Kolego cytujesz przepisy konsumenckie o niezgodności towaru z umową, złe odwołanie to raz. Poza tym nie odróżniasz kto jest w tym momencie gwarantem a kto nie. Poza tym jeśli powołujesz się na uprawnienia wynikające z gwarancji sprawdź najpierw co gwarantuje a czego nie gwarantuje ustawa. Czytaj ustawę a nie pierwszą lepszą interpretację z google, zwróć się do prawnika jeśłi masz poblem ze zrozumieniem. Obowiązek sporządzenia takiego dokumentu w jez. Polskim wynika z odrębnych przepisów i nie tego dotyczy słowo „uchybi”.jeszcze raz zgodnie z ustawą:
Art. 13 pkt.3 USTAWY z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.1)
(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)
Cytat:
Gwarancja powinna zostać sformułowana w języku polskim w sposób jasny, zrozumiały i nie wprowadzający w błąd. Jeżeli jednak gwarant uchybi powyższemu wymogowi, gwarancja jest nadal ważna i pozostaje to bez wpływu na uprawnienia kupującego.
gwarancja nie musi być po POLSKU!!!
3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze. Jednakże uchybienie tym wymaganiom pozostaje bez wpływu na ważność gwarancji i nie pozbawia kupującego wynikających z niej uprawnień.
tu masz cytat, CZYTAJ USTAWĘ a nie bzdury z sieci.