czyli jeżeli z jakiegoś powodu wyślę obiektyw kupiony ze sklepu FotoJapan do Polskiego dystrybutora firmy Sigma wraz z dowodem zakupu i podbitą karta gwarancyjną to rozumiem że obiektyw zostanie naprawiony bez problemu?Niektórzy wprowadzają bałagan w tej dyskusji stąd dezorientacja. Jeśli przyjdziesz z obiektywem, ważną gwarancja i dowodem zakupu to naprawią jeśli sprzęt kupiony w UE. Jeśli za oceanem napisali jakie jeszcze musisz mieć dokumenty.
czyli sprzęt zakupiony w niemieckim sklepie dostarczony do dystrybutora w Polsce z paragonem i gwarancją jest normalnie serwisowany?Jest na każdej karcie gwarancyjnej. Generalnie sprzęt z UE jest serwisowany bez problemu, z tym z USA są duże problemy, bo wymaga się dokumentów celnych w/g życzenia serwisu, których raczej nikt nie ma jak chce kupić tanio nie płacąc 12% cła i 22% VAT
Pytam bo np Pentax ma taki zapis w Conditions of European Warranty : Pentax product purchased through our official distribution channels are warranted by Pentax, authorized distributors and services stations.