WitamJakoś nie mogę rozstać sie z tym wątkiem
Chciałem zapytać z Foto net czy do Pana obiektywu jest dołączona gwarancją WorldWide czy tylko Polska?
A numery seryjne to chłopcy randomem generują ot tak dla picu żeby serwis miał co sprawdzacKolego z roku na rok wychodzą nowe modele obiektywów pod które fabryka modyfikuje i robi płyty główne, z różnym softem by to wszystko działało. Dlatego serwis musi zbadać taki obiektyw by sprawdzić co to za płyta główna bo ta produkowana miesiąc wcześniej może być inna od tej z początku roku. To normalne i chyba mieści się w głowie przeciętnemu konsumentowi. 28-70 to stary obiektyw nie wiadomo kiedy był wyprodukowany i jaką ma płytę główną. Czy teraz to jest jasne?
Mogę napisać dużo więcej na temat Sigmy. To co Pan pisze że nie jestem ich klientem jest żeby nie napisać bzdurąDokładnie TYLKO TYLE możesz napisać. I nic więcej.Widać ludzie którzy zachodzą do Pana sklepu nie są klientami skoro chcą coś zrobić np kupić obiektyw.
Moje pytanie było chyba jasne - ile kosztuje kalibracji i jaką mam gwarancję na jej poprawność - odpowiedź może Pan znaleźć powyżej - moim zdaniem nie jest ona jasna.
A co mam napisać - że Pan z Sigmy podczas rozmowy telefonicznej zażądał ode mnie opłaty celnej bo obiektyw był zakupiony poza granicami PolskiDla mnie powtarzasz w kółko te same argumenty, mimo, że zostały obalone, używasz słów typu skandal, bzdura, proste i bzdurne obrazowe wyliczenia. Serwis jest be, wszyscy biją brawo, procentrum jest be, brawo, dystrybutor be, brawo.![]()
Ale jakie dokumenty ?? Paragon i gwarancja nie wystarczy? to może pisemną zgodę od prezydenta??O tym, że sprzęt wprowadzany na teren RP powinien pochodzić z oficjalnej dystrybucji, jeśli tak nie jest do serwisu należy dostarczyć dokumenty wymagane przez serwis celem naprawy.
Cóż ciśnie mi się tu reklama piwkoTak jest w KAZDYM serwisie w polsce.
NIEKAŻDYM![]()