Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Duża prośba - kupiłem aparat i....

  1. #11
    gniezniok
    Guest

    Domyślnie

    Dzieki za rady. Oczywiscie procz paragonu, zero pieczatki sklepu, daty zakupu etc. Lece jutro pogonic sprzedawce...

  2. #12
    mechanik1980
    Guest

    Domyślnie

    a ja zapytam czy w obiektywie 70-200 miałeś kartę gwarancyjną? bo właśnie sie nad tym zastanawiam, kupiłem 70-200 F4 IS Canona jednak w pudełku nie było żadnej gwarancji, towar kupowałem w sklepie w Krakowie, do 40D była w pudle a do obiektywu nie, sprzedawca powiedział ze do 7 dni nie podbija dla sprawdzenia ale zastanawiam się bo kupiłem 40D, 70-200 4 IS, 50 1.8 i 580 EXII z tego, aparat spoko ma kartę gwar, m. in. PL, 70-200 widać że nówka ale nie ma polskiej instrukcji tylko krzaki oraz włoską i hiszpańską bodajże instrukcję obsługi, żadnej karty gwarancyjnej nie znalazłem. W obiektywie 50 1.8 też żadnej karty gwarancyjnej - chociaż też wygląda na nowy, i w lampie 580 EXII jakaś dziwna gwarancja, nie po PL ale z wpisanym modelem i nr seryjnym lampy. Dziwne, jutro mam odebrać jeszcze jeden obiektyw więc zobaczymy co tam znajdę. A dzisiaj dzwoniłem do serwisu Canona na Żytnią, gość mnie rozbroił - on nie wie czy w 70-200 L ma być karta gwar. zaczął mówić że obiektyw mam u sprzedawcy reklamować, a gdy mu powiedziałem że przecież producent daje gwar. (dziwne że 12 mies. ale daje) to mi powiedział że to w takim razie chyba tak i musi być karta gwarancyjna w 70-200 hehe, co to ma być? tak wygląda jeden jedyny serwis Canona autoryzowany? Koledzy i koleżanki czy wy mieliście w obiektywach Canona np 70-200 wyraźną, osobną kartę gwarancyjną, choćby międzynarodową? Czy w zwykłej 50 1.8 też?

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •