Cytat Zamieszczone przez Tomasz1972 Zobacz posta
edit: Autor wątku posiada zapewne szkło z "obcej dystrybucji" z gwarancją euro
a dowód zakupu PL . Stąd zapewne odmowa naprawy gwarancyjnej.
Nie wiem, kto to napisał - czy jeszcze Sigma czy już kol. Tomasz - ale trochę mnie to zdziwiło, bo oznaczałoby, że międzynarodowa gwarancja jest przypisana wyłącznie do pierwszego nabywcy a po dalszej odsprzedaży zobowiązania gwarancyjne tracą ważność? Jak to jest dokładnie?

Nie twierdze, że to przypadek omawianego sklepu, bo tutaj okres gwarancyjny zaczyna się dopiero od udokumentowanej sprzedaży w Polsce. Ale w pozostałych przypadkach klient z międzynarodową gwarancją chyba nie powinien mieć obowiązku posiadania w Polsce pierwotnego dowodu zakupu (zagranicznego) - który przecież powinien się zawsze znajdować w księgowości pierwotnego właściciela? Jakie mamy wyjście w takiem przypadku (dalsza odsprzedaż podczas okresu gwarancyjnego)?