Nie sprawdzałem co jest w środku bo wiedziałem że tego nie wezmę ale sprzedawca powiedział że nie ma Cashback'u czyli to znaczy że nie było nic w środku, a na powód dlaczego nie ma odpowiedział, że nie ma kodu wymaganego do tego cashback'u. Ja to rozumiem tak, że ktoś majstrował przy tym kodzie bo powinien być...
Pomijając to dlaczego chcą komuś wcisnąć taki zestaw w którym wiedzą że brakuje kodu(standardowo jest!). Zapewne po wzmiance miałem westchnąć "Och jaka szkoda" i zostać "szczęśliwym" posiadaczem w.w. zestawu...
Ostatnio edytowane przez Helem ; 29-04-2008 o 20:53
nie wysyłałem nawet, w regulaminie promocji jest/było ze trzeba wyciąć kod z opakowania! a ja mam kod na kartce, niepasujący do wzoru.
zdziwiła mnie tylko obecność tych papierów, na stronie nie było oznaczenia promocji.
30D+Grip | 50e+Grip | 17-40 f4L | 24-70 f/2.8L | 80-200/4.5-5.6 II | 550EX | 055MF3 M/F + 322RC2 | 680B | 650 AW | 75 AW
Byłem przy całej sytuacji z Helem i niestety muszę potwierdzić..... co więcej nie padło żadne przepraszam ze strony sklepu (obsługi). Jedynie zdziwienie że Helem nie chce brać zestawu i pytanie czy w takim razie mają anulować zamówienie.
Jak już napisane... po wyjściu jeden telefon i ten sam sprzęt jutro do odbioru u bezpośredniej konkurencji w tej samej cenie ale z PEŁNYM CASH BACKIEM.
Chyba nikt nie lubi jak się robi z niego idiotę, a zachowanie obsługi cyfrowe.pl właśnie takie znamiona nosiło. Ja rozumiem że dla nich sprzedaż jednego body z lampą może nie być czymś wielkim... ale zachowując się dalej w ten sposób można być pewnym że więcej klientów się zniechęci a to już zacznie być odczuwalne. I szczerze życzę im żeby stało się to jak najszybciej co będzie tylko z korzyścią dla nas jako klientów.
Nie mogę kwestionować tego co piszesz bo nie widziałem całej sytuacji. Ale wygląda bardzo dziwnie, ja swój taki sam zestaw również kupowałem w tym sklepie, i to jeszcze na samym początku promocji, gdy nie było żadnych materiałów na ten temat, a polska strona Canona dopiero umieściła informację o możliwości odzyskania części zapłaty. Wysłałem kod paskowy spod spodu zbiorczego kartonu, pieniądze z cashbacku miałem na koncie po 13 dniach od momentu wysłania papierów.
W cyfrowe.pl wydałem już kilkanaście tysięcy złotych, nigdy nie dostałem towaru w nieoryginalnym albo niekompletnym opakowaniu.
pozdrawiam
Właśnie taka informacja została DWUKROTNIE udzielona telefonicznie, jednak na miejscu okazało się zupełnie inaczej...
Moja wersja zdarzeń jest taka:
Zestaw 40D+580EXII nie jest hitem sprzedaży i cyfrowe.pl mając tego świadomośc postanowili zapobiec zmarnowaniu się cash backu i sami wysłali kod kreskowy wraz z faktura na zakup przez nich ww zestawu. Zwrot otrzymali. Ponieważ większość ich zakupów idzie drogą internetową liczyli na to że ktoś jeżeli kupi to zanim się zorientuje co i jak z kodem, zanim się z nimi skontaktuje, zanim oni udzielą mu odpowiedzi, przeciągnie termin po 1 czerwca gdzie i tak już nie działa cashback więc dalsze użeranie się nie bedzie miało dla takiego klienta sensu , bo nic nie zyska.
Dlatego telefonicznie udzielono wpierw informacji o cash backu (dwukrotnie przed złożeniem zamówienia) a dopiero w momencie gdy się okazało że odbiór jest osobisty to w biurze udzielono informacji że nie ma zwrotu.
Prawda jest taka że gdyby tej informacji udzielono telefonicznie to nie było by decyzji na zakup w tym sklepie.
He, he... Widze ze znowy cyfrowe.pl na tapecie. Od czasu kiedy po wielkich dyskusjach i bojach z wielka laska w ramach ogromnego wyjatku przyjeli mi zwrot szkla postanowilem ze moja noga tam wiecej nie stanie. Ale co napsuli nerwoch to ich. Bylem swiadkiem jak facet przyjechal do nich po zaklepane body Nikona D200 a sprzedawca z rozbrajajaca szczeroscia stwierdzil ze sie wlasnie skonczyly.
Ostatnio edytowane przez qwerty1237 ; 30-04-2008 o 10:18
D700 + N24-70/2.8 + MB-D10 + SB-900 + Slik 700DX Pro + URBAN GEAR U120 Naneu Pro + Canon IXUS 850IS + PQI mPack P800 40GB + inne duperele
Właśnie się bawię C 40D i lampą. Zero problemów w sklepie, świetna atmosfera itp. (RAMnet)
...no i cashback jak najbardziej jest![]()
Co to właściwie znaczy "zaklepany"? Że facet zadzwonił i powiedział, że przyjedzie po aparat? Wiesz, ilu takich gawędziarzy zaklepuje sobie sprzęt, a potem się po niego nie pojawia nie informując nawet telefonicznie o rezygnacji?
Wprawdzie gdybym sam znalazł się w takiej sytuacji, na pewno bym do tej firmy nie wrócił, ale trudno mieć pretensje, że tak się zachowali, bo inaczej mieliby cały magazyn "zaklepanego" sprzętu.