Cytat Zamieszczone przez peet_peet Zobacz posta
dlaczego serwis odmawia obsługi np. obiektywów kupionych w Polsce ale poza siecią dystrybucyjną ?? (np. z dystrybucji niemieckiej)
nie wiem czy nie naprawia kupionych z dystrybucji niemieckiej, czyli ogolniej mowiac europejskiej. w sumie to nie wyczytalem z jakiej dystrybucji byl ten obiektyw, chyba ktos z japanfoto twierdzil ze z niemieckiej, ale autor watku w sumie nie podal jaka mial gwarancje, czy polska, czy eurpoejska czy inna np. realizowana przez sklep.

natomiast jak to podał Tomasz1972 (http://canon-board.info/showpost.php...2&postcount=93) serwis potrzebuje do rozpoczecia naprawy: dowodu zakupu+karty gwarancyjnej, w przypadku zakupu na terenie ue oraz dodatkowo potwierdzenia oplaty celnej jesli zakup byl wykonany poza ue.

wiec niejest to istotne czy sprzedawca sprowadza sprzet spoza ue czy nie.wazne ze jak w jakis sposob wydaje europejska gwarancje+dowod zakupu, to serwis nie moze nie przyjac sprzetu tylko dlatego ze jest za niska cena, przeciez nikt nikomu nie broni byc samarytaninem i sprzedawac ponizej kosztow albo ramach jakiejs super promocji (oczywiscie jak sie to serwisowi nie podoba to powinien sam podjac odpowiednie kroki aby sprawdzic czy sprzedawca dziala legalnie lub oplaca wszystkie podatki i cla, poprzez zgloszenie tego odpowiednim sluzbom, o czym byla zreszta mowa, bo ponoc sigma zglosila to do us)

istnieje jeszcze jedna mozliwosc jak to ktos w tej dyskusji okreslil FUD, ale wtedy taki fud to trzeba zrobic sigmie straszac ich wystosowaniem pozwu o nie spelnienie przepisow