Strona 17 z 38 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 421

Wątek: JAPANFOTO przestrzegam! Oszust!

Mieszany widok

  1. #1
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Widzisz ty o jednym my o drugim. Firma K-Consult nie wie że Polska jest w Unii. Jedyną kartą gwarancyjną z polskim pragonem może być karta gwarancyjna K-Consult
    Bzdura, serwis nic takiego nie napisał.
    czyli pierwsze oferty ze skąpca (pomijając FotoJapan) są całkiem normalnymi ofertami (ale mam polski paragon a gwarancję UE)
    No w końcu zrozumiałeś, brawo.

  2. #2
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    czy hurtownia z japonii sprzedająca przez swojego legalnego przedstawiciela w polsce (bo może tak być) poza waszą dystrybucją, płacąc wszystkie cła i podatki też będzie traktowany jako oszust
    Przepraszam jeśli zabrzmiałem niegrzecznie, nie było to moim zamiarem. Kolego, żadna Japońska hurtownie nie sprzeda Ci obiektywu na skalę dystrybucji do polski, odeśle Cię do sieci lokalnej. Bo grożą jej dotkliwe kary, poza tym logistyka jest droga. To raz, dwa możesz kupić gdzieś w azji ale bez gwarancji i to jest właśnie gray market, tez o tym pisałem.
    rosyjski otworzy sobie sklep w polsce i będzie się zaopatrywać z własnych magazynów?
    Jest to niemożliwe ponieważ jest regionalizacja rynku i zapłacili by dotkliwe kary. Mogą sprzedawać na odległośc jak to robi pixmania, no ale wszyscy wiem jak wyglądach ich regulamin.

  3. #3
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Ale jak skoro ma Pan marże aż 5 %? i czemu na Priv?
    Ponieważ tu nie handlujemy tylko dyskutujemy.

    Coż chyba każdy chce kupić tanio i dobrze.
    Nie śmieszy to Pana? Już raz się Pan sparzył na tanio i dobrze. Tanio było ale czy dobrze? Chyba nie.

    Czy Pan nie może tego zdania zrozumieć? Po co ją dodaje skoro jest tam gwarancja światowa?
    Bo niektórzy nie znaja języka angielskiego by przeczytać warunki gwarancji? No ludzie...
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 03-06-2008 o 09:47 Powód: Automerged Doublepost

  4. #4
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Z tego co zrozumiałem założyciel wątku miał paragon i gwarancję i serwis odmówił naprawy.
    Z tego co ja zrozumiałem miał "jakiś" dokument zakupu. Ja widziałem już kilk aparagonów drukowanych na drukarce laserowej więc nic mnie nie zdziwi. Tyle wiemy.

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Ale dlaczego K-Consult wymaga polskiej karty gwarancyjnej jak jest zakupiony w Polsce a jak w UE to już światowej - czyżby tamci nie dawali swoich kart??

    Co do negocjacji chce mi Pan powiedzieć że może Pan zejść poniżej tych 5% hm.. Jaki Pan jest dobry i miły że dołoży mi Pan do obiektywu Ale cóż nie mogę Pana naciągać na takie straty.
    Ostatnio edytowane przez chodus ; 03-06-2008 o 09:54

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Z tego co ja zrozumiałem miał "jakiś" dokument zakupu. Ja widziałem już kilk aparagonów drukowanych na drukarce laserowej więc nic mnie nie zdziwi. Tyle wiemy.
    A to jest jakieś ograniczenie na rodzaj drukarki użytej do paragonów?
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  7. #7
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Paragon musi byc na kasie fiskalnej - tak mi się wydaje

  8. #8
    cyganos
    Guest

    Domyślnie

    Ponieważ jako gwarant może wymagać, nawet bez podania powodów i jest to zgodne z prawem. Powodów jest kilka, między innymi taki, że jeśli użytkownik nabył sprzęt na terenie Polski to prawem wymagane jest by dokument gwarancyjny był sporządzony w tym języku w jakim jest on w stanie go zrozumieć. Dlatego sprzedawcy importerzy łamią prawo bo dostarczają dokumenty gwarancyjne w języku obcym, którego klient znać nie musi, nie może więc siępod taką gwarancja podpisać świadomie czyli z niej korzystać. To tylko jeden formalny przykład. Bo potem jak sa jakieś pretensje to pada pytanie - czy zapoznał się Pan z warunkami gwarancji?
    Gwarancja powinna zostać sformułowana w języku polskim w sposób jasny, zrozumiały i nie wprowadzający w błąd. Jeżeli jednak gwarant uchybi powyższemu wymogowi, gwarancja jest nadal ważna i pozostaje to bez wpływu na uprawnienia kupującego.

  9. #9
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Ale dlaczego K-Consult wymaga polskiej karty gwarancyjnej jak jest zakupiony w Polsce a jak w UE to już światowej
    Ponieważ jako gwarant może wymagać, nawet bez podania powodów i jest to zgodne z prawem. Powodów jest kilka, między innymi taki, że jeśli użytkownik nabył sprzęt na terenie Polski to prawem wymagane jest by dokument gwarancyjny był sporządzony w tym języku w jakim jest on w stanie go zrozumieć. Dlatego sprzedawcy importerzy łamią prawo bo dostarczają dokumenty gwarancyjne w języku obcym, którego klient znać nie musi, nie może więc siępod taką gwarancja podpisać świadomie czyli z niej korzystać. To tylko jeden formalny przykład. Bo potem jak sa jakieś pretensje to pada pytanie - czy zapoznał się Pan z warunkami gwarancji?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Co do negocjacji chce mi Pan powiedzieć że może Pan zejść poniżej tych 5% hm.. Jaki Pan jest dobry i miły że dołoży mi Pan do obiektywu Ale cóż nie mogę Pana naciągać na takie straty.
    Dziekuję za sarkazm, chcieć komuś pomóc to Cię kopnie.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 03-06-2008 o 09:56 Powód: Automerged Doublepost

  10. #10
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Cytat:
    Co do negocjacji chce mi Pan powiedzieć że może Pan zejść poniżej tych 5% hm.. Jaki Pan jest dobry i miły że dołoży mi Pan do obiektywu Ale cóż nie mogę Pana naciągać na takie straty.
    Dziekuję za sarkazm, chcieć komuś pomóc to Cię kopnie.
    Może było to złośliwe ale najpierw Pan piszę że 5% marży to luksus a kilka wątków niżej proponuje mi negocjację ceny więc od razu mi się to nasunęło na język - czy chce Pan dokładać do interesu?

    Co do garancje WorldWide nie wystaczy włożyć karki z przetłumaczeniem w końcu K-Conslt jak widąc i tak tam jest zawarty? tylko od razu zabierać kartę i wkładać swoją?

Strona 17 z 38 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •