Strona 10 z 43 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 421

Wątek: JAPANFOTO przestrzegam! Oszust!

  1. #91
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    No i zaczyna się. Naprawdę ludzie sami są sobie winni..
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  2. #92
    Tomekk_z_...
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    No i zaczyna się. Naprawdę ludzie sami są sobie winni..

    moja przygoda z tym sklepem już się skończyła a było tak:
    11.05 zamówiłem aparat, wszystko ładnie, na stronie jest nawet powierdzenie zamówienia w pdf ale jak otworzę to ten dokument nazwa się "faktura" ... po co?
    czekam na potwierdzenie ponieważ "Po otrzymaniu potwierdzenia dostępności towaru prosimy o przelanie sumy zamówienia na podany niżej nr konta:
    W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia"

    wczoraj późnym wieczorem zapytałem e-mailem kiedy dostępność zostanie potwierdzona i dość szybko bo w nocy dostałem odpowiedź "potwierdzam dostepnosc" i nic więcej .... dla mnie koniec przygody
    może mają tak dużo pracy, że w nocy muszą pracować ale ja dla 10 zł nie będę ryzykował, zamówiełm w innym sklepie, jutro odbiorę osobiście i będę cieszył się nowym sprzętem
    wszystkim innym życzę - ZERO kłopotów

  3. #93
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Pozwoliłem sobie napisać do polskiego serwisu sigmy ( Autoryzowane Centrum Serwisowe :: FOTO-SERVICE), podając link do forum.
    Oto odpowiedź:

    Panie Tomaszu
    Jesteśmy zrozpaczeni sytuacją jaka spotkała właściciela obiektywu Sigma.
    Na stronie http://www.sigma-foto.pl/?q=node/36 są podane odpowiednie linki, wiec jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości może się skontaktować z serwisem przed wysyłką.
    Do każdego sprzętu Polski dystrybutor dodaje polska kartę gwarancyjną (załącznik), która jest ważna wraz z dowodem zakupu.
    Dodam, że przesyłka obiektywu Sigma zakupionego w Polsce i objętego polską gwarancją odbywa się na nasz koszt. Procedura opisana jest na stronie http://www.foto-service.pl/index.php?mode=2
    Oczywiście sprzęt zakupiony poza terenem Polski również podlega naprawom gwarancyjnym w Polsce ale po spełnieniu odpowiednich warunków.
    Jeżeli aparat był zakupiony na terenie UE, to wymagane są:
    - dowód zakupu (z kraju, w którym został zakupiony)
    - karta gwarancyjna międzynarodowa (wypełniona zgodnie informacją w karcie gw.)
    Jeżeli aparat był zakupiony poza terenem UE, to wymagane są:
    - dowód zakupu (z kraju, w którym został zakupiony)
    - karta gwarancyjna międzynarodową (wypełniona zgodnie informacją w karcie gw.)
    - opłata celna
    W obu przypadkach, zgodnie z informacją zawartą na karcie gwarancyjnej międzynarodowej, serwis nie pokrywa kosztów transportu.
    Pozdrawiam,
    Dział Obsługi Klienta


    edit: Autor wątku posiada zapewne szkło z "obcej dystrybucji" z gwarancją euro
    a dowód zakupu PL . Stąd zapewne odmowa naprawy gwarancyjnej.

  4. #94
    Tomekk_z_...
    Guest

    Domyślnie

    Dziękuję za przekazanie tej wiedzy.
    Pewnie można denerwować się na serwis Sigmy bo w końcu obiektyw nadal jest produktem Sigmy ale .... właśnie ale .... moim zdaniem serwis Sigmy nie może brać odpowiedzialności za sprzęt który został sprowadzony do polski w sposób niekontrolowany, nie wiadomo w jakich warunkach, nie wiadomo jak obchodzono się z nim a może ktoś upuścił go na podłogę itp ...

    drugi temat tego wątku to sklep JapanFoto - nadal pozostają wątpliwości

  5. #95

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz1972 Zobacz posta
    edit: Autor wątku posiada zapewne szkło z "obcej dystrybucji" z gwarancją euro
    a dowód zakupu PL . Stąd zapewne odmowa naprawy gwarancyjnej.
    Śpieszę donieść,że na dzień dzisiejszy sprawa przesyłki obiektywu tamron 17-50/2,8 została załatwiona pozytywnie.Przed chwilą kurier doręczył mi paczkę.Co prawda moglibyśmy zaoszczędzić sobie sporo nerwów,gdyby obsługa japanfoto raczyła podać mi numer referencyjny paczki od razu,a nie po kilkudniowych monitach z opcją zgłoszenia sprawy na policji(prawdę powiedziawszy,to już tam zadzwoniłem w celu zorientowania sie,jakie dokumenty muszę mieć w celu zgloszenia sprawy o wyłudzenie).Na przyszłość życzę firmie poprawienia jakości komunikacji na linii sprzedawca-kupujący.
    A swoją drogą ciekawe,jaka jest polityka firmy tamron odnośnie naprawy gwarancyjnej.Gdzie mogę sprawdzić,z jakiej dystrybucji jest model obiektywu:A16P)SP17-50mm o numerze:003779
    Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.
    Ostatnio edytowane przez jurekg ; 16-05-2008 o 15:34

  6. #96
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jurekg Zobacz posta
    A swoją drogą ciekawe,jaka jest polityka firmy tamron odnośnie naprawy pogwarancyjnej.Gdzie mogę sprawdzić,z jakiej dystrybucji jest model obiektywu:A16P)SP17-50mm o numerze:003779
    Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.
    Prosta sprawa - nie naprawisz tego szkiełka w Polsce, bo taką politykę ma polski dystrybutor Tamrona. Podejrzewam, że w razie awarii odsyłasz szkło do sprzedawcy (jeśli będzie do kogo) i następnie czekasz 2-3 miesiące aż szkiełko zostanie wysłane i odesłane z Niemiec. No chyba, że sprzedawca nie pośredniczy w naprawie serwisowej, wtedy wysyłasz na własną rękę do niemieckiego serwisu.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  7. #97
    Coś już napisał
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    64

    Domyślnie

    albo płacisz za naprawę w Pol...bo chyba tak można??
    d.es
    onedayone - jeden dzień-jedno zdjęcie

  8. #98
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jurekg Zobacz posta
    Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.
    No własnie. Jak masz europejską gwarancję a polski dowód zakupu to nie naprawisz gratis w PL. Wzór gwar.pl masz wyżej.

  9. #99
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    On akurat kupił tamrona, ale jest tak, jak pisze Tomasz.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  10. #100

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    On akurat kupił tamrona, ale jest tak, jak pisze Tomasz.
    Tamrona,a w dodatku do pentaxa:wink:
    Zeby dokończyć temat związany z obsługą sklepu japanfoto-po tym,jak juz otrzymałem obiektyw zaczęły mi przychodzic na skrzynkę wszystkie odpowiedzi na pytania zadane w ciągu ostatnich kilku dni.Czyli nie jest do końca tak źle na linii sprzedawca-klient:wink:
    Do czasu zakończenia okresu hipotetycznej gwarancji nie bede go chyba uzywał
    Ostatnio edytowane przez jurekg ; 16-05-2008 o 18:45

Strona 10 z 43 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •