Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 67

Wątek: Krucjata

  1. #1
    Początki nałogu Awatar krecio
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Piastów
    Wiek
    63
    Posty
    470

    Exclamation Krucjata

    Umieszczam to tutaj bo chyba najwiecej jest zastrzezen do obslugi nas przez "nasza" firme. Jak nie pasuje to zmiencie "miejsce postoju".
    Otoz bylem dzis na Zytniej z 11 hot pixelami i 2cm BF. Na pytanie jak dlugo bede czekal na wymiane matrycy (celowo to powiedzialem) uslyszalem, ze beda ja mapowac. Ja im, ze to nie jest naprawa lecz ukrycie wady. Odp. - A co bedzie jak inna matryca tez bedzie "to" miala. Ja im, ze to ich problem zeby wybrac pozbawiona wad. Odp. - normu dopuszczaja 0,01%. No to ja - a gdzie jest to sprecyzowane? Odp. - w instrukcji obslugi. OK. czytam (juz w domu) instrukcje i oczom nie wierze. Jest tam zapis dotyczacy pixeli w tej wielkosci. TYLE ZE DOTYCZY WYSWIETLACZA LCD. Wq...m sie okrutnie i za telefon do C.pl. Tam chcialem gadac z ich rzecznikiem prasowym lub kims kto nadzoruje serwis. Najpierw chcieli mnie odeslac do samego serwisu ale powtorzylem, ze ja mam zyczenie rozmawiac z kims kto ze strony C.pl nadzoruje prace tego warsztatu. W odpowiedzi dostalem imie i nazwisko dyrektora w C.pl od sprzetu foto. Bedzie w poniedzialek. Mam zamiar rozpoczac krucjate w sprawie oszukanczych praktyk canona. Dla mnie to jest obojetne czy robi to serwis czy biuro. Oba maja to samo logo. I mam mocne postanowienie aby im nie odpuscic. W koncu namowili mnie tym "you can canon". Ze swej strony proponuje Wam to samo. Oprocz milej rozmowy zaplanowanej na poniedzialek, juz skrobie do nich liscik oraz kopie do C.EU i ich centrali. Moim zdaniem tylko zorganizowana i zmasowana akcja nas, uzytkownikow moze przyniesc cokolwiek. Nie bedzie podstaw do zwalania na nieuczciwa konkurencje. Wiem z doswiadczenia, ze jak kiedys napyskowalem w Sony Poland to dostalem listy przepraszajace, gifty (calkiem przydatne) i inne duperele.
    Ad rem. - ten dyrektor to Andrzej Skrzypczyk, tel.: (22) 572 30 31.

    Do boju, koledzy
    Ostatnio edytowane przez krecio ; 20-05-2005 o 15:10
    pozdr.
    krecio

    5D + 5D Mk III

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    krecio - inforuj prosze jak sprawa bedzie sie rozwijala
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  3. #3
    Początki nałogu Awatar krecio
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Piastów
    Wiek
    63
    Posty
    470

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pszczola
    krecio - inforuj prosze jak sprawa bedzie sie rozwijala
    No przeciez
    pozdr.
    krecio

    5D + 5D Mk III

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Fajnie. A moze wartoby bylo abys poinformowal w tyc twoich listach - w ramach budowania presji na serwis - ze sprawa jest publicznie monitorowana i podaj im linka do niniejszego postu?
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  5. #5
    Początki nałogu Awatar krecio
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Piastów
    Wiek
    63
    Posty
    470

    Domyślnie

    Ja im zrobie lepszy numer. Zalacze wizytowke swojej zony albo wrecz napisze za Nia. Jest dziennikarzem i to nawet troche znanym. A z doswiadczen po Sony to mam opracowana tresc i pytania z zakresu marketingu - reklamy szczegolnie
    pozdr.
    krecio

    5D + 5D Mk III

  6. #6
    sv
    Guest

    Domyślnie

    a jezeli oni powiedza Ci, ze wymienia matryce a pewnie i tak ja zmapuja, to jak to poznasz?

  7. #7
    Początki nałogu Awatar krecio
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Piastów
    Wiek
    63
    Posty
    470

    Domyślnie

    W tej chwili nie wiem jeszcze ale juz nad tym mysle. Napewno mam zamiar pobrac od nich kwita z dokladnym okresleniem tego co zrobili. Nie jest tak, zeby niemozliwe bylo takie sprawdzenie. Wq....li mnie okrutnie i nie odpuszcze im. Wszelkie plugastwo panoszy sie wlasnie dlatego, ze ludzie olewaja to co im sie faktycznie nalezy. Mam w d... to, ze problem kilku pixeli czy 2cm BF (nie robie macro ani portretow) to tak naprawde nic wielkiego. Chodzi o cos co sie nazywa UCZCIWOSC. I tego bede wymagal. Moze jestem smieszny ale tak mnie wychowano.
    pozdr.
    krecio

    5D + 5D Mk III

  8. #8
    Zablokowany Awatar kavoo
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    1 173

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven
    a jezeli oni powiedza Ci, ze wymienia matryce a pewnie i tak ja zmapuja, to jak to poznasz?
    Jakos chyba da sie to zauwazyc... w koncu w miejscu zmapowanych pixeli COS musi na zdjeciu sie rejestrowac. Nie mam pojecia czy pixel bedzie czarny (na zdrowy rozsadek tak powinno byc), ale prozni matryca nie wstawi w miejsce zmapowanego pixela ;-)

    wystarczy wiec w jakis sposob "zamapowac" sobie te pixele przed oddaniem do serwisu (np strzelic zdjecie bialej plaszczyzny w pelnej rozdzielczosci) i pokolorowac hoty na czerwono.
    Jak sprzet wroci z serwisu to wystarczy porobic rozne zdjecia w tej samej podzialce, nalozyc na nie klatke z zamapowanymi na czerwono hotami i sprawdzic, czy w ich miejscu rejestrowany jest kolor czy nie.

    Ale to tylko taka moja teoria

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krecio
    Ja im zrobie lepszy numer. Zalacze wizytowke swojej zony albo wrecz napisze za Nia. Jest dziennikarzem i to nawet troche znanym. A z doswiadczen po Sony to mam opracowana tresc i pytania z zakresu marketingu - reklamy szczegolnie
    Ja w którym z watkow opisywałem swoje problemy z serwisem Sony, ktory niedosyć ze nie jest tak trwały to serwis Sony psuje sam sprzet i kaze placić za to klientowi... chcialem to wkleic ale nie moge znalezc tego watku.

    Pozdrawiam: Piotr
    Lutek
    EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150

  10. #10
    Początki nałogu Awatar krecio
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Piastów
    Wiek
    63
    Posty
    470

    Domyślnie

    Wojenke juz rozpoczalem. Poinformowalem wlasnie serwis, iz zycze sobie dokladny i szczegolowy opis czynnosci wykonanych na aparcie bo zaraz po ich ingerencji aparat jedzie do serwisu w Niemczech gdzie zostanie sprawdzony pod katem wymiany lub mapowania. Oczywiscie powiedzialem zeby sobie z tym mapowaniem trudu nie czynili bo to by bylo w podobienstwie sprzedazy litra gorzaly w butelce 3/4. Baaaaardzo mila pani stwierdzila, ze jesli bede niezadowolony to oczywiscie w ramach gwarancji beda czynili wszystko abym byl cool. Na tym mila rozmowe zakonczylem. Czekam do ponoiedzialku a pismo mam gotowe. Opublikuje po zlozeniu w C.pl.
    Ostatnio edytowane przez krecio ; 20-05-2005 o 16:08
    pozdr.
    krecio

    5D + 5D Mk III

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •