Strona 1 z 55 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 551

Wątek: [gunia1990] wokół mnie

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar gunia1990
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    33
    Posty
    550

    Domyślnie [gunia1990] wokół mnie

    Lustrzankę mam dokładnie od tygodnia, ale troszkę już zdjęć popstrykałam. Wiem, ze to jeszcze nic, ale zamieszczam tutaj moje pierwsze "portretowe" kroki z dzisiejszej sesji-nie sesji z koleżanką...
    1.

    2.

    3.

    4.



    Jakiekolwiek komentarze na temat zdjęc mile widziane, a tym bardziej te z konstruktywna krytyka. Jestem laikiem i chce się uczyć
    Ostatnio edytowane przez gunia1990 ; 23-04-2008 o 16:16

  2. #2
    Coś już napisał Awatar gareth
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    81

    Domyślnie

    Witam!
    Ostrość wydaje sie być gdzies zupełnie obok, nie na twarzy.
    Generalnie troche bałaganu na zdjęciach, na ostatniej foto mocne przepalenie na włosach.
    Jesli mozesz dodaj numeracje zdjęc, bedzie prosciej komentowac konkretne fotografie.

    Pozdrawiam

  3. #3
    Uzależniony Awatar gunia1990
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    33
    Posty
    550

    Domyślnie

    ostrośc tez padła przez kompresję.. starałąm sie jednak brać ja na oczy, ale chyba mi sie nie udało...

  4. #4

    Domyślnie

    4 chyba najlepsze ale raczej w stylu fotka.pl

    najlepsze z tego co pokazales to ta kolezanka xD
    Canon EOS 40D;Sigma 50 F1.4 EX DG HSM
    dzooma, ja też tak czytałem... w ogóle ja pięćdziesiątką to bym wszystko fotografował
    nie rozumiem po co inne obiektywy wyprodukowali ;D

  5. #5
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    163

    Domyślnie

    Może z otwartym plenerem poczekaj jednak na cieplejszą pogodę?
    Bo w tej chwili to trochę jak zdjęcie do wiosennej kolekcji ciuchów.
    Jeśli miałbym cokolwiek wybrać, to 4

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2007