pana obiektywu jest dołączona gwarancją WorldWide czy tylko Polska?

Kolego z roku na rok wychodzą nowe modele obiektywów pod które fabryka modyfikuje i robi płyty główne, z różnym softem by to wszystko działało. Dlatego serwis musi zbadać taki obiektyw by sprawdzić co to za płyta główna bo ta produkowana miesiąc wcześniej może być inna od tej z początku roku. To normalne i chyba mieści się w głowie przeciętnemu konsumentowi. 28-70 to stary obiektyw nie wiadomo kiedy był wyprodukowany i jaką ma płytę główną. Czy teraz to jest jasne?
A numery seryjne to chłopcy randomem generują ot tak dla picu żeby serwis miał co sprawdzac


Dokładnie TYLKO TYLE możesz napisać. I nic więcej.
Mogę napisać dużo więcej na temat Sigmy. To co Pan pisze że nie jestem ich klientem jest żeby nie napisać bzdurą Widać ludzie którzy zachodzą do Pana sklepu nie są klientami skoro chcą coś zrobić np kupić obiektyw.

Moje pytanie było chyba jasne - ile kosztuje kalibracji i jaką mam gwarancję na jej poprawność - odpowiedź może Pan znaleźć powyżej - moim zdaniem nie jest ona jasna.

Dla mnie powtarzasz w kółko te same argumenty, mimo, że zostały obalone, używasz słów typu skandal, bzdura, proste i bzdurne obrazowe wyliczenia. Serwis jest be, wszyscy biją brawo, procentrum jest be, brawo, dystrybutor be, brawo.
A co mam napisać - że Pan z Sigmy podczas rozmowy telefonicznej zażądał ode mnie opłaty celnej bo obiektyw był zakupiony poza granicami Polski

O tym, że sprzęt wprowadzany na teren RP powinien pochodzić z oficjalnej dystrybucji, jeśli tak nie jest do serwisu należy dostarczyć dokumenty wymagane przez serwis celem naprawy.
Ale jakie dokumenty ?? Paragon i gwarancja nie wystarczy? to może pisemną zgodę od prezydenta??

Tak jest w KAZDYM serwisie w polsce.
Cóż ciśnie mi się tu reklama piwko
NIEKAŻDYM