JAPANFOTO przestrzegam! Oszust!

Zwiń
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cichy
    Pełne uzależnienie
    • 2004
    • 7449

    #91
    No i zaczyna się. Naprawdę ludzie sami są sobie winni..
    O obiektywach wiem prawie wszystko

    Komentarz

    • Tomekk_z_...

      #92
      Zamieszczone przez Cichy Zobacz wpis
      No i zaczyna się. Naprawdę ludzie sami są sobie winni..

      moja przygoda z tym sklepem już się skończyła a było tak:
      11.05 zamówiłem aparat, wszystko ładnie, na stronie jest nawet powierdzenie zamówienia w pdf ale jak otworzę to ten dokument nazwa się "faktura" ... po co?
      czekam na potwierdzenie ponieważ "Po otrzymaniu potwierdzenia dostępności towaru prosimy o przelanie sumy zamówienia na podany niżej nr konta:
      W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia"

      wczoraj późnym wieczorem zapytałem e-mailem kiedy dostępność zostanie potwierdzona i dość szybko bo w nocy dostałem odpowiedź "potwierdzam dostepnosc" i nic więcej .... dla mnie koniec przygody
      może mają tak dużo pracy, że w nocy muszą pracować ale ja dla 10 zł nie będę ryzykował, zamówiełm w innym sklepie, jutro odbiorę osobiście i będę cieszył się nowym sprzętem
      wszystkim innym życzę - ZERO kłopotów

      Komentarz

      • Tomasz1972
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 3042

        #93
        Pozwoliłem sobie napisać do polskiego serwisu sigmy ( Autoryzowane Centrum Serwisowe :: FOTO-SERVICE), podając link do forum.
        Oto odpowiedź:

        Panie Tomaszu
        Jesteśmy zrozpaczeni sytuacją jaka spotkała właściciela obiektywu Sigma.
        Na stronie http://www.sigma-foto.pl/?q=node/36 są podane odpowiednie linki, wiec jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości może się skontaktować z serwisem przed wysyłką.
        Do każdego sprzętu Polski dystrybutor dodaje polska kartę gwarancyjną (załącznik), która jest ważna wraz z dowodem zakupu.
        Dodam, że przesyłka obiektywu Sigma zakupionego w Polsce i objętego polską gwarancją odbywa się na nasz koszt. Procedura opisana jest na stronie http://www.foto-service.pl/index.php?mode=2
        Oczywiście sprzęt zakupiony poza terenem Polski również podlega naprawom gwarancyjnym w Polsce ale po spełnieniu odpowiednich warunków.
        Jeżeli aparat był zakupiony na terenie UE, to wymagane są:
        - dowód zakupu (z kraju, w którym został zakupiony)
        - karta gwarancyjna międzynarodowa (wypełniona zgodnie informacją w karcie gw.)
        Jeżeli aparat był zakupiony poza terenem UE, to wymagane są:
        - dowód zakupu (z kraju, w którym został zakupiony)
        - karta gwarancyjna międzynarodową (wypełniona zgodnie informacją w karcie gw.)
        - opłata celna
        W obu przypadkach, zgodnie z informacją zawartą na karcie gwarancyjnej międzynarodowej, serwis nie pokrywa kosztów transportu.
        Pozdrawiam,
        Dział Obsługi Klienta


        edit: Autor wątku posiada zapewne szkło z "obcej dystrybucji" z gwarancją euro
        a dowód zakupu PL . Stąd zapewne odmowa naprawy gwarancyjnej.

        Komentarz

        • Tomekk_z_...

          #94
          Dziękuję za przekazanie tej wiedzy.
          Pewnie można denerwować się na serwis Sigmy bo w końcu obiektyw nadal jest produktem Sigmy ale .... właśnie ale .... moim zdaniem serwis Sigmy nie może brać odpowiedzialności za sprzęt który został sprowadzony do polski w sposób niekontrolowany, nie wiadomo w jakich warunkach, nie wiadomo jak obchodzono się z nim a może ktoś upuścił go na podłogę itp ...

          drugi temat tego wątku to sklep JapanFoto - nadal pozostają wątpliwości

          Komentarz

          • jurekg
            • 2008
            • 7

            #95
            Zamieszczone przez Tomasz1972 Zobacz wpis
            edit: Autor wątku posiada zapewne szkło z "obcej dystrybucji" z gwarancją euro
            a dowód zakupu PL . Stąd zapewne odmowa naprawy gwarancyjnej.
            Śpieszę donieść,że na dzień dzisiejszy sprawa przesyłki obiektywu tamron 17-50/2,8 została załatwiona pozytywnie.Przed chwilą kurier doręczył mi paczkę.Co prawda moglibyśmy zaoszczędzić sobie sporo nerwów,gdyby obsługa japanfoto raczyła podać mi numer referencyjny paczki od razu,a nie po kilkudniowych monitach z opcją zgłoszenia sprawy na policji(prawdę powiedziawszy,to już tam zadzwoniłem w celu zorientowania sie,jakie dokumenty muszę mieć w celu zgloszenia sprawy o wyłudzenie).Na przyszłość życzę firmie poprawienia jakości komunikacji na linii sprzedawca-kupujący.
            A swoją drogą ciekawe,jaka jest polityka firmy tamron odnośnie naprawy gwarancyjnej.Gdzie mogę sprawdzić,z jakiej dystrybucji jest model obiektywu:A16P)SP17-50mm o numerze:003779
            Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.
            Ostatnio edytowany przez jurekg; 17127.

            Komentarz

            • Cichy
              Pełne uzależnienie
              • 2004
              • 7449

              #96
              Zamieszczone przez jurekg Zobacz wpis
              A swoją drogą ciekawe,jaka jest polityka firmy tamron odnośnie naprawy pogwarancyjnej.Gdzie mogę sprawdzić,z jakiej dystrybucji jest model obiektywu:A16P)SP17-50mm o numerze:003779
              Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.
              Prosta sprawa - nie naprawisz tego szkiełka w Polsce, bo taką politykę ma polski dystrybutor Tamrona. Podejrzewam, że w razie awarii odsyłasz szkło do sprzedawcy (jeśli będzie do kogo) i następnie czekasz 2-3 miesiące aż szkiełko zostanie wysłane i odesłane z Niemiec. No chyba, że sprzedawca nie pośredniczy w naprawie serwisowej, wtedy wysyłasz na własną rękę do niemieckiego serwisu.
              O obiektywach wiem prawie wszystko

              Komentarz

              • cypherdid
                Coś już napisał
                • 2006
                • 64

                #97
                albo płacisz za naprawę w Pol...bo chyba tak można??
                onedayone - jeden dzień-jedno zdjęcie

                Komentarz

                • Tomasz1972
                  Pełne uzależnienie
                  • 2005
                  • 3042

                  #98
                  Zamieszczone przez jurekg Zobacz wpis
                  Mam do niego gwarancje europejską (1 rok)-z pieczątką firmy japanfoto i do tego paragon.
                  No własnie. Jak masz europejską gwarancję a polski dowód zakupu to nie naprawisz gratis w PL. Wzór gwar.pl masz wyżej.

                  Komentarz

                  • Cichy
                    Pełne uzależnienie
                    • 2004
                    • 7449

                    #99
                    On akurat kupił tamrona, ale jest tak, jak pisze Tomasz.
                    O obiektywach wiem prawie wszystko

                    Komentarz

                    • jurekg
                      • 2008
                      • 7

                      #100
                      Zamieszczone przez Cichy Zobacz wpis
                      On akurat kupił tamrona, ale jest tak, jak pisze Tomasz.
                      Tamrona,a w dodatku do pentaxa:wink:
                      Zeby dokończyć temat związany z obsługą sklepu japanfoto-po tym,jak juz otrzymałem obiektyw zaczęły mi przychodzic na skrzynkę wszystkie odpowiedzi na pytania zadane w ciągu ostatnich kilku dni.Czyli nie jest do końca tak źle na linii sprzedawca-klient:wink:
                      Do czasu zakończenia okresu hipotetycznej gwarancji nie bede go chyba uzywał
                      Ostatnio edytowany przez jurekg; 17127.

                      Komentarz

                      • AndreasK
                        Dopiero zaczyna
                        • 2008
                        • 47

                        #101
                        czytam tak ten post i pozwole sobie wtracic swoje 3 gr.
                        po 1 nie bede ocenial wiarygodnosci firmy japanfoto, bo jaka ona jest kazdy widzi, jezeli nagle znajduje sie tylu niezadowolonych klientow to nie ma co zwalac na natlok zamowien - teraz nie ma tony zamowien bo raczej na rynku jest zastoj i nie ma lawiny zamowien - bo to nie lata 90-te,
                        nie ma co mowic o tym czy firma jest zarejestrowana czy nie, czy odprowadza podatki i oplaty skarbowe, od tego jest policja skarbowa i tam szanowny kolega powinien zglosic swoje rozterki,
                        co do cen - kazdy sprzedaje za tyle za ile mu sie oplaca, moze ktos kupic kontener obiektywow, zaplacic gotowka, sprowadzic placac clo i VAT i bedzie mial najnizsze ceny, bo np. zablokuje sobie 1 mln EU w sprzet,
                        nie ma koncesji na import sprzetu foto i moze to robic kazda firma, jezeli chodzi zas o gwarancje to juz inna sprawa, jako firma legalna sciagajaca sprzet z niemieckiej dystrybucji powinni miec dokumenty gwarancji Euro i najlepiej jakby zweryfikowali te gwarancje w Polskim serwisie, albo powinni wskazac firme ktora zajmie sie obsluga serwisowa ich produktow.Co do samego dzialania i wiarygodnosci to jest kwestia podejscia do swojej profesji, na tym etapie ja zaufania do Japan Foto - choc i tak nie korzystalbym z ich uslug, nie mam,
                        sytuacja jest calkiem zamieszana i zadne tlumaczenia Pani Prezes nie robia na mnie wrazenia, dodam tylko ze firma w KRSie jest zarejestrowana jako spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia, a Pani Prezes moze byc na wystawke, bo wiadome jest ze Sp. z o.o. po to sie rejestruje zeby zrobic walek na pare zlotych a potem mowic ze nie ma odpowiedzialnosci, w najgorszym przypadku Pani Prezes (Slup) dostanie wyrok w zawieszeniu za umyslne doprowadzenie spolki do bankructwa, bo pewnie nagle zrobia im sie takie koszty ze firma nie bedzie jako wyludzajaca, ale biedna ktora to padla, niestety w naszym prawie wiele wiecej sie nie da zrobic, a jak Pani prezes zniknie to juz i po zawodach,
                        Mam jednak nadzieje ze ta szanowna firma zreflektuje sie i udowodni ze stara sie byc firma powazna i swoj kiepski start zrekompensuje i rozliczy sie ze swoimi klientami, kolegom ktorzy nie otrzymali sprzetu doradzam jak najszybsze zgloszenie sie do prokuratury, ew. na policje z dokumentami zakupu w celu doniesienia o przestepstwie tj. wyludzenia korzysci majatkowych. Firmie doradzam wziecie sobie do serca sytuacji, bo ktos kto straci pieniadze bedzie i tak dochodzil swoich praw, a jak zbierze sie wieksza grupa, a za pomoca tego forum na pewno juz sie jakas zebrala, to mysle ze nie warto sie ukrywac - tylko wyjasnic sprawe.
                        ### AndreasK ###
                        Canon G12

                        Komentarz

                        • Superdol
                          Dopiero zaczyna
                          • 2008
                          • 15

                          #102
                          Pieniądze zostały mi zwrócone i rzeczywiście dostałem statyw w formie zadośćuczynienia, więc czuję się w obowiązku o tym napisać

                          pozdrawiam

                          Komentarz

                          • cypherdid
                            Coś już napisał
                            • 2006
                            • 64

                            #103
                            a świstak siedzi....
                            onedayone - jeden dzień-jedno zdjęcie

                            Komentarz

                            • jeklaskaMM
                              Coś już napisał
                              • 2008
                              • 91

                              #104
                              witam ponownie,
                              29 kwietnia zamówiłem w podanym sklepie obiektyw dla koleżanki tamrona 70-300 Di ld w wersji do C (numer zamówienia 74). w związku z tym że już miałem do czynienia z tym sklepem jak również z faktem że powstał tutaj ten wątek poprosiłem o wysyłkę za pobraniem firmą kurierską. nie zamawiałbym tam nic po przeczytaniu tego wątku ale koleżanka się uparła bo chciała kupić tanio.
                              poniżej zamieszczam korespondencje ze sklepem, dodam że do dnia dzisiejszego obiektywu nie ma pomimo zapewnień sklepu:
                              > witam,
                              > bardzo prosze o podanie numeru listu oraz informacji ktora firma
                              > kurierska obiektyw zostal wyslany.
                              > pozdrawiam
                              >
                              >
                              >
                              > Dnia 15-05-2008 o godz. 22:07 Sklep JapanFoto napisał(a):
                              >> najpozniej we wtorek
                              >> ----- Original Message -----
                              >> From: "xxxxxxxxxx" <[email protected]>
                              >> To: "Sklep JapanFoto" <[email protected]>
                              >> Sent: Thursday, May 15, 2008 10:04 PM
                              >> Subject: Re: Aktualizacja zamówienia
                              >>
                              >>
                              >> > witam,
                              >> > tylko to nie jest odpowiedz na moje pytanie. kiedy bedzie wyslany moj
                              >> > obiektyw?
                              >> > pzdr
                              >> >
                              >> >
                              >> >
                              >> >
                              >> > Dnia 15-05-2008 o godz. 20:35 Sklep JapanFoto napisał(a):
                              >> >> witam
                              >> >> mamy opoznienia bo tamron nie wysyla towaru
                              >> >> prosze nie czytac opin ktore nie sa prawdziwe
                              >> >> mamy opznienia bo klienci zasypali nas zamowieniami
                              >> >> dziennie wysylamy po 100 paczek i nie umiemy nadazyc
                              >> >> ----- Original Message -----
                              >> >> From: "xxxxxxxxxxxx" <[email protected]>
                              >> >> To: "JapanFoto sp. z o.o." <[email protected]>
                              >> >> Sent: Thursday, May 15, 2008 2:49 PM
                              >> >> Subject: Odp: Aktualizacja zamówienia
                              >> >>
                              >> >>
                              >> >> > Dnia 1-05-2008 o godz. 21:31 JapanFoto sp. z o.o. napisał(a):
                              >> >> >> JapanFoto
                              >> >> >> ------------------------------------------------------
                              >> >> >> Nr zamówienia: 74
                              >> >> >> Szczegółowa faktura:
                              >> >> >> http://www.japanfoto.pl/account_hist...hp?order_id=74
                              >> >> >> Data zamówienia: 29 kwiecień 2008
                              >> >> >>
                              >> >> >> Komentarze do twojego zamówienia:
                              >> >> >>
                              >> >> >>
                              >> >> >>
                              >> >> >>
                              >> >> >>
                              >> >> >> Został zmieniony stan Twojego zamówienia.
                              >> >> >>
                              >> >> >> Nowy stan: DO WYSLANIA
                              >> >> >>
                              >> >> >> Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odpowiedz na ten email.
                              >> >> > witam!!
                              >> >> > w dalszym ciągu czekam na realizacje mojego zamówienia. wygląda na
                              >> >> > to
                              >> >> > że
                              >> >> > informacje które znalazłem na stronie Canon Board o Państwa sklepie
                              >> >> > są w pewnym stopniu prawdziwe.
                              >> >> > co się dzieje z moim zamówieniem?
                              >> >> > pozdrawiam
                              >> >> >
                              blisko miesiąc jak zamówiłem obiektyw i go nie mam. każdy może sobie sam odpowiedzieć na pytanie czy warto jest zamawiać w/w sklepie cokolwiek.

                              Komentarz

                              • axk
                                Pełne uzależnienie
                                • 2008
                                • 2027

                                #105
                                Zamieszczone przez jeklaskaMM Zobacz wpis
                                ... nie zamawiałbym tam nic po przeczytaniu tego wątku ale koleżanka się uparła bo chciała kupić tanio.
                                Moim zdaniem stwierdzenie kompletnie pozbawione sensu. Jeżeli koleżanka "się uparła i chciała tanio kupić" mogłeś jej zaproponować sprawdzenie oferty innych sklepów oferujących w/w obiektyw w przystępnej cenie a nie zakupy w sklepie w którym prawdopodobieństwo wystąpienia problemów z realizacją zamówienie (opierając się na wątkach tego postu) może być wysokie. Czasami warto trochę dołożyć i kupić sprzęt u sprawdzonego sprzedawcy lub w sprawdzonym sklepie, a takich nie brak.
                                Ostatnio edytowany przez axk; 16601.
                                EOS + Speedlite

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X