Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: cyfrowe.pl - dziwna sprawa/nierzetelność(?)

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    353

    Domyślnie

    Tylko ze najpierw trzeba zostać oszukanym aby kłócić się o odszkodowanie a kolega po prostu nie dał się oszukać i przestrzega przed taką próbą oszustwa. Poza tym, Canon PL ma wszystko w dupie to można do pana boga na skargę pójść

  2. #2
    Bywalec Awatar qwerty1237
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    nad morzem
    Posty
    240

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kris75 Zobacz posta
    wracajac do cyfrowe.pl to kupowalem tam kilka dni temu kompakt z "marszu" ale bylo milo mozna bylo sobie usiasc! i wybrany aparat w spokoju obejrzec, wlaczyc....
    No to rzeczywiscie luksus pelna geba ;-). Echh... co to byly za czasy kiedy wchodzilo sie do sklepu pokornie, z podkulonym ogonem, bralo sie to co bylo bez zajakniecia czy dyskusji, calujac po rekach sprzedawce i dziekujac w duchu ze udalo sie cokolwiek kupic... Te czasy minely... mam nadzieje.

    Cytat Zamieszczone przez Grisha Zobacz posta
    Poza tym, Canon PL ma wszystko w dupie to można do pana boga na skargę pójść
    Nie mozna winic Canona jako firmy za to ze sprzedawcy jego produktow traktuja swoja klijentele jak stado baranow. Tak czy inaczej sami uzytkownicy oraz kupujacy powinni tepic takie zachowania poprzez naglasnianie przypadkow nierzetelnosci. Fora dyskusyjne nadaja sie do tego doskonale.
    Ostatnio edytowane przez qwerty1237 ; 01-05-2008 o 10:31
    D700 + N24-70/2.8 + MB-D10 + SB-900 + Slik 700DX Pro + URBAN GEAR U120 Naneu Pro + Canon IXUS 850IS + PQI mPack P800 40GB + inne duperele

  3. #3
    Helem
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qwerty1237 Zobacz posta
    Nie mozna winic Canona jako firmy za to ze sprzedawcy jego produktow traktuja swoja klijentele jak stado baranow. Tak czy inaczej sami uzytkownicy oraz kupujacy powinni tepic takie zachowania poprzez naglasnianie przypadkow nierzetelnosci. Fora dyskusyjne nadaja sie do tego doskonale.
    Dlatego właśnie Tu napisałem ten temat.

    Teraz dopiero wychodzi na jaw że Ten sklep wcale nie jest tak świetny jak wszyscy pisali. Co nie znaczy jednak że na wszystkim chcą Nas oszukać itd.

  4. #4
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    353

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qwerty1237 Zobacz posta
    Nie mozna winic Canona jako firmy za to ze sprzedawcy jego produktow traktuja swoja klijentele jak stado baranow. Tak czy inaczej sami uzytkownicy oraz kupujacy powinni tepic takie zachowania poprzez naglasnianie przypadkow nierzetelnosci. Fora dyskusyjne nadaja sie do tego doskonale.
    Cóż... z tego co wiem to do canona dotarły informacje , że rożne sklepy sprzedają sprzęt Canona z wyciętymi kodami kreskowymi i jakoś nie widać, aby w związku z tym cokolwiek się zmieniło (a wystarczy jakaś kara pieniężną czy coś...). W regulaminie promocji i w umowach między sklepami a C.PL raczej nie ma nic na temat możliwości realizacji CashBack przez sklep i sprzedawaniu po NORMALNEJ cenie bez CB... Moim zdaniem Canon PL nie jest tutaj bez winy, ale sklepy ponoszą większość odpowiedzialności za takie oszustwa.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •