Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Od czego zacząc?? canon 300d czy g6 ??

Mieszany widok

sztormiak
    Guest

Domyślnie Od czego zacząc?? canon 300d czy g6 ??

Witam!
    Potrzebuje rady. Otoz jestem nowicjuszem i planuje na wakacje zakupic aparat. Kumpel mnie wkrecil w fotografie, ale ile to mozna leciec na jego cyfrze.
    Troszke poczytlame na forum o canonie 300d i g6 ale nic mi to nie pomoglo w podjeciu decyzji. Ktory z tych aparatow byl by najlepszy i jednoczesnie nadawal by sie do robienia takich zdjec. Jak sie dowiedzialem:
    - przy 300d trzeba zmieniac obektywy, co oczywiscie wiaze sie z duzymi wydatkami.
    - w g6 jest zamnotowane na stale, za duzo opcji pewnie nie znajde...
    - jak by nie bylo 300d to lustrzanka cyfrowa, cos to musi znaczyc?:P
    W sumie najbardziej jak na poczatek wydajemi sie ze g6 mi spasi. Ale boje sie ze szybko moze zabraknac opcji i mozliwsci;/
    co mam wybierac?? Jezeli wkrecam sie w zdjecia krajobrazow, makro... Zdjecia rodzinne odpadaja, chyba ze porterty na ciekawych tlach
    Pozdrawiam i prosze o szybkie rospatrzenie mojego problemu:P

Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Miasto
    USA

Domyślnie

Qrde... Ja myslalem ze to tylko u mnie to niezadowolenie takie

Ja inaczej nieco...
    Jak masz jakeis stale dochody (wyplata albo babcia co dwa miechy) i wiesz ze za tyle i tyle mozesz miec jakas gotowke to lustro nie jest zle (nawet rozbudowa o tanie szkla m42 jest fajna)... Jak to jednorazowy wydatek to kompakt. Nie bedzie Cie kusilo
    ...

Pełne uzależnienie Awatar Polaco
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez KuchateK
    Qrde... Ja myslalem ze to tylko u mnie to niezadowolenie takie

Ja inaczej nieco...
    Jak masz jakeis stale dochody (wyplata albo babcia co dwa miechy) i wiesz ze za tyle i tyle mozesz miec jakas gotowke to lustro nie jest zle (nawet rozbudowa o tanie szkla m42 jest fajna)... Jak to jednorazowy wydatek to kompakt. Nie bedzie Cie kusilo