Zapraszam na priv. Zrobię cenę z której będzie Pan zadowolony.Ale znowu Pan nie napisał mi odpowiedzi na moje pytanie o ile możemy po negocjować cenę?
Gwarancje i wymagane z nią dokumenty.Co do wątku - chyba i tak by powstał bo jest to zagranie K-Consult a nie sprzedawców - po to się ma gwarancję aby udać się do serwisu.
Bo „czepia” się Pan nie tego co trzeba. Odnoszę się do nierealnych różnic wynikających z Vat a nie kursów walut.Widać z tego różnica 170 zł jest bee ale 123 zł to już ok bo do tego się Pan jakoś nie odniósł.
Populistyczna bzdura, to zdanie nic nie znaczy. Daleko istotnie jesteśmy bo nie potrafimy analizować logicznych argumentów i faktów a widzimy tylko ceny i to te najniższe. Dlatego wciskanie kitu przez markety MM jest takie skuteczne.Wątek ten już dawno zmienił swoje założenie osoby piszącej pierwszy post. W tym wątku pokazujemy jak jeszcze daleko jest Polska za innymi krajami UE.
Fantazja, nie znasz skali sprzedaży Sigmy. Prywatny import jest marginalny dlatego,ze jest praktycznie niopłacalny jeśli robi się t o legalnie – bo tak ustawił to we własnym interesie producent. Można jedynie bazować na różnicy kursów walut. Zobacz tylko na allegro, tam Sigme sprzedają praktycznie TYLKO procentra. To co napisałeś to fantazja i oklepany truizm w który wszyscy chcą wierzyć a nie mają podstaw do tego, no ale powtarzajmy to do skutku to stanie się prawdą. Pracownikom serwisu płaci korporacja Sigma za rozliczone gwarancje, nikt inny.Tu (i wcale się temu nie dziwie) firma K-Consult może budować swoje pro centra i dawać ludziom te zabawki do oglądania ale jak inne firmy zaczęły ściagąc obiektywy na własną rękę (obrót spada i obiektywy nie przechodzą przez ich ręcę i nie mogą dołożyć swojej wspaniałej gwarancji) to trzeba coś z tym z zrobić bo taka sieć nie będzie stała za darmo a i pracownikom trzeba zapłacić. To napiszemy czarną listę a od ludzi którzy zakupili właśnie tam będziemy brać kase za naprawy - plan super