Dzieki za rady. Oczywiscie procz paragonu, zero pieczatki sklepu, daty zakupu etc. Lece jutro pogonic sprzedawce...
Dzieki za rady. Oczywiscie procz paragonu, zero pieczatki sklepu, daty zakupu etc. Lece jutro pogonic sprzedawce...
a ja zapytam czy w obiektywie 70-200 miałeś kartę gwarancyjną? bo właśnie sie nad tym zastanawiam, kupiłem 70-200 F4 IS Canona jednak w pudełku nie było żadnej gwarancji, towar kupowałem w sklepie w Krakowie, do 40D była w pudle a do obiektywu nie, sprzedawca powiedział ze do 7 dni nie podbija dla sprawdzenia ale zastanawiam się bo kupiłem 40D, 70-200 4 IS, 50 1.8 i 580 EXII z tego, aparat spoko ma kartę gwar, m. in. PL, 70-200 widać że nówka ale nie ma polskiej instrukcji tylko krzaki oraz włoską i hiszpańską bodajże instrukcję obsługi, żadnej karty gwarancyjnej nie znalazłem. W obiektywie 50 1.8 też żadnej karty gwarancyjnej - chociaż też wygląda na nowy, i w lampie 580 EXII jakaś dziwna gwarancja, nie po PL ale z wpisanym modelem i nr seryjnym lampy. Dziwne, jutro mam odebrać jeszcze jeden obiektyw więc zobaczymy co tam znajdę. A dzisiaj dzwoniłem do serwisu Canona na Żytnią, gość mnie rozbroił - on nie wie czy w 70-200 L ma być karta gwar. zaczął mówić że obiektyw mam u sprzedawcy reklamować, a gdy mu powiedziałem że przecież producent daje gwar. (dziwne że 12 mies. ale daje) to mi powiedział że to w takim razie chyba tak i musi być karta gwarancyjna w 70-200 hehe, co to ma być? tak wygląda jeden jedyny serwis Canona autoryzowany? Koledzy i koleżanki czy wy mieliście w obiektywach Canona np 70-200 wyraźną, osobną kartę gwarancyjną, choćby międzynarodową? Czy w zwykłej 50 1.8 też?