Tylko ze najpierw trzeba zostać oszukanym aby kłócić się o odszkodowanie a kolega po prostu nie dał się oszukać i przestrzega przed taką próbą oszustwa. Poza tym, Canon PL ma wszystko w dupie to można do pana boga na skargę pójść![]()
Tylko ze najpierw trzeba zostać oszukanym aby kłócić się o odszkodowanie a kolega po prostu nie dał się oszukać i przestrzega przed taką próbą oszustwa. Poza tym, Canon PL ma wszystko w dupie to można do pana boga na skargę pójść![]()
No to rzeczywiscie luksus pelna geba ;-). Echh... co to byly za czasy kiedy wchodzilo sie do sklepu pokornie, z podkulonym ogonem, bralo sie to co bylo bez zajakniecia czy dyskusji, calujac po rekach sprzedawce i dziekujac w duchu ze udalo sie cokolwiek kupic... Te czasy minely... mam nadzieje.
Nie mozna winic Canona jako firmy za to ze sprzedawcy jego produktow traktuja swoja klijentele jak stado baranow. Tak czy inaczej sami uzytkownicy oraz kupujacy powinni tepic takie zachowania poprzez naglasnianie przypadkow nierzetelnosci. Fora dyskusyjne nadaja sie do tego doskonale.
Ostatnio edytowane przez qwerty1237 ; 01-05-2008 o 10:31
D700 + N24-70/2.8 + MB-D10 + SB-900 + Slik 700DX Pro + URBAN GEAR U120 Naneu Pro + Canon IXUS 850IS + PQI mPack P800 40GB + inne duperele
Cóż... z tego co wiem to do canona dotarły informacje , że rożne sklepy sprzedają sprzęt Canona z wyciętymi kodami kreskowymi i jakoś nie widać, aby w związku z tym cokolwiek się zmieniło (a wystarczy jakaś kara pieniężną czy coś...). W regulaminie promocji i w umowach między sklepami a C.PL raczej nie ma nic na temat możliwości realizacji CashBack przez sklep i sprzedawaniu po NORMALNEJ cenie bez CB... Moim zdaniem Canon PL nie jest tutaj bez winy, ale sklepy ponoszą większość odpowiedzialności za takie oszustwa.