Śpieszę donieść,że na dzień dzisiejszy sprawa przesyłki obiektywu tamron 17-50/2,8 została załatwiona pozytywnie.Przed chwilą kurier doręczył mi paczkę.Co prawda moglibyśmy zaoszczędzić sobie sporo nerwów,gdyby obsługa japanfoto raczyła podać mi numer referencyjny paczki od razu,a nie po kilkudniowych monitach z opcją zgłoszenia sprawy na policji(prawdę powiedziawszy,to już tam zadzwoniłem w celu zorientowania sie,jakie dokumenty muszę mieć w celu zgloszenia sprawy o wyłudzenie).Na przyszłość życzę firmie poprawienia jakości komunikacji na linii sprzedawca-kupujący.
A swoją drogą ciekawe,jaka jest polityka firmy tamron odnośnie naprawy gwarancyjnej.Gdzie mogę sprawdzić,z jakiej dystrybucji jest model obiektywu:A16P)SP17-50mm o numerze:003779
Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.