Pokaż wyniki od 131 do 140 z 421

Wątek: JAPANFOTO przestrzegam! Oszust!

Widok wątkowy

  1. #11
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    Trzymajmy sie faktow, jesli by mnie jako konsumentowi odmowili naprawy twierdzac ze kupilem za tanio(a spelnialem wszystkie warunki okreslone w umowie gwarancyjnej),
    to po pierwsze nie moja w tym rola aby domyslac sie innych powodow
    To czytaj co pisze klient i serwis. Napisali wyraźnie, co jest potrzebne do realizacji naprawy widać klient warunków nie spełnił. To nie ma nic wspólnego z cena produktu.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    skad ja jako klient mam wiedziec jaka jest najnizsza cena, ponizej ktorej nie dostane naprawy ? czy jest gdzies zawarta w warunkach gwarancji ? nie sadze.
    Warunki gwarancji reguluje dokument gwarancyjny, łączysz rzeczy niemające ze sobą nic wspólnego.


    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    kupilem sprzet sigmy w ue z gwarancja ue. mysle ze sprzet ma usterke i wysylam go na gwarancji wraz z potrzebnymi dokumentami(http://canon-board.info/showpost.php...postcount=93):
    - dowód zakupu (z kraju, w którym został zakupiony)
    - karta gwarancyjna międzynarodowa (wypełniona zgodnie informacją w karcie gw.)
    na co dostaje odpowiedz ze obiektyw kopiłem za tanio.
    Czytaj co autor postu i serwis pisze, i nie interpretuj bzdur. Zrozum też jedną rzecz - nie za tanio tylko sklep sprzedał obiektyw niezgodnie z prawem, za co winy oczywiście nie ponosi klient, w naszym kraju ponosi jednak często tego skutki.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    co do informacji o kalibracji, ciekawa wiadomosc, nie wiedzialem o tym wczesniej i dobrze to wiedziec, ale w tym przypadku odmawiajac naprawy sigma sie na to nie powolala. co wiecej chyba nawet nie wycenila kosztow ewentualnej naprawy, przynajmniej nie bylo to napisane w watku, tylko od razu odeslali sprzet. czyli zadzialali na zasadzie, kupione za tanio, wiec spadaj kliencie, troche dziwne podejscie, chociaz kogos z procentrum sigmy pewnie ono nie dziwi, rozumiem przypadek gdyby gwarancja byla falszywa.
    Piszesz bzdury, nie wiesz jak było na prawdę, może wycenili naprawę a klient się nie zgodził. Nie gdybaj jak nie masz dowodów. Zrozum, że problem nie polegał na tym, ze klient kupił coś za tanio, tylko na tym, że produkt został nielegalnie wprowadzony do obrotu na terenie RP co oburzyło klienta, na co serwis miał wbite i jedyne co zrobił to zgłosił przestępstwo bo to jego obowiązek, cena z tym nie ma nic wspólnego bezpośrednio. A sprawa odmowy naprawy gwarancyjnej to jeszcze co innego, łączysz te rzeczy bezpodstawnie. Przedstawiasz w ten sposób zarówno serwis jak i sieć procentrów w świetle pejoratywnym, bo mają drożej niż wspaniały sklep japanfoto, który nie płaci VAT co udowodniłem, wiec ma tanio i jest fajny a serwis jest be bo nie naprawia obiektywów sprzedawanych przez złodziei. Z takim podejściem tzw. nie tylko w branży ale i w Polsce nie będzie długo dobrze bo skupia się energię nie tam gdzie trzeba.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    to juz sie niezle zapedziles. przeciez to nie ja nie odprowadzalem vatu ,bo jako klient place go w cenie produktu, a mam na to potwierdzenie w postaci paragonu tylko ten sprzedawca i to jego beda scigac za oszustwa podatkowe.
    Teoretycznie, praktycznie płacisz VAT sklepowi, który go nie odprowadza w tej sytuacji. Dokument jest niewiele wtedy wart a do kogo przychodzi US po należne jak się sklep zwinie? Poczytaj, nawet na tym forum było o tym wiele razy, jakkolwiek z Twojego punktu widzenia by to nie było śmieszne i bezsensowne. Jeśli czegoś nie wiesz nie gdybaj. Po to "cwaniaki" zakładają lewe sklepy by ich potem nikt nie znalazł, a VAT zapłacić ktoś musi.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    dokladnie, ale jesli klient spelnil wszystkie warunki, to naprawe powinni zrealizowac, a reszte zglosic, przeciez klient nie wie jaka jest minimalna cena w dystrybucji na europe. pozatym moze sie okazac ze ktos to wszystko sprowadzil legalie, oplacic wszystko a i tak sprzedaje ponizej pewnej ceny bo mu sie np. oplaca
    Klient nie spełnił jakiś warunków pisałem. Gdyby serwis nie miał pewności nie pisał by tego do klienta. Ja to sprawdziłem też i wierz mi - nie opłaca mu się sprzedawać w tej cenie i odprowadzać legalnie VAT. Sprzedawał by pod wodą. Dzwoniłęm nawet w tej sprawie do Tamrona i oni tez potwierdzają ceny na ich szkła.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    jesli np. sklep ten kupil w angli badz niemczech calkiem spora ilosc takiego sprzetu i oczywiscie dostal rabat,
    Nie aż taki by sprzedawac w cenie jak FJ. Nie jest to możliwe.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    sprzet ma normalna gwarancje sigmy na rok(lub inny okres), to jak to sprzedawanie tego jest niezgodne z prawem ?
    Nie płacisz VAT, okradasz Państwo.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    pozatym na jaka skale wprowadza ten towar ? z tego co wyczytalem w tym watku, to jedna osoba kupila szklo sigmy, a dwie nie moga sie doczekac zamowionego obiektywu.
    Tego nie wiesz, ale złóż zamowienie w JP, dostaniesz numer to sobie wyliczysz mniej więcej. Co to ma do rzeczy.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    pozatym nie wiemy czy caly asortyment to refurby czy tylko maly procent badz promil. tak wiec skala moze byc bardzo mala, klika sztuk na rok.
    Gdybanie, gdybanie, gdybanie, gdyby obiektyw byl RF serwis by o tym napisal, dzownilem, sprawdzali SN, obiektyw był nowy. Wałek polegał na nieodprowadzeniu podatku VAT i tylko na tym. Obiketywu nie naprawiono ponieważ klient nie spełnił jakiegoś warunku, nie podał jakiego. Może nei miał karty gwarancyjnej.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    zgadza sie ze w europie nie ma az tyle sprzetu refurbished co w stanach,
    Gdybasz, jest więcej. Mam dane z obu rynków. Sam rynek niemiecki jest porównywalny do rynku USA. Nie gdybaj.

    Cytat Zamieszczone przez wpj Zobacz posta
    ale to nie znaczy ze np. nie skladaja jednego obiektywu z 5 innych. ale to nie wnosi nic do dyskusji, skoro producent puszcza w obieg taki sprzet i daje na niego gwarancje, to powinien sie z niej wywiazywac.
    I się wywiązuje, w czym problem. BTW to nie producent składa 1 z 5 tylko "cfaniaki" i sprzedają jako nowy. Sigma na oficjalnej swojej stronie umieściła taka informację.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez cyganos Zobacz posta
    1.Sigma nie ma oficjalnego przedstawicielstwa w Polsce jedynie dystrybutora, który jest gwarantem sprzętu przez siebie sprzedawanego?
    teraz jak to się ma do zapisów ogólnej gwarancji producenta i np zapisu ze strony sigmy "Sigma provides technical assistance and service worldwide. To find the Sigma Distributor and Service Center nearest you,please check the following list of International Distributors." gdzie podana jest firma K-Consult z Gdyni.
    Niektórzy wprowadzają bałagan w tej dyskusji stąd dezorientacja. Jeśli przyjdziesz z obiektywem, ważną gwarancja i dowodem zakupu to naprawią jeśli sprzęt kupiony w UE. Jeśli za oceanem napisali jakie jeszcze musisz mieć dokumenty.
    Cytat Zamieszczone przez cyganos Zobacz posta
    2 Firma K-Consult jest znowu tyko dystrybutorem, który tak jak firma foto - net ma swoje zapisy gwarancyjne i może w podobny sposób patrzeć na sprzęt z dystrybucji innej niż krajowa.
    Firma kconsult jest gwarantem związanym umową z Sigmą. Obowiązują ich przepisy wewnętrzne. Sprzęt spoza dystrybucji w/g tych przepisów i informacji serwisu, po spełnieniu warunków podanych przez serwis na tym forum jest serwisowany. Nie robią problemów.
    Cytat Zamieszczone przez cyganos Zobacz posta
    3 Jak wyglądają ogólne zapisy gwarancyjne firmy Sigma, może ma ktoś linka do strony, jakie ma wymogi, kogo wskazuje jako autoryzowany serwis i w końcu jak te zapisy się mają do zapisów gwarancyjnych dystrybutorów w Polsce.
    Jest na każdej karcie gwarancyjnej. Generalnie sprzęt z UE jest serwisowany bez problemu, z tym z USA są duże problemy, bo wymaga się dokumentów celnych w/g życzenia serwisu, których raczej nikt nie ma jak chce kupić tanio nie płacąc 12% cła i 22% VAT
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 29-05-2008 o 12:37 Powód: Automerged Doublepost

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •