Cytat Zamieszczone przez KMV10
Tak sobie myślę, że główny problem w .pl to brak standaryzacji i dbania o jakość. A niech taki serwis musi mieć wdrożone ISO 9001:2000! Niech musi opisać jak załatwił każdego klienta. Niech ktoś go sprawdza - zewnętrzny audytor.

Niektóre urzędy w .pl mają już ISO 9001:2000 (i niektóre jeszcze kilka innych). Tam zainteresowani załatwiani są lepiej niż gdzieś indziej.

Krecio - zaproponuj w C.pl i C.Eu, żeby taki serwis też musiał mieć ISO bo to uwłacza powadze Canona, gdy nie można sprawdzić mierników jakości obsługi klientów. Co Ty na to?
To nic nie da. Żaden zewnętrzny audytor nie będzie skuteczny, iso też psu na budę. Ważne jest tylko to, żeby firma wiedziała, że jest to w jej interesie. To i tylko to zaskutkuje.

W PRL też były standardy obsługi, wszystko było uregulowane, a efekt był opłakany...