Jeżeli się coś dzieje z obiektywem jest on odsyłany do niemieckiego dystrybutora gdzie jest naprawiany lub wymieniany.
No dobra ale skoro serwis naprawia sprzęt z gwarancja UE, bo sam tak napisał wiec naprawia, to dlaczego nagle sprzedawca zajmuje się odsyłaniem bo z jakiś powodów serwis nie chce naprawiać. Nie wydaje się Wam,że to taki sprzedawca coś kombinuje nie tak? Przecież serwis obowiązuje regulamin wewnętrzny oraz prawo, sprzedawcy jest łatwiej manipulować faktami. Nie widzę więc podstaw dlaczego ktoś oskarża serwis, że nie chce czegoś robić skoro serwis jest w porządku, tylko sprzedawca zataił, ukrył lub przeinaczył pewne fakty by wcisnąć coś taniej. Z drugiej strony zwracam na przykład uwagę, że i świadomość kupujących rośnie, zobaczcie na allegro, Sigme sprzedają praktycznie tylko procentra, jako sieć zaufana i bezpieczna. Po to sklepy i procentra inwestują czas i pieniądze w tworzenie projektów aby Klient kupował nie tylko towar ale i bezpieczeństwo. I nie jest prawdą, że się dużo przepłaca czy w ogóle przepłaca za sprzęt z oficjalnej dystrybucji. Pomijając promocję w DE i import z Chin ceny są praktycznie takie same jak ktoś gra uczciwie, a jeśli nie to kwestia nieznacznych różnic lub po prostu negocjacji. Warto pamiętać, że oficjalny dystrybutor czasem musi trzymać wyższe ceny, bo sa jeszcze sklepy stacjonarne z którymi też musi się liczyć a które pracują na wyższej marży. Ale nikomu nikt nie zabrania pytac o rabat.