Pan "Cichy" wyraźnie napisał:
Jak sądzę sprzedawcy nie chcą obarczać klientów kontaktem z zagranicznym serwisem, sam w ten sposób udzielałem gwarancji na szkiełka sprowadzane z Niemiec. Jakoś to funkcjonowało, dopóki naprawy nie zaczęły iść w miesiące...
Cóż więc chyba nie o cenę chodziło

Co do moich wyliczeń - prosty rachunek - prosta odpowiedź takie moje zdanie

Sigma hm znowu przepraszam - Pro Centrum nigdy nie dało mi odpowiedzi ile będzie kosztować naprawa - kalibracja obiektywu. Może w tej Japonii to mały Japończyk ma 100 płytek z czego 50 jest programowalnych 50 nie i tak na chybił trafił wkłada sobie do obiektywu aby serwis w Polsce miał zagadkę - cóż taka wersja może i prawda bo na to wygląda

Wymądrzam sie - może i tak bo skoro Pan pisze o negocjacjach ceny to o ile możemy po negocjować ? skoro ma Pan te 5 % ??

Podejście serwisu Sigmy w Polsce bo chyba tak to należy nazwać jest hmm aż nie chce mi się pisać

Bardzo się cieszę że kupiłem obiektyw za niższą cenę i mogłem sprawdzić jak działa to wszystko na własnej skórze. Szkoda tylko że jak ktoś kupi obiektyw za kilka tysięcy to będzie przechodzić to samo.

Co do tej czarnej listy - BZDURA i tylko tyle moge napisać

Warunki gwarancji ma Pan powyżej na skanie - a to co mówi Pro Centru że skoro kupiłem w Polsce to mam mieć ICH gwarancję świadczy tylko o jednym!!